Skocz do zawartości
dontadeooo

przekażnik napedu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Przekaźnik
dontadeooo    0

witam! czy wie ktoś co można zrobić zeby podczas chamowania nie włączał sie przedni naped? podobno mozna zrobić mostek po wyciągnieciu tego przekażnika z pod deski! wiecie cos na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

W farmtracku 690dt jest tak ze jak sie chamuje to sie załącza 4x4 i wtedy sie chamuje na 4 koło i to jest chyba troche niezbyt zdrowe dla przodka wiec on sie pyta jak obejsc ten bajer. Trzeba wyjąc ten bezpiecznik od chamowania 4x4 i zrobic obejscie ale na czym to polega to ja niewiem. Ja tak mam w swojej 690-tce


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jedrus    58

a po co to obchodzić, John deer 5080R ma tak samo i myslę ze nikt nie mysli w nich o przeróbkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    13

^ Niektórym szkoda jest opon i skrzyni, według mnie jest to przydatne rozwiązanie, a jak komuś nie pasuje to może hamować ręcznym :lol: . Nie wiem jak jest w obecnych Farmtrakach, u mnie przód się włącza tylko wtedy gdy mocniej nacisnę na hamulec, gdy robię to delikatnie to hamuje sam tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Wszystko zalezy od tego jaki rodzaj sprzegla jest zastosowany do wlaczania przodka. Jak sa tarczki cierne to nie ma problemu bo wszystko odbywa sie bez szarpania a w przypadku FT gdy naped sie rozłacza slychac dosyc mocne uderzenie i szczegolnie przy transporcie moze byc to dla niektorych denerwujace...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    13

Z tym uderzeniem to się zgodzę, mnie też ono denerwuje.

NhBartek, jak wygląda u Ciebie dolne mocowanie siłownika wspomagającego od podnośnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

No nie powiem ci jak to rozłaczyc bo w Limbie jest troche inna instalacja niz w 690 takze nie bede strzelał zebys czegos nie spalił :) Z tym mocowaniem to bym musial zrobic zdjecie i wrzucic. Postaram sie jutro ale nie obiecuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dontadeooo    0

kolega NhBartek już wytlumaczył, chodzi właśnie o chamowanie w transporcie! swoją drogą to nie moge tego zrozumieć, jak można produkować taki szajs!!! ciągniczek ogólnie godny polecenia ale to rozłączanie tego napedu, żenada!!! ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Słuchaj kolego 690 jest homologowany na 40 km/h takze musi miec hamulce na 4 kola takze sie nie denerwuj bo takie sa przepisy i tyle. Bez tego nie byłby dopuszczony do ruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    575

Tak naprawdę to w czym ci przeszkadza hamowanie na 4 koła ? Przecież to zaleta. Ja bym się cieszył jak bym miał to w swoim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dontadeooo    0

wiem że takie przepisy i wiem ze chamowanie na 4 koła ma też swoje zalety, ale ja czesto jezdze osiedlowymi i krętymi drogami z mnóstwem krzyżówek więc wiecie co sie dzieje?cześciej słysze te stuki niż wlasne myśli! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomek926
      Witam mam problem z ciągnikiem Farmtrac 70 4WD drastycznie spadła w nim moc. W zeszłym roku na jesień pracował normalnie a od wiosny brakuje mu mocy ciągnik ma 2100 mth. Ciężko wkręca się na obroty nie mówiąc już o orce. Starą c-360 lepiej idzie. Proszę o pomoc bo za nie długo żniwa a ciągnik ledwo jedzie. Ciągnik dyma nie puści filtry paliwa wymienione.
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez krzychomen
      Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
      Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
      Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?
    • Przez Stanisław89
      Tak jak w tytule. Mianowicie rozważam kupno Farmtraca Hertige 6075 DT i tu nasuwa się pytanie czy warto się pchać w niego czy może jednak popularnego 675.Cena jaką mi powiedziano wyniosła nie całe 107,000 w wyposażeniu jakie mi jest potrzebne . Farmtrac miał by zastąpić Zetora 7211 , który pracuje od 89. Nie robił by jakiś ciężkich prac gdyż stoją nad nim inne. Wiem ,żę model nie zbyt popularny ale przewinął się na forum.
    • Przez ludwik1977
      Witam wszystkich. Mam następujące pytanie: czy coś wiecie na temat ciągnika FARMTRAC 9120 DTn (chodzi mi bardziej o wady niż zalety) bo przymierzam się do zakupu jego i chcę coś więcej wiedzieć?? np faktyczne spalanie przy pługu 4 obrotowym, talerzówce 3m i agregacie uprawowo-siewnym aktywnym. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziekuję przeczytam każdą
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.