Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam JD 6150R i spala 14-23 l/h ale z 4 skibowym plugiem. W tym roku może bedzie 5 skibowy, ale myśle ze w 26l powinien sie zmieścić. A co do skrzyni to posiadam AQ eco shift i nie mam do niej zastrzeżeń.

Opublikowano (edytowane)

witam może ktoś z was wie ile kosztuje john deere 6140M czy już ktoś posiada, i ciekawi mnie spalanie tego modelu ? ^^

 

Połączone

Edytowane przez razor275
Dublowanie tematu
Opublikowano

witam ja posiadam obecnie 6150m on sie wiele nie rozni od tego o ktory pytasz jak narazie ciagnik sie swietnie spisuje bez zadnych zastrzezen spalanie no to to juz zalezy jakie posiadasz ziemie i jakie maszyny chcesz do niego podpiac u nas sa ziemie od 1 do 4 klasy naprawde sa bardzo rozne ale taki przyklad ci moge podac ja tym ciagnikiem ciagne plug 4 skibowy fogel noot obracany i srednia spalania wychodzi od ok 20 do ok25l/h koszt tego ciagnika to 308000zl netto . co do serii m denerwuje mnie tylko jedna rzecz jest nia dpf serwisanci tlumaczyli ze ten ciagnik musi pracowac na wysokich obrotach np po przez kilkukrotne zostawienie ciagnika na jalowym biegu czyli ok 900n/m po kilku takich razach zalacza sie wlasnie ten dpf i wtedy ciagnik traci moc trzeba stanac wlaczyc max obroty silnika i nie raz trzeba czekac kilkanascie minut az wypala sie te czastki w tym filtrze ale tak dziala wlasnie dpf. moim zdaniem jest to nie potrzebne i jest to strasznie denerwujace podczas pracy. a tak to na ogol ciagnik moim zdaniem jest bardzo dobry swietne pneumatyczne zawieszenie .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A koledzy powiecie coś o johnie 6150r bo jestem zainteresowany tą maszyną. Pewnie pracowała by ona z Joskin 18000l tandem/tridem zastanawiamy się , Pług 4x50 / 5x50 hydrauliczny overum

Proszę o pomoc przyjaciele :D.

Prosze także podać cene jeśli ktoś się orientuje.

Opublikowano

W 6150 m nie ma możliwości założenia amortyzacji kabiny, ze względu na za małą przestrzeń pomiędzy kabiną a ramą. Ale też interesuje mnie wyposażenie tej maszyny w tej cenie

Opublikowano

hej mam pytanie czy w skrzyni auto quad olej sprawdza sie na zgaszonym ciagniku czy po zapaleniu ?? bo jak stoi to mam stan przynajmniej na tej rurce z prawej strony tak pokazuje a jak gdzies pojade i popatrze to minimum jest i jak rozumiem ta nizsze kreska to minimum a ta ciut wyzej to max tak ?? pytam sie bo w starym jd nie mam takiej rurki z boku tylko w korku jest miarka i inna skrzynia

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Auto power jest najlepsza nienadazaja z produkcja i jest o 2tys drozsza od direct drive. a direct drive to tani kit który jest nowoscia i tak naprawde john deee probuje wypuscic pare tys sztuk z ta skrzynią i bede obserwowac co sie bedzie dzialao a zas dopiero beda ją ulepszac. takze ja Ci polecam Autpower sprawdzona skrzynia od 10lat.

 

Kolego automat to do ciągnika nie jest dobry pomysł :)

Gdy ostatnio jechałem pod górkę z beczą 14000 joskin to musiałem zdejmować johna z poszczególnych półbiegów.

