Skocz do zawartości
piotreq8011

Końcówki wtryskiwaczy

Polecane posty


piotreq8011    91

Witam!

Poczytałem ostatnio o przeróbce w C330, że wsadza się rozpylacze od poloneza i silnik lepiej pracuje, mniej dymi, itp. Sam nawet już przymierzam się do tego w swoim ursusie. I właśnie zastanawiam się czy dało by się tak zrobić w zetorze 8011 tzn wsadzić takie rozpylacze aby silnik lepiej pracował i mniej dymił bo to już mnie zaczyna denerwować. A może wystarczy zmienić na Boschowskie końcówki jak w c330 tylko gdzie takie coś dostać? Próbował ktoś z was tego? A może macie jakieś inne patenty na dymienie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


misio2614    1

nie koniecznie mocne dymienie to znaczy remont, może być także zużyta pompa wtryskowa, a w takiej sytuacji dawkę paliwa należy skorygować na stole probierczym.

 

Też raz się zastanawiałem na wymianą wtrysków na inne w mojej 80, ale no niestety brak jest jakichkolwiek informacji o zamiennikach końcówek wtrysków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


tomek73    188

Zależy jaką pompa wtryskowa jest. Jak nowego typu to radzę założyć końcówki 4 otworkowe i ciśnienie na 180 ustawić. Dużo pomaga i dużo lepiej chodzi. Jak starego typu to dużo się nie zrobi. Końcówki 4 otworkowe i ciśnienie 160.Trochę pomoże.

Przede trza zobaczyć w jakim stanie są zawory i znaleść dobrego mechanika do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


piotreq8011    91

@Przemko ciągnik jest po remoncie ma nabite niemal 1000 mth

@misio2614 pompa wtryskowa po regeneracji

@tomek73 ciągnik jest z 1970 roku, czyli raczej pompa starszego typu a te końcówki 4 otworkowe to są od wersji turbo?

@Klepk995 jakbyś zauważył tamten temat dotyczy Ursusa c330 a nie Zetora i wiem że jest taki temat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

To turbo są całkiem inne. A do zwłykłej są 4 i 5 otworkowe. To zależy od typu ciągnika. Ale mi dużo lepiej chodził na 4 otworkowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


POL1    28

Zetor 8011 nie ma prawa kopcić na czarno.Jak kopci to jest coś nie tak.Zdrowy silnik w Zetorze to minimalny dymek jak w C-360P.

Tyle ode mnie.

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piotreq8011    91

@tomek73 Dzięki za odpowiedź, po sezonie raczej wymienimy końcówki :)

@POL1 Nie kopci na czarno raczej tak szaro- niebieskawo ale oleju rzadko trzeba dolać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
    • Przez SmalcuXD
      Jaki ma być ustawiony luz na zaworach w zetorze 8011 ?
    • Przez Niki1986
      Witajcie,
      Chcę zrobić przegląd swojego zetora i mam takie pytanie, co należy zmienić podczas takiego przeglądu i na co zwrócić uwagę? Olej w silniku, oczyścić filtr(bąk), wymienić olej w skrzyni biegów(czy tam wchodzi 52 litry i jaki olej trzeba kupić gl-4?) i założyć jakieś nowe uszczelki?( wiecie to chyba groszowe sprawy a chcę mięć spokój, czy pasują od c385), zmieniać termostat? Bo nie wiem jak to wygląda po poprzednim właścicielu...
×