Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przecieiz wyjscie to powinienes miec juz orginalnie w nim. A jesli chcesz zeby CI przyczepy hamowaly hydraulicznie to musisz taki tlok kupic (400 zl ok) i do tego troche weza i koncowke:)

Opublikowano

Jeszcze sie nie spotkalem zeby nie bylo tego. Na pewno ponizej gniazd hydrauliki po prawej stronie obok miejsca gdzie zakladasz lacznik gorny takiej plaskiej koncowki?? Jesli nie ma tego orginalnie to na pewno pare czesci bys musial jeszcze kupic zeby to zrobic. Osobiscie bym sie nie bawil w to tylko zrobil sobie pod wajche hydrauliki ( uwazam ze najprosciej by tak bylo) Jak chcesz sobie zobaczyc jak to jest orginalnie to sciagni sobie schematy od serii 30XX:)

Opublikowano

. Osobiscie bym sie nie bawil w to tylko zrobil sobie pod wajche hydrauliki ( uwazam ze najprosciej by tak bylo)

 

Hamulce pracują na niskim ciśnieniu, jak podłączysz pod hydraulikę to siłowniki w przyczepie nie wytrzymają.

Opublikowano

Chyba lepiej i taniej zrobić na hydrauliczne hamulce niż bawić się w pneumatykę gdzie sama sprężarka to koszt ok 1500 zł może ktoś wrzuci fotkę gdzie jest to podłączone w 3060 bo wyjścia na pewno nie mam

Opublikowano

Hamulce pracują na niskim ciśnieniu, jak podłączysz pod hydraulikę to siłowniki w przyczepie nie wytrzymają.

 

Kolego ale przeciez na jednych wyjsciach masz regulacje przeplywu oleju wiec na pewno by tak od razu nie siadly. A po drugie to mysle zeby dalo sie jakis zawor dlawiacy zalozyc (no chyba ze sie myle)

Opublikowano

Też nie mam tego wyjścia :) Ale bawić się w zakładanie hamulców nie zamierzam bo mi to jest nie potrzebne przy takim czasie ile pracuję z przyczepą :) Inne maszyny nie maja wgl hamulców więc też nie wymagają tego od ciągnika a do samej przyczepy nie opłaca sie ( w przyczepie też nie wszystko sprawne) :) Widziałem w 3120 takie wyjscie to jak się stanie z tyłu po prawej stronie tuż obok bagnetu było widoczne i miało zaślepkę z łańcuszkiem :) Trzeba poszukać u gosci co sie zajmuja sprzedażą czesci z takich maszyn i na pewno się cos znajdzie ale pewnie cenowo to tanio nie wyjdzie :)

Opublikowano

Są takie które, nie maja zaworu zintegrowanego z deklem tylnego mostu. Wtedy potrzebny jest dodatkowy zawór a wpina się go szeregowo w obieg wyjść zewnętrznych.

Opublikowano

mirro ale jak to wpiąć?

to u mnie nad filtrem ta zaślepiona śrubka to nie jest wyjście?

obok jest odpowietrzenie...

nie mam kogo sie doradzić a hamulce potrzebne są...

Opublikowano (edytowane)

Masz taki zawór? On jest sterowany pompką hamulcową i musi być wyjście i trzeci przewód hamulcowy do sterowania tym zaworem. Wpięcie to prosta sprawa bo można się wpiąć przelotowo w przewód który doprowadza olej do rozdzielaczy tylko jest potrzebny ten specjalny rozdzielacz i sterowanie do niego.

 

Na zdjęciu ta zaślepka to prawdopodobnie zawór przeciążeniowy hydrauliki a ten "odpowietrznik" to złączka do podpięcia manometru i sprawdzenia ciśnienia w hydraulice.

Edytowane przez ptaszyna
Opublikowano

Hamulec przydatna rzecz w transporcie. Pneumatyczne to nie taka prosta sprawa jak się nie chce wywalić paru tysi ja w 3060 zrobiłem sprężarkę i całą instalację i tu mój problem się zaczął bo nie było jak sterować zaworem hamulcowym a chciałem zastosować od c-360 ale nie mam jak go pod maską zmieścić jak w przypadku modeli z silnikiem 6 cylindrowym chciałem na linkę ale pedał hamulca za ciężko chodził po podłączeniu tego patentu . Jak by była możliwość zrobienia wyjścia hydraulicznego to bym podpiął pod nie siłowniczek hydrauliczny który by otwierał i zamykał zawór pneumatyczny od c-360 i tu cały problem że nic nie idzie jak by się chciało

Opublikowano

Najprościej zastosować zawór jak jest w MF-255, hydrauliczne są dobre ale do przyczepy typu tandem, a w dwuosiowej co będzie gdy przypadkiem odepnie się przyczepa w czasie jazdy i wpadnie na kogoś, prokurator ###

Opublikowano

Ale ja chciałem zastosować wyjście hydrauliczne do sterowania zaworu powietrznego przy ciągniku który sterował by powietrzem wychodzącym na przyczepę w efekcie by się nic nie zmieniło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v