Skocz do zawartości

Polecane posty

zyz1o    5

Witam jestem do paru dni posiadaczak tego modelu jelonka maszyna niesamowita pieknosci ale nie o to mi chodzi zastanawia mnie taka zecz wzielem skrzynie pol automatyczna i mysle czy da sie to wykorzystac podczas koszenie?? jeszcze nie odpalalem womu i nie wiem jak to dziala bo niby mozna malo gazu dac a walek kreci jak szalony. Kosiarke mam na 1000 obr i moze wie ktos jak to zrobic albo czy wogole da sie takie cos zrobic ze odpalam kosiarke ustawiam se na silniku te 1000 i np jak dam gaz to konca to dalej bedzie krecilo na 1000 czy tak sie nie da ? bo w mniejszym jd 6520 to zeby miec 1000 to musze na siniku ustawic wiec jak ktos cos ogarnia to prosze o wypowiedziec ;p aha i co to np jest tempomat na womie albo co daje soft shift

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
link91    8

Hej kolego też posiadam ciągnik serii 6330 premium więc niektóre funkcje są jak w tych nowszych,o ile mi wiadomo to te ciągniki osiągają 1000obr wałka przy około 2tys obrotów na silniku,ja na max obrotów nie próbowałem ale podejrzewam że może trochę przekroczyć prędkość wałka,aha jeśli chcesz nie prekroczyć obrotów na silniku to musisz zablokować obroty na tempomacie

 

Tempomat womu powinien działać tak jak na silniku,czyli blokować przed przekroczeniem ustalonych obrotów u mnie akurat ta opcja nie działa,także sprawdż.

Soft shift to dobra rzecz działa na tej zasadzie że gdy zmieniasz półbiegi zmniejszają się obroty silnika o 300obr w efekcie nie ma tego szarpania na półbiegach

 

Edit.A jeszcze jedno czy twój ciągnik posiada wom 1000E

 

Trochę się rozpisałem jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę pozdro.

Edytowano przez link91
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

niestety posiada chyba tylko wom 1000 nio dobrze a jak dodam gazu np na maxa to wom dalej bedzie trzymal 1000 jak ustawie tak na tempomacie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    618

Pewnie dali ci do niego instrukcję obsługi. Pomijając dziwną polszczyznę pierwszego postu nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. jak ustawisz na womie 1000 obr to po co jeszcze chcesz gazu dawać? Ustawiasz obroty silnika aby miał 1000 na wom i dobierasz prędkość i tyle. Nie chce mi się wierzyć aby ten sprzęt miał tylko jedną prędkość womu 1000 obr. Może trzeba było coś mniej skomplikowanego kupić.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

nie rozumiesz mnie, chodzi mi o to czy np da sie wykorzystac pol automatyczna skrzynie biegow podczas pracy z wom ? i dlatego pytam sie czy jak ustawie tempomat na wom 1000 i dam gazu czy to bedzie stale czy nie bo przeciez zeby pol biegi sie zmienialy trzeba dawac gazu teraz rozumiesz ?? wczesniejsze posty pisalem w pospiechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

A jaką masz skrzynię w tym ciągniku PQ+ czy AQ+ czy AutoPowr?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    618

Nie wiem czy chodzi o ta dwusprżegłową skrzynię z chyba 3 trybami pracy? Tych ciągników jest mało więc być może ktoś się znajdzie co będzie wiedział dokładnie. Ale póki co pozostaje instrukcja lub pytanie serwisantów lub tego kto ci to sprzedał. Nie jestem jakimś znawcą jd ale realnie myśląc aby wom miał cały czas te same obroty a silnik mógł je zmieniac musiała by tam być jakas przekładnia bezstopniowa. tego chyba jd w napędzie womu nie oferuje. według mnie możliwa jest taka opcja obroty silnika powiedzmy 1500 wom 1000 eco. Do tego możesz dobrać sobie prędkość jazdy jaka cię interesuje przy danej pracy. Po co mają się zmieniac biegi w czasie koszenia? Nawet zakładając, że można jechać szybciej w danymi miejscu bo trawa jest mniejsza. Skąd ta półautomatyczna skrzynia ma o tym wiedzieć. Poczytaj sobie instrukcje i to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

skrzynia chyba aq bo pol biegi zmieniaja sie same po dodawaniu gazu im wiecej gazu tym wiekszy pol bieg, po co mi pol biegi a po to ze jak kosze jd 6520 tu ustawiam se te 1000 obr na womie i cisne i jak chce szybciej jechac to zwiekszam sobie pol bieg jak zblizam sie do zakretu to zmniejszam, tak mam instrukcje ale pomyslalem ze moze ktos tak wytlumaczy na chlopski rozum ;p w tym modelu jd 6r tez moge pol biegi sam zmieniac ale i jak pisalem wyzej mozna ustawic ze same sie zmieniaja i interesuje mnie tylko to czy da sie je wykorzystac podczas pracy z wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    618

Same się zmieniają po przekroczeniu pewnej wartości obrotów. Jak ustawisz gaz tak aby utrzymywał 1000 obr na wom to jak możesz przekroczyć wartość graniczną po której zmieni się półbieg.Silnik jest powiązany z wom wzrost obr silnika wiąże się z wzrostem obr na wom. No chyba, że ktoś tak jak pisałem wcześniej zamontował tam jakąś bezstopniową przekładnię. Ale o tym nie słyszałem. Innymi słowy musisz sam dobierać prędkośc półbiegami a silnik będzie miałobroty które zapewnią 1000 obr na wom.

