Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam do was pytanie odnośnie podnośnika. Rozglądam się za renią i chciałbym sie dowiedzieć czy w przypadku awarii elektroniki można przerobić na sterowanie mechaniczne lub przy pomocy wyłączników sterować podnośnikiem?

Kolejne pytanie to czy łatwo steruje się podnośnikiem tzn czy jak chcę delikatnie podnieść lub opuścić to nie ma z tym problemu? bo np w mechanicznym sterowaniu delikatnie wajchą ruszę i minimalnie się przesunie a w elektrycznym?

Opublikowano

po pierwsze polecam dokładnejszą lekture forum, bo pisałem o tym, tak jest taka możliwosc podpiecia elektrozaworow na krotko nawet przełacznikiem od kierunkowskazow i bedziesz tez opuszczał i podnosil, a w ehr masz predkosc opuszczania regulowana potencjometrem wiec mozesz ustawc bardzo wolne opuszczanie

Opublikowano

Odpowiada ona np za błąd ehr jeżeli miga to oznacza zwarcie elektrozaworów jeżeli świeci światłem ciągłym to ramiona są w innej pozycji niż ta zadana na panelu wtedy trzeba dokonać resetu

Opublikowano

Odpowiada ona np za błąd ehr jeżeli miga to oznacza zwarcie elektrozaworów jeżeli świeci światłem ciągłym to ramiona są w innej pozycji niż ta zadana na panelu wtedy trzeba dokonać resetu

a jak zrobić ten reset?

Opublikowano

jak ustawie pierwsze dwa pokrtła na 9 to delikatnie podnośnik opadnie, a gdy zmienie ustawienie to winduje do góry, gdzie może tkwić problem ?może kturaś cewka spalona na elektrozaworach?panel był w naprawie ,pompa nowa.

Opublikowano

u mnie tez tak jest ze jak rusze drugie pokretlo to zaraz winduje w gore, to tez mam je skrecone w dol, i uzywam tylko pierwszego, ale co jest tego przyczyna, robiłem różne kombinacje, i nic, najbardziej przypadł mi do gustu ehr z mf seri 30xx

Opublikowano

Spróbujcie ustawić drugie pokrętło na około 7 to w cżasie orki na glinie,cży mokrym gruncie podcżas żwięksżonego pośliżgu żauważycie samocżynne delikatne uniesienie masżyny. Ja mam ustawione na 7 ale to żależy,cży reakcja ma być wcżeśniejsża, cży późniejsża. Jak póżniejsża to na sżeść a jak wcżeśniejsża to 8. Jak niema wogóle reagować i się śliżgać to 5.

U mnie mniej więcej tak to dżiała i mam to wypróbowane tylko w pługu.

Opublikowano

jutro przeglądne jeszcze przewody od panelu do tych elektrozaworów, już mi sie pomysły kończą co tam może być zepsute a wiosna tuż tuż.

gdzieś czytałem że za pomocą zwykłego przełącznika można sterować tymi elektrozaworami,jak to podłączyć niewiem. jak by ktoś napisał byłbym wdzięczny. pozdrawiam

Opublikowano

Z tego co gosciu jeden elektronik tłumaczył ze da sie ominąć ten cały komp EHR wpinają przekazniki zwykłe i działa (prawie) tak jak fabrycznie. Najgorsze to ze on wie a nie powie jak juz to za 7-8 stów tyle co ehr , ale po nim ma sie juz nie psuc. JA mam mechaniczne i troche was pocieszam, ale jak dojdziecie co i jak to dobra sprawa ehr:)

Opublikowano

z tym spieciem na krótko to juz pisałem ale powtórze, bo sam miałem tak krótki czas, elektromagnesy w elektorzaworach , maja po dwa przewody czyli jeden masa drugi plus, elektrozawory sa dwa, jeden powoduje podnoszene drugi opuszczanie, jak zapodasz mase na jeden kabel plus na drugi to zacznie podnosic , jak zepniesz tak drugi pozniej to opusci, proste, ja miałem awarie bo niechciał mi działac ehr, to na szybko w pol godz idzie zrobic szybka instalke, mase od obydwu spinasz razem , bierzesz zwykly przelacznik od kierunków, na srodkowy pin w przełącznku podpinasz plus wziety np z pod zapalniczki , a na dwa pozostałe piny zapinasz na jeden z jednego elektrozaworu na drugi z drugiego, tym sposobem opuszczasz i podnosisz, minus tego polaczenia jest taki że jak przelaczysz na opuszczanie to spada cała szybkoscia w dół, moznaby zastosowac jakis potencjometr na opuszczaniu" , rozbudowac uklad o przekazniki oraz przyciski, no i dodatkowe bezpieczniki, pozniej jak miałem wiecej czasu , miernikiem posprawdzałem cała wiazke od podnosnika, rozebralem panel wyczyscilem styki , przyciski w blotnikach, no idziala po dzis ehr poprzez panel, a awaryjny " uklad zrobiony przeze mnie wisi wrazie czego, aha, jak miałem spiete po mojemu to panel odłaczylem całkiem

Opublikowano

Witam

Dzisiaj uruchomiłem ciągnik i kontrolka od EHR miga ale jak kręcę pokrętłami to podnosi i opuszcza do wysokości jaka się zada na pokrętle. Jak trzymam przycisk to podnosi a jak puszcze to opada. Przycisk pewnie jest do wyrzucenia i możliwe że przez to miga kontrolka?

Opublikowano

Dziś pojawił sie taproblem z podnoszeniem i opuszczaniem. Kontrolka miga w dwóch czestotliwościach: szybko i wolno tzn 1 migniecie i przerwa 2 sekundy oraz 1 mignięcie i przerwa pół sekundy. Gdy miga powoili ehr działa gdy zaczeło migać szybko kompletnie nic nie działało. Zauważyłem że podczas postoju problem sie nie pojawiał, wystarczyło że tylko ruszyłem ciągnikiem i kontrolka zaczeła migać. Wyłączyłem i ponownie włączyłem stacyjkę, kontrolka świeci, ruszyłem 1 pokrętłem, kontrolka gaśnie po kilku sekundach znowu zaczeła szybko migać. Problem ten sie nasila, dzieje się to coraz częsciej. Od czego zacząc szukanie usterki? gdzie znajduje sie czujnik położenia siłowników ?

Opublikowano

czujniki położenia to tzw długopisy , są dwa jak spojrzysz na elektrozawory to za nimi jest taki płaski dekiel w którym w odstępie 10 cm sa wkrecone owe czujniki na klucz bodajze 24 z których to wystają przewody, ot i czujniki :) nie chce Cie pouczać bo masz rzeczowe posty i kumasz czacze ale posprawdzaj kostki, i potencjometry w ehr , moj tez wariowal a po przepryskaniu potencjometrow sprayem do styków zadziałało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v