Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. Wiecie

moze jak wyłaczyc przedni naped żeby sie nie włączał podczas hamowania?

Drugie pytanie,nie działa mi obrotomierz tzn.raz działa raz nie działa wiecej nie działa jak działa.

Mpzna go wymienić na nowy czy trzeba cała deske wymienić?

Opublikowano

Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są w porządku , co innego może być przyczyną ? Dodam że na początku po chwili pracy na polu Dynashift wrócił a potem znów się wyłączył .

Opublikowano

Tyle to ja wiem. Wczesniej było tak że musiałem mocniej depnąć po hamulcach i dopiero naped sie włączył a teraz jak jade drogą asfaltową to lekko przychamuje i odrazu sie włącza i jak puszcze hamulec to jast takie szarpniecie [naped sie rozłącza] i właśnie to mnie denerwuje....

Opublikowano

Witam; Rozleciala sie podpora walu napedowego w 3050. Moze ktos sie orientuje gdzie mozna to kupic, chodzi o lozysko i dwie czesci obudowy. Przydal by sie tez nr katalogowy to mozna by zamowic za granica. Ciekawy jestem czy w calej seri 3000 ta podpora jest taka sama.

Opublikowano

Łożysko można dobrać z tych do obudów nastawnych, blachy obudowy też są typowe. Do dobrania łożyska potrzebna będzie średnica wałka w mmiejscu gdzie styka się z łożyskiem.

Opublikowano

panowie urwał mi się czujnik ten na dole przy ramieniu podniśnika przykręcany do takieg grubej osłony/blaszki. został mi sam kabel w metalowej osłonie, gdzie kupic taki czujnik jakis numer katalogowy lub stronkę lub skan tego miejsca z katalogu czesci byłbym wdzięczny.

Opublikowano

Witam!!! w sobotę jadę oglądac mf 3080, którego chce znajomy kupic i tu mam pytanie na co zwrócic uwagę podczas oglądania tego ciągnika, pytam dlatego,ze nigdy nie miałem styczności z takim sprzętem i nie wiem co w tym modelu jest wadliwe

Pozdrawiam

Opublikowano

Kupiłem massey ferguson 3050 4x4, nigdy nie jeździłem takim sprzętem. Coś niecoś się zorientowałem co od czego jest. Ale np. koło ehr są trzy przyciski, od 4x4 blokady mostów i jeszcze jeden ostatni, co się nim robi? A i mój ma skrzynię A-R B-R zn tak pisze na lewarku, a na drugim biegi od 1-4 i w bok zmiana żółw zając. No i od czego jest dźwignia przy siedzeniu, koło dźwigni hydrauliki zewnętrznej, ta dźwignia przy siedzeniu ma narysowane obok jakieś rysunki zółw zając, ślimak i traktor, wyczułem że są 3 pozycje, od czego to jest? Przypuszczam że półbieg ale jak to działa? Tak że np. jadę na A4 zającu i wciskam w którąś stronę i bez sprzęgła mam A4 zółw?

Opublikowano

krzysztofwyp17 - ja mam model 3085 juz jakies 2 lata, a ciągnik nie ma jakoś szczególnych punktów które sie psują. Jak kupujesz to patrz na stan ogólny bo z rególy jak na zewnątrz tak i w środku. No nie wiem patrz też czy nie ma dużych przecieków, zwróć uwagę na kable czy nie ma jakiś przerubek podłączeń na "krótko" itp. Standardowo zobacz czy blok silnika jest zimny i odpal go, pojezdzij trochę np. wspomaganie powinno chodzić w miarę lekko na niskich obrotach. Skrzyni biegów tak szybko nie sprawdzisz to już trzeba pomierzyć ciśnienia itp. Posprawdzaj wszystkie przyciski czy się włanczają i czy wszystko chodzi. No o oponach to już nie wspomnę, jak kupujesz to albo bierz dobre albo targój się bo to nie jest tania rzecz a bardzo istotna. Wracając do skrzyni to szukaj bogatszej wersji, np. ja mam biegi 1-4, grupy A-B, zółw-zając plus przyśpieszacz i mi wystarcza (daje to 16 biegó do przodu plus przyśpieszacz na każdym biegu), jest wersja tylko z jedną grupą i tu już może brakować biegów do uprawy bo ma tylko 8 biegów do przodu plus przyśpieszacz o Dynaschifcie nie pisze bo w modelu 3080 nie montaowali jeszcze tej skrzyni.

Są tacy co piszą o wadliwości skrzyń a to nieprawda, jak nie umiesz biegów zmieniać to karzdą skrzynię roz........ w Masseyach patrz czy biegi ładnie płynnie wchodzą i czy jak dobrze wbijesz bieg to go nie wybija. W ciągnikach z dużym przebiegiem może byc już pompa hydrauliczna trochę zmęczona co objawiać może ciężko chodzącym wspomaganiem na po rozgrzaniu oleju ale jak pisałem sprawy hydrauliki trzeba mierzyć ciśnienia i bez sprzetu do pomiaru i dobrej głowy gdzie się podłączać nie da rady.

Proponuje lekture instrukcji obsługi do seri 3000-3100 lub 3600 bo to poza silnikami prawie to samo.

FajnyMarcus - "Proponuje lekture instrukcji obsługi do seri 3000-3100" a ta dzwigienka to prawdopodobnie załanczanie biegów pełzających. przyśpieszacz załanczany bez sprzegła podczas pracy w polu masz właśnie koło EHR (zielony przycisk bez rysunku) są tam jak piszesz trzy od dołu lecąć: naped 4x4, blokada mostów, przyśpieszacz. I radze na serio najpierw poczytać o obsłudze skrzyni bo możesz coś rozpieprzyć.

Opublikowano

od 1993 roku były montowane skrzynie dynashift począwszy od modelu 3075, którego posiadam, poprzez 3085, 3095 i serii 31XX.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v