Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
tomuss17

Schaffer 548 problem z szybką jazdą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomuss17    5

witam wszystkich

Mój problem polega na tym iz moja ładowareczka jeździ obecnie bardzo wolno. Wiem ze problem z ładowarkami z napędem na silnik olejowy istnieje w niskich temperaturach znaczy poniżej 0 stopni i tak sie działo w wcześniejszych latach lecz od niedawna dzieje sie tak również przy starcie rano przy +10. Olej leje bardzo rzadki Znaczy boxol na pól z normalnym hydraulicznym kupowanym luzem. wiec pytanie moje brzmi czy istnieje jakaś jakaś regulacja na pompie czy coś w tym rodzaju aby ładowarka poruszala sie szybciej

jest to wina oleju czy jakieś uszkodzenie mechaniczne ??

PS. wcześniej ladowarka zadziwiająco szybka no i najważniejsze ładowarka po ok 15min działanie nagrzania sie działa tak jak po zakupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    5

wiec na co mam zwrócić uwage w pompie bo i tak niedlugo bede ją rozbierać bo zimering pod nią strzelił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez koper88
      Panowie i panie! Mam problem z ładowarką. Po odpaleniu wszystko działa jak należy, silnik normalnie łapie temperaturę a po włączeniu jakiegokolwiek odbiornika prądu tj. świateł bądź dmuchawy wskaźnik temperatury idzie na Max i piszczy tak jakby się gotowało. Po wyłączeniu wszystko wraca do normy. Wymieniony został czujnik temperatury ale to nic nie dało. Serwis twierdzi że do wymiany jest jakiś komp albo tablica wskaźników za około 3000zl ale jakoś sceptycznie podchodzę do ich diagnozy. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez Miotrek
      Witam, mam pytanko,  a mianowicie od czego służy ten włącznik ? lepiej jeździć z włączonym czy wyłączonym ? obecnie jeżdżę na wyłączonym gdyż na wlaczonym szarpie po odpuszczeniu hamulca, czy jest to działające równocześnie sprzęgło i hamulec na skrzynie ? z góry dzięki za odpowiedz

    • Przez Lukas85
      Zauwazyłem w swojej ładowarce że podczas hamowania pedał hamulca wciska sie praktycznie do podłogi. Ktoś moze mi potwierdzic czy tam powinno byc czy to znaczy ze cos sie konczy? Ładowarka hamuje tylko trzeba mocno wcisnac pedał. Płynu w zbiorniku jest w normie.
      Druga sprawa dotyczy olei. Znalazłem w instrukcji że do piast i tylnego mostu ma byc olej 80W90. Został mi taki olej firmy Akcela ktory kupowałem do ciagnika case, czy moge go zalac takze w manitou? do przedniego mostu zalewa sie jakis olej przekladniowy do pracy z hamulcami mokrymi. Ktos może mi cos polecic? I jeszcze jedno pytanie - jaki zalać olej do skrzyni? Do silnika ma byc 15W40. Ten także został mi od case firmy Akcela chyba moze byc?
       
    • Przez kamil5421
      Witam . posiadam ladowarke teleskopowa manitou 527 i po odpaleniu silnika wszystkie kontrolki gasna a ta jedna sie swieci i piszczy .  kontrolka nie jest niczym opisana ,ktoś moze wie od czego ona może byc . w zalaczniku foto. Kontrolka znajduje sie po lewej stronie od wskaźnika paliwa .

    • Przez LEX
      Jakiej mocy? Może ktoś ma którąś z tych i podzieli się wrażeniami?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.