Automatyczne półbiegi to raczej w transporcie dodajesz gazu, przekraczasz powiedzmy 1800 obr silnika i zmienia się półbieg. Obroty spadają powiedzmy do 1200 i zmienia się półbieg w dół. Możliwa jest też chyba zamiana zakresów. W dyna 6 mf a mniej więcej tak to działa myślę, że i w jd jest podobnie. Oczywiście mozna używac tego w polu ale jeśli będziesz dodawał gazu będą zmieniały się obroty wom.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Po to żeby nie przekraczać obrotów no WOM


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

Witam mam pytanie czy ten ciagniczek poradzi sobie z przyczepa do zielonek 60m/3 ,kiedy wlacza sie power boost czy da sie to odczuc ? dlaczego na zegarach mam narysone obroty ponad 3 tys a w komputerze ustawione sa na 2100 i nie da sie zwiekszyc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    1205

W poprzedniej serii JD 6030 Bynajmniej ja, nie odczuwam power bosta... Na zegarach masz narysowane 3 tys ale nigdy tam wskazówka nie dochodzi? A w normalnej przeciętnej osobówce najlepiej dieslu na zegarach masz 220 czy tam 240 km/h narysowane i co myślisz że da rade tyle wyciągnąć owe auto? W WSK na zegarach miałem 140 km/h narysowane ale max to było 115km/h i wtedy też doszedłem do wniosku że to ich rysowanie na zegarach ni jak się ma do rzeczywistości. Może to taki bajer tylko, aby móc przszpanować przed kolegami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

no dobrze ja sie pytam bo nie wiedzialem myslalem ze cos jest nie tak a jak z ta przyczepa da rade ciagac ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    110

ten model i 60m/3 raczej sobie nie poradzi za wysoko cie fantazja poniosła maksymalnie silospace z Joskina 40 m/3 .


JD 5720, Fendt 412 vario, MF255

AF już nigdy nie będzie takie jak kiedyś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

hm tu sie zdziwisz bo mialem na testy przyczepe do zielonek 40m3 strautmanna tylko ze wozilem ja kukurydze i powiem ci ze on nie mial co przy niej robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupic nowy ciagnik JD 6140 r i zastanawiam sie nad oponami i skrzynia . Opony czy 480/70/30 tył 580/70/42 czy 480/70/30 tył 620/70/42 głównie chodzi o to zeby ciagnik w polu nie był mułowaty i zeby sie nie dusił przy duzym obciazeniu .Skrzynia Direct Drive czy AutoPower ?

Połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymekrolnik    28

Tylko że przy 620 z tyłu musisz mieć dobry pług bo Ci nie zakryje,no zakryje ale bedzie widac te nie równość po kole ;) No chyba ze predkością nadrobisz ale nie warto jelenia oszczedac on musi miec wiecej na d*pie aby czuł że żyje :) Musisz sie pytać użytkowników jak sie skrzynie sprawują i zachowują w pracach. Ale słysze że direct drive bardzo sobie chwalą ale o żywotności za wcześnie aby coś mowić ;) Ale jak by mnie było stać to włąsnie ją bym wziął B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

ja mam power quad + czy jakos tak i zaluje bo teraz bral bym direct drive a automaty jakos mnie nie przekonuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Auto power ! 6170R pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mateo105
      Panowie mam problem w nowym nabytku jak w tytule gdyz nie mam pojecia jak ustawic miekki rdzen a bez niego siano jest zbyt mocno dobite ze palca sie nie wlozy. oto moj sterownik
      sterownik.html
    • Przez matijas67
      Witam 
      Kupiłem prasę John deere 864 z 2012r.
      Mam problem z jej ustawieniem😥
      Nie wiem dlaczego aparat wiążący mi podaje sznurek do krańca beli ( a na komputerze jest ustalone max 5.0) wolałbym bliżej środka a gesciej. Prasa ma funkcje krańcowego owijania ( cover edge) 
      I czasem sznurek po prostu spaduje z beli...  
      Drugie nie wiem też czemu czasami mi sznurek wchodzi między walec ten na dole i przy wyrzucaniu beli mi sznurki rozwala.. 
      Komore podnosic na wysokich czy niskich obrotach?? 
      I bele owijac na dwa sznurki czy jeden starczy?  Jak sądzicie ?☺☺
      Proszę was o pomoc 
      Z góry dziękuję. 


    • Przez Nemo123
      Witam mam taki jak rozgrzeje się olej w skrzyni to zapala mi się kontrolka od zapchanego filtra oleju. Olej i filtry wymieniane jakieś 20h temu (olej Fuchs agrifarm stou 10w40, filtry ten puszkowy i ten mały wkład donaldson, duży wkład mann). Jak ciągnik chodzi pod ładowaczem czyli jakieś lekkie prace to nic się nie dzieje. Kontrolka zapala się przeważnie podczas transportu po przejechaniu 2-3 km. Przed wymianą oleju nic takiego się nie działo.
    • Przez Marcin011086
      Witam wszystkich mam problem z moim John deere 6910s a mianowicie grzeje się olej hydrauliczny .Ciesnienie hydrauliczne jest w granicach 250 bar przy włączeniu pompy normalnie 20 - 30 bar 
    • Przez repek92
      Sprzedam w dobrym stanie prasę John Deere CB 300 w tym roku po serwisie aparatów wiążących więcej informacji pod numerem telefonu 785748507
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.