Skocz do zawartości
Ibion

New Holland TL100

Polecane posty

Ibion    0

Witam,

 

mój problem prawdopodobnie tkwi w pompie wtryskowej. Dziś zostawiłem ciągnik na wolnych obrotach i nagle zgasł, doszedłem do tego że bezpiecznik od pompy się spalił, więc go wymieniłem i dalej za każdym razem jak chcę go odpalić pali bezpiecznik, sprawdziłem miernikiem i napięcie dochodzi do pompy ale i tak dalej pali bezpiecznik. Przy okazji gdyby mógł mi ktoś podrzucić jakiś jej schemat, z góry dzięki i proszę o szybką odpowiedz opryski się zbliżają ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

problem nie jest z samą pompą bo to jest mechanczne urządzenie a jedyie może być z elektrozaworem gaszenia o ile nie masz zwarcia na instalacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ibion    0

Nie ma zwarcia na instalacji do samej pompy, po prostu jest to coś w pompie.... A jak zawołam serwis to skasują tak że nie wiem co, a i tak nic nie zrobią ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Tu jesteś w błędzie. Jak nic nie zrobią, to nic się nie płaci.

Nie w pompie, tylko w cewce.

Mi serwis do Case przyjechał, 50 km w jedną stronę, leżał pod nim 2 godziny, i nic nie zrobił. Przyjechał serwis z NH do Case po 2 minutach naprawił. Fakt że przejazdem był. Dałem na piwo.

A chodziło że nie puszczał mi powietrza na przyczepę.

 

Bo rączka na jednym zaworze była przestawiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

dokładnie nie placi się za fatygę tylo za robotę i nie obrazaj serwisów po prostu nie daj się w konia robić wymień cewkę i będzie latał i tu ci podpowiem jeszcze nie kupuj nowej jak będzie droga tylko jak masz pompę Boscha VE lub podobną jedz na szrot i wyciągnik z samochodu cewki praktycznie w wiekrzosci pomp Boscha są identyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Ja bym proponował aby na dzień dobry wykręcić cewkę lub cały gaszak z pompy i sprawdzić go miernikiem czy nie ma przebić z pinu prądowego na resztę itd. zamiast od razu wyrzucać, a nuż kable zjadły jeże lub jest przetarty kabel lub coś z stycznikiem stacyjki choć krnąbrny właściciel twierdzi że nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kronolus    1

Witam może i mi ktoś pomoże już niechciałem zakładac nowego tematu bo problem mam z ustawieniem urządzenia wyważającego wobec wału szukałem znaków ale niestety nieznalazłem a niechce nic zchromolić więc może ktoś podpowie dzwoniąc do serwisu w Rolmax Świdnik tylko szkoda było kasy za połączenie oni nic nigdy niewiedzą wieć może ktoś robił to i podopwie bo każdy silnik ma inaczej ustawienia jedni mówiąc ze pierwszy tłok w górę i urządzenie w spoczynku inni że drugi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39
Napisano (edytowany)

To co ja wiem jak są znaki to na znaki ,a jak nie ma znaków na mechanizmie wyrównującym ,to na 1 GPM te przeciw wagi muszą być na dole , tymi krzywkami.

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kronolus    1

Dzięki za poprzednie podpowiedzi i mam kolejny problem ten ciągnik staje się męczący a mianowicie ...... zatrzymuje się sam i zaczynają mrugać obie kontrolki od półbiegów mam wersję z rewersem 24/24 skrzynia wezwałem serwis który określił błąd w komputerze i jednostka za 4400tyś poszła nowa i nadal to samo robi jedzie i nagle stoi czasem po wrzyceniu na wstecz manetki rewersu normalnie jedzie do tyłu a do przodu nie jak go zresetuje <zgasze i ponownie odpale> zaczyna działac poprawnie przez jakiś czas serwis nijako się chce za to wziąść mam jeszcze przełącznik rewersu wymienić i cewki ? strasznie to kosztowne no ale wiadomo jak trzeba to trzeba mam pewne obawy wobec serwisu bo naciągneli mnie juz na komputer a cholera w pobliżu Lublina jest tylko jeden serwisant Nh i robią co chcą z Ludzimi i zarazem te ceny są powalone za cewkę 1300zł ? .jest ich tam widziałem 4 może ktoś miał już taki przypadek?. Niby serwis sprawdził całą wiąskę i jest ok .... dzięki za każdą podpowiedź

