Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W deklu przez który wchodzą do skrzyni drążki zmiany biegów od strony silnika masz taką dużą śrubę (wkręcona poziomo). W twoim przypadku możesz spróbować ją trochę wykręcić. powiedzmy z jeden obrót. Tylko zwróć uwagę czy ona nie jest już mocno wykręcona żeby nie zabrakło ci gwintu i tego nie wyrwało. Śruba może być wykręcona maksymalnie 1,5 cm więcej nie ryzykuj.

 

Jeżeli ten zabieg pomoże to daj znać,a w tedy powiem ci co warto jeszcze zrobić. Jeżeli jednak nie da się tego wyregulować to też napisz. Wtedy porozmawiamy o przyczynach i ewentualnej naprawie.

 

 

Zrobilem tak jak kazales i pomoglo,ale jest jeden problem biegi sie przelaczaja tylko ze ciezko.Na rewersie z szybkich na wolne normalnie natomiast z wolnych na szybkie to juz troche gorzej.Trzeba troche poszarpac i pokombinowac zeby przeskoczylo.Wspominales zebym ci napisal jak zarobie to powiesz mi jescze co warto zrobic.

Opublikowano (edytowane)

to teraz sprawdź śrubę która wchodzi do tego siłownika pionowo od góry. Śruba na klucz 24. tam masz zawór a pod nią taki grzybek który steruje zaworem. Może cie się on przycina na dźwigni, a moze sam zawór się przycina i nie działa tak jak powinien. Tam jest tak ze dopóki zawór nie uruchomi siłownika przesuniecie dźwigni nie jest możliwe. Moze zwór się tnie i stąd te objawy.

Edytowane przez rafik256
Opublikowano

mam taki problem czy to normalne że mój MF 3065 przy obrotach 1500 dostaje dziwnych drgań może coś jest nie tak a ja po prostu nie mogę zlokalizować przyczyn tych tego drżenia a może ten typ poprostu tak ma ale wydaje mi się to nie normalne

Opublikowano

no tak tylko co,wszystko w ciągniku działa ,mam lekkie podejrzenie na sprzęgło które działa normalnie ale widać że coś tam było grzebane tz.widać że ciągnik był rozjeżgzany i może coś tam jest po prostu zle poskładane lub nie dokręcone

Opublikowano

Witam, mam takie pytanko. Zastanawiam się nad zmianą ciągnika. Obecnie użytkuję MTZ 80 ale koszty paliwa i napraw chyba puszczą mnie z torbami. Trafiła mi się pewna okazja. Konkretnie MF 3070 z 1994r. Czy możliwe iż ma zrobione tylko 5600mth? Ciągnik kosztuje 45,5 tyś. Posiada on 3 pary wyjść hydraulicznych co bardzo mnie zainteresowało bo będę mógł ominąć ten durny rozdzielacz przy moim chwytaku do bel. Trochę o nich czytałem, czy ta skrzynia to naprawdę taka porażka? A co z tym EHR stwarza jakieś problemy? I właściwie do czego przy tym tyle pokręteł? Tu jest link z ogłoszeniem. http://otomoto.pl/massey-ferguson-3070-nie-3075-3065-3060-3050-A51726.html

Opublikowano

Tyle że raczej jak w MF coś już mi padnie i to zrobię to raczej potem pochodzi. A nie tak jak w tym złomie. A to hydraulika cieknie a to uszczelka przy pompie pójdzie, ostatnio sprzęgło się rozleciało i wałek w skrzyni, wiem pewnie sobie pomyślicie że go katuje... wcale nie, wymieniam oleje i filtry tak jak trzeba i jeździ na dobrych olejach, w zasadzie nic ciężkiego nie robi, mam może 6ha gruntów ornych pod kuku a reszta to łąki więc pracuje w prasie i kosiarce.

Opublikowano

Jak będzie ciągnik zadbany to będzie chodził. Skrzynia już dynashift tak więc jest już nowsza i lepiej dopracowana

 

Ten model z linku nie ma skrzyni dynashift :P

Opublikowano (edytowane)

Z tego co mi wiadomo to skrzynię dynashift posiadały modele z końcówką 5, np 3075, 3085 itd. I warto dodać że 3075 jest najmniejszym ciągnikiem w których była montowana ta skrzynia, w mniejszych nie montowano ;) A po za tym to różnie jest, rocznik nie jest wyznacznikiem skrzyni, jak sam szukałem dla siebie ciagnika to ciężko było coś znaleźć z dynashift;)

Edytowane przez Bartek72511
Opublikowano

mam pytanko ,w moim MF 3065 są 3 pary wyjść hydraulicznych i pierwszy raz sie z tym spotykam bo poprzednie moje ciągniki nie miały wyjść parowych tylko pojedyncze i zastanawiam się jeżeli podepnę przyczepę z wywrotem np. pod 3 parę i np.górne gniazdo to po zasterowaniu siłownik będzie podnosić ale jak opuścić z powrotem skoro siłownik w przyczepie jest jednostronnego działania

Opublikowano

to nie ma zmnczenia ile masz wyjść po prosty masz dołorzoną dodatkową płytę rozdzielacza a do kiprowania urzywasz tej sekcji która jest cztero położeniowa czyli z wolnym spływem pozatym nie wiem czy wszystkie takie ine sa sprawdz sobie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v