W Automacie prawdopodobnie bym się zatrzymał i musiał bym zjechać na sam dół :c

Direct drive to połączenie automatu i półautomatu :)

Gdy zdaża się sytuacja taka jak mi w ubiegłą sobote to przełączam na tryb pół automatyczny i w razie potrzeby redukuje bieg :)

i czy mozna zablokowac skrzynię autopower ? :) bo chyba nie

Opublikowano

pewnie z tad ze czytajac to forum niektorzy pisza o roznych markach ciagnikow ze skrzynia automatyczna i stawiaja takie teorie ze ciagnik z automatem pod duza gore z plugiem stanal i nie chcial jechac ja sie nie wypowiem bo nie jezdzielem sprzetem ze skrzynia auto :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ciągnik jest podobny do tira tak?

Więc gdy nie zablokujemy tira z obicążeniem pod górę to nam po prostu stanie :) i automat w ciągniku to nie jest chyba dobra rzecz :c

Lepszym rozwiązaniem jest DD a jak nic z nowych skrzyni to autoquad :)

Opublikowano

Ale widzę że nie rozróżniasz pojęć- skrzynia automatyczna taka jak w samochodach to nawet obok skrzyni bezstopniowej typu AutoPowr nie leżała. Automatem można właśnie nazwać skrzynię DirecDrive. Generalnie jest wybór- można sterować nią półautomatycznie (sam decydujesz kiedy ma być zmieniony bieg) lub pełen automat. Skrzynia bezstopniowa działa na zupełnie innej zasadzie. Ty decydujesz jaką chcesz osiągnąć prędkość a komputer ciągnika sam dobierze odpowiednie przełożenie i obroty silnika żeby tą zadaną prędkość osiągnąć (w miarę możliwości oczywiście)- to tak najprościej wytłumaczyłem jak się da. Ciągnik na bezstopniówce nigdy nie stanie pod obciążeniem, nigdy nie zadusisz ciągnika. Jeżeli obciążenie będzie rosło to ciągnik sam zwiększy obroty silnika (przy tej samej prędkości) lub zacznie redukować przełożenie (zależy jakie priorytety ustawisz na komputerze- czy prędkość czy obroty silnika) do momentu aż będzie miał siłę żeby jechać dalej.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To przepraszam i dziękuje za wytłumaczenie. Teraz mam inny poglą na autopowr i bardziej mi się zaczyna podobać niż DD :)

Pozdrawiam forumowicze

Opublikowano

kris troche dla johna namieszales bo skrzynia dd nie jest automatem napedzaja ja zebatki to jest jak by ulepszony auto quad natomias auto power to skrzynia ktora bodajze napedzaja jakies silniczki hydrauliczne co za czym idzie uciag jest mniejszy niz w skrzyni direct drivre

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a ty john zamowiles juz jelenia ?

Jeszcze nie zamawiałem ale gdy tylko będą już programy na pewno zamówie :)

Opublikowano

@zyz1o a co rozumiesz pod pojęciem automat? Ja jako automat widzę skrzynię mechaniczną która sama zmienia sobie przełożenia.

AutoQuad- ma mechaniczne zakresy i 4 biegi zmieniane automatycznie (za pomocą mokrych sprzęgieł), PowerQuad jest budowana tak samo, tylko brak jej oprogramowania 'auto'

DirectDrive- to dwusprzęgłowa skrzynia mechaniczna (jak DSG w VW) która w niczym nie przypomina PowerQuada/AutoQuada

AutoPowr- bestopniowa przekładnia, gdzie mamy 4 mechaniczne zakresy i hydrostat do bezstponiowej zmiany prędkości.\

Tak wygląda AutoPowr (ZF Eccom)

2_3_1.jpg

 

Tak AutoQuad

autoquad%20_7r_cutaway.jpg

 

A tak DirectDrive

directdrive.jpg

 

I może efekt końcowy jest ten sam (czyli automatyczna zmiana przełożeń/prędkości) ale te przekładnie bardzo się różnią- budową.

Opublikowano

Mam JD 6140R DirectDrive i powiem rewelacja. Lata teraz w transporcie i 30t (2x Zasław 14t) nie robi na nim wrażenia. Wiadomo górki czuje, to tylko 140km, ale jak złapie prędkość to 18l/h.

 

Skrzynia jest wspaniała. Czuć moc. Biegi zmienia bardzo szybko. Nie bójcie się jej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v