Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Poczytałem ostatnio o przeróbce w C330, że wsadza się rozpylacze od poloneza i silnik lepiej pracuje, mniej dymi, itp. Sam nawet już przymierzam się do tego w swoim ursusie. I właśnie zastanawiam się czy dało by się tak zrobić w zetorze 8011 tzn wsadzić takie rozpylacze aby silnik lepiej pracował i mniej dymił bo to już mnie zaczyna denerwować. A może wystarczy zmienić na Boschowskie końcówki jak w c330 tylko gdzie takie coś dostać? Próbował ktoś z was tego? A może macie jakieś inne patenty na dymienie? :)

Opublikowano

nie koniecznie mocne dymienie to znaczy remont, może być także zużyta pompa wtryskowa, a w takiej sytuacji dawkę paliwa należy skorygować na stole probierczym.

 

Też raz się zastanawiałem na wymianą wtrysków na inne w mojej 80, ale no niestety brak jest jakichkolwiek informacji o zamiennikach końcówek wtrysków.

Opublikowano

Zależy jaką pompa wtryskowa jest. Jak nowego typu to radzę założyć końcówki 4 otworkowe i ciśnienie na 180 ustawić. Dużo pomaga i dużo lepiej chodzi. Jak starego typu to dużo się nie zrobi. Końcówki 4 otworkowe i ciśnienie 160.Trochę pomoże.

Przede trza zobaczyć w jakim stanie są zawory i znaleść dobrego mechanika do pompy.

Opublikowano

@Przemko ciągnik jest po remoncie ma nabite niemal 1000 mth

@misio2614 pompa wtryskowa po regeneracji

@tomek73 ciągnik jest z 1970 roku, czyli raczej pompa starszego typu a te końcówki 4 otworkowe to są od wersji turbo?

@Klepk995 jakbyś zauważył tamten temat dotyczy Ursusa c330 a nie Zetora i wiem że jest taki temat :)

Opublikowano (edytowane)

Zetor 8011 nie ma prawa kopcić na czarno.Jak kopci to jest coś nie tak.Zdrowy silnik w Zetorze to minimalny dymek jak w C-360P.

Tyle ode mnie.

Edytowane przez Marcin91
ortografia
Opublikowano

planuję wyremontować wtryskiwacze w c330  bo kopci na czarno i cięzko wchodzi na obroty jak jest zimny

co się oplaca kupienie innych na allegro czy regeneracja tzw. wymiana końcówek? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Snuff
      Witam szukam najlepiej wszystkich momentów dokręcania w silniku Zetora 8011  ponieważ kupiłem nowy wał i robię mały remont dołu bo ciśnienie wynosiło zero
      pytanie jeszcze wał podpisany Ursus c-385 pasuje do Zetora 8011 tak? Pytam dla pewności bo słyszałem że momenty dokręcania w zetorze są troszeczkę inne niż w ursusie i ciekawi mnie dlaczego

    • Przez Dzigit189
      Witam .
      Takie pytanie mam. Czy w zetorach 8011 i pochodnych montowane były wały korbowego z ciężarkami ?
      Mam okazję kupić taki nominalny ale nigdy się z czymś takim nie spotkałem jak dotąd akurat w tych traktorach 
    • Przez Kmiecio
      Witam.
       
      Mam taki oto problem. W moim Zetorze jeżeli rozgrzeje się olej w skrzyni biegów przy ciężkiej pracy zaczyna "gwizdać" i zaczyna się świecić jakaś kontrolka. Napęd ciągnie, myślę że ta kontrolka jest od wzmacniacza momentu bo jest podłączona pod jakiś czujnik w skrzyni biegów. Co może oznaczać to "gwizdanie"?? Czy winą może być mikropompka?
       
      Proszę o jakieś porady. Może ktoś miał do czynienia z taką sytuacją lub wie dlaczego tak się dzieje??
    • Przez bubel500
      Witam.Przy wymianie uszczelki pod głowicą w Zetorze 8045 zauważyłem, że są zablokowane trzy otwory (kanały wodne) przez uszczelkę, chociaż wszystkie kanały pasują ze sobą między głowicą a blokiem. Dlaczego tak jest?
    • Przez ursusikc330m
      Witam,mam pytanie czy ma ktoś namiary na jakiś sklep z częściami do silnika Zetora 18345?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v