Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano

U mnie był taki podobny problem, że dolny przelewem z cienkim przewodem się zapchał i wybierała paliwo z jednego zbiornika a w drugim jeszcze jakieś 20-30l zostawało i tak samo sie zachowywała jak u Ciebie zapowietrzyła się i gasła :rolleyes:

Opublikowano

To nie wina cienkiego przewodu ! tylko ruskie rozwiązanie ssanie paliwa z dwóch zbiorników na raz, wystarczy zamknąć kranik pod prawym zbiornikiem (ten bez wlewu) i można dalej pracować,Ten problem występuje gdy jest mało paliwa a prawy zbiornik jest podczas orki wyżej ,paliwo przelewa się do niższego a pompa ciągnie powietrze.Też doświadczyłem tego problemu i teraz gdy zaczyna się ciągnik dusić zamykam kranik i jazda.

Opublikowano

Panowie jest taka sprawa mam problem z moim belarusem 952 chodzi o to ze jak go za pale to chodzi dobrze i pracuje pieknie na obrotach ale gry rusze bez gazu np 1 (be zdodawania gazu) ciagnik sie zdusza i chodzi jak zapowietrzony i wgl nie chce wejsc na obroty gdy szarpne jakims biegiem trzymajac go na sprzegle ciagnik znow wraca do normalnej pracy a jesli to nie pomaga gasze go pare razy i jest dobrze co moze byc przyczyna??

Opublikowano

Witam. Mam rowniez problem tylko z bakiem .Wczoraj zatankowalem ruska (BELARUS 892.2) do pelna i kapie mi prawy bak gdzies z przodu .5 minut i kaluga ropy szkoda mi bo sa to pieniadzie nie male a bardzo kapie . Pomozcie nie wiem co robic. Prosze o szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy ruskow.

Opublikowano

Tak jak pisalem wczoraj tankowalem i bylo max az do gardziela doszlo i dzisiaj mowie pojde zobaczec patrze a tam galuga ropy i zaraz dochodzenie kto gdzie jak co i wyszlo .Lalo sie z gory a poza tym stal z gorki . W dodatku czujnik nie dziala jesli bylo wlane max to dlaczego jak wjezdzalem do szopy wskazywalo rezerwe?? chyba czyjnik zwalony? Ale dzieki za odpowiedz .Pozdrawiam.

 

Opublikowano

Czujniki w tych ciągnikach są słabe, lubią się rozwarstwiać, pękać, a wtedy nabierają paliwa i idą na dno. Nowy to nie jest duży koszt, ale radzę sobie skleić stary. Będzie chulać, a co do wycieku, musisz się przyjżeć a napewno znajdziesz, jeżeli tak mocno cieknie,. Więcej nikt Ci nie poradzi. Pozdrawiam

Opublikowano

A wie ktos może jak wyjąć ten śrubunek z baku co jest wkrecony kranik? Bo w lesie urwał patyk kranik i nie idzie tak łatwo wykręcić tej resztki która została bo to gwint stożkowy i jakies coś aluminiopodobne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v