Skocz do zawartości

Polecane posty

sznajdik    143

Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Przecieiz wyjscie to powinienes miec juz orginalnie w nim. A jesli chcesz zeby CI przyczepy hamowaly hydraulicznie to musisz taki tlok kupic (400 zl ok) i do tego troche weza i koncowke:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    143

Wiem że do przyczepy musiałbym kupić ale w ciągniku nie mam takiego wyjścia żeby tę przyczepę podpiąć więc pytam jak to zrobić i gdzie podłączyć żeby mieć takie wyjście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

micro16    21

Jeszcze sie nie spotkalem zeby nie bylo tego. Na pewno ponizej gniazd hydrauliki po prawej stronie obok miejsca gdzie zakladasz lacznik gorny takiej plaskiej koncowki?? Jesli nie ma tego orginalnie to na pewno pare czesci bys musial jeszcze kupic zeby to zrobic. Osobiscie bym sie nie bawil w to tylko zrobil sobie pod wajche hydrauliki ( uwazam ze najprosciej by tak bylo) Jak chcesz sobie zobaczyc jak to jest orginalnie to sciagni sobie schematy od serii 30XX:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas    2

. Osobiscie bym sie nie bawil w to tylko zrobil sobie pod wajche hydrauliki ( uwazam ze najprosciej by tak bylo)

 

Hamulce pracują na niskim ciśnieniu, jak podłączysz pod hydraulikę to siłowniki w przyczepie nie wytrzymają.


,, Bo ja się czuję .......... maleńki jak robak, ......... ale króla nie widzę większym od siebie. " - jak mawiał Pan Franciszek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    143

Chyba lepiej i taniej zrobić na hydrauliczne hamulce niż bawić się w pneumatykę gdzie sama sprężarka to koszt ok 1500 zł może ktoś wrzuci fotkę gdzie jest to podłączone w 3060 bo wyjścia na pewno nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Hamulce pracują na niskim ciśnieniu, jak podłączysz pod hydraulikę to siłowniki w przyczepie nie wytrzymają.

 

Kolego ale przeciez na jednych wyjsciach masz regulacje przeplywu oleju wiec na pewno by tak od razu nie siadly. A po drugie to mysle zeby dalo sie jakis zawor dlawiacy zalozyc (no chyba ze sie myle)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    143

Moim zdaniem przepływ oleju nic nie da bo będziesz miał w rezultacie wysokie ciśnienie tylko w wolniejszym czasie a tu się rozchodzi o to żeby współpracowało to z pedałem hamulca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    105

Też nie mam tego wyjścia :) Ale bawić się w zakładanie hamulców nie zamierzam bo mi to jest nie potrzebne przy takim czasie ile pracuję z przyczepą :) Inne maszyny nie maja wgl hamulców więc też nie wymagają tego od ciągnika a do samej przyczepy nie opłaca sie ( w przyczepie też nie wszystko sprawne) :) Widziałem w 3120 takie wyjscie to jak się stanie z tyłu po prawej stronie tuż obok bagnetu było widoczne i miało zaślepkę z łańcuszkiem :) Trzeba poszukać u gosci co sie zajmuja sprzedażą czesci z takich maszyn i na pewno się cos znajdzie ale pewnie cenowo to tanio nie wyjdzie :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    143

Kolego @lewy400 niestety mam ten sam typ co u ciecie na foto i nie mam pojęcia czy coś z tego może wyjść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    463

Są takie które, nie maja zaworu zintegrowanego z deklem tylnego mostu. Wtedy potrzebny jest dodatkowy zawór a wpina się go szeregowo w obieg wyjść zewnętrznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy400    0

mirro ale jak to wpiąć?

to u mnie nad filtrem ta zaślepiona śrubka to nie jest wyjście?

obok jest odpowietrzenie...

nie mam kogo sie doradzić a hamulce potrzebne są...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Masz taki zawór? On jest sterowany pompką hamulcową i musi być wyjście i trzeci przewód hamulcowy do sterowania tym zaworem. Wpięcie to prosta sprawa bo można się wpiąć przelotowo w przewód który doprowadza olej do rozdzielaczy tylko jest potrzebny ten specjalny rozdzielacz i sterowanie do niego.

 

Na zdjęciu ta zaślepka to prawdopodobnie zawór przeciążeniowy hydrauliki a ten "odpowietrznik" to złączka do podpięcia manometru i sprawdzenia ciśnienia w hydraulice.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy400    0

TO SKĄD TAKI ZAWÓR?

GDZIE KUPIĆ , MOŻE DA SIE DOPASOWAĆ OD JAKIEŚ MASZYNY?

OPISZ POKOLEI WSZYSTKO MASZ CZAS :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    143

Hamulec przydatna rzecz w transporcie. Pneumatyczne to nie taka prosta sprawa jak się nie chce wywalić paru tysi ja w 3060 zrobiłem sprężarkę i całą instalację i tu mój problem się zaczął bo nie było jak sterować zaworem hamulcowym a chciałem zastosować od c-360 ale nie mam jak go pod maską zmieścić jak w przypadku modeli z silnikiem 6 cylindrowym chciałem na linkę ale pedał hamulca za ciężko chodził po podłączeniu tego patentu . Jak by była możliwość zrobienia wyjścia hydraulicznego to bym podpiął pod nie siłowniczek hydrauliczny który by otwierał i zamykał zawór pneumatyczny od c-360 i tu cały problem że nic nie idzie jak by się chciało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Najprościej zastosować zawór jak jest w MF-255, hydrauliczne są dobre ale do przyczepy typu tandem, a w dwuosiowej co będzie gdy przypadkiem odepnie się przyczepa w czasie jazdy i wpadnie na kogoś, prokurator ###

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    143

Ale ja chciałem zastosować wyjście hydrauliczne do sterowania zaworu powietrznego przy ciągniku który sterował by powietrzem wychodzącym na przyczepę w efekcie by się nic nie zmieniło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Najłatwiej założyć trójnik na jednym z przewodów hydraulicznych i od niego poprowadzić zasilanie do siłowniczka, można założyć cylinderek np; od 385.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariann2828
      Mam problem z maseyem 6160 podczas odpalenia po mrozach pojawił się problem z rewersem ,mianowicie nie świeca się kontrolki przud tył i nie przełancza się jest cały czas do tyłu . do tego jeszcze nie da zmienic się biegów z polowych na szosowe (po odpaleniu gdy wcisne sprzęgło zaczyna mrugać kontrolka od drugiego półbiegu ,,B"
      PROSZĘ O POMOC...
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. 
      Panowie chciałbym się dowiedzieć jakie objawy by były jak by był zapłon za próżny a jakie jak by był za wcześny. Bo ciągnik strasznie ciężko pali i właśnie myślę że jest coś z zapłonem. 
    • Przez RybbA1999
      Witam,mam problem otóż po wymianie tarcz i oringów na tłokach hamulcowych nie podaje oleju na pompki hamulcowe czytałem że przyczyną tego może być zapowietrzona pompa więc moje pytanie brzmi w którym miejscu się ją odpowietrza? 

    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.