Edytowano przez kronolus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ładnie , regeneracja cewki od 200 do 400zł , regeneracja przełącznika od 200 do 1000 , w zależności od użytych elementów , naprawa komputera od 800 do 2000zl , pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Zacznijmy od tego, że zleciłeś serwisowi naprawę tego problemu. Więc jeżeli wymienili jednostkę za 4400 :blink: i dalej było to samo to powinni ją zdemontować i założyć tą co była. Bo w taki sposób to naciągają Cię tylko na koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Jak padnie cewka to serwis sprzedaje ją razem z zaworem który steruje. ja dałem za jedna 1000 zł. Zamówiłem też w stanach :o pięć takich samych cewek bez zaworu po 19$ sztuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kronolus    1

Witam ponownie mam do sprzedania nowiutką jednostkę sterowania do TL Numer katalogowy części to 47130890 mój emile krzysztofpoliszuk@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mindel24    4

Witam ciągnik mam od 2002 roku wiedziałem że kiedyś to nastąpi.Padł mi napęd oraz blokada wina to elektryka bezpieczniki całe cewki działaja kabelki ok.musze elektryka wezwać.dla wtajemniczonych to wtych ciągnikach to skrzynka bezpieczników to kabel na kablu.może ma ktoś schemat instalacji do tl-ki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Witam ,kupiłem NEW HOLLAND TL90A i moe mi ktos powiedziec jaki olej lejecie do nieg,o i ile ,bo nie mam zadnej instrukcji ,Dzieki z góry :)A i jeszcze jaki olej hydrauliczny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poprzednie podpowiedzi i mam kolejny problem ten ciągnik staje się męczący a mianowicie ...... zatrzymuje się sam i zaczynają mrugać obie kontrolki od półbiegów mam wersję z rewersem 24/24 skrzynia wezwałem serwis który określił błąd w komputerze i jednostka za 4400tyś poszła nowa i nadal to samo robi jedzie i nagle stoi czasem po wrzyceniu na wstecz manetki rewersu normalnie jedzie do tyłu a do przodu nie jak go zresetuje <zgasze i ponownie odpale> zaczyna działac poprawnie przez jakiś czas serwis nijako się chce za to wziąść mam jeszcze przełącznik rewersu wymienić i cewki ? strasznie to kosztowne no ale wiadomo jak trzeba to trzeba mam pewne obawy wobec serwisu bo naciągneli mnie juz na komputer a cholera w pobliżu Lublina jest tylko jeden serwisant Nh i robią co chcą z Ludzimi i zarazem te ceny są powalone za cewkę 1300zł ? .jest ich tam widziałem 4 może ktoś miał już taki przypadek?. Niby serwis sprawdził całą wiąskę i jest ok .... dzięki za każdą podpowiedź

 

 

Kolego doszedłeś do ładu z tą awarią ? Co to było ? Pytam przyszłościowo... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez Pajej
      Witam koledzy mam na oku New hollanda TL 80 i chciałem zasięgnąć języka czy to jest sprzęt godny uwagi?
    • Przez Hardy67
      Witam , posiadam New Hollanda t5  z roku 2017 , i mam pytanie , aczkolwiek chodzi mi o radio w ciągniku (jest oryginalne NH) radio działa tylko po włączeniu zapłonu w ciągniku , czy jest sposób przerobienia tego żebym mógł włączyć radio bez zapłonu ? , ponieważ nie chce włączać zapłonu żeby przez nawet kilka godzin dziennie radio grało i chuczały te pompki itp. 
      pomoże ktoś ?? 
    • Przez kris14
      Koncern CNH szykuje nową wersję serii T5 spełniającą normę TIER 4B, wiadomo że będzie wyposażona w system SCR a nie DOC+DPF jak to było w przypadku wersji TIER 4A i amortyzację przedniej osi.
       
      Kilka fotek:





    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.
×