Skocz do zawartości
Kryniu1206

Grzałka 230V ursus c-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Kryniu1206    0

Witam. Chciałbym się zapytać czy możliwe jest zamontowanie grzałki w bloku silnika w miejscu kranika? Jaki otwór można tam wywiercić i o jakiej średnicy, oraz na jaką głębokość można umieścić grzałkę? Czy taka modernizacja nie wpłynie na wytrzymałość bloku ?A i czy można zamontować grzałkę od jakiegoś samochodu , bo słyszałem, że można założyć grzałkę od jakiegoś mercedesa ?Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    534

Kolego ja szedł bym w kierunku podgrzewacza przepływowego montowanego na przewodzie łączącym chłodnicę z blokiem.

 

http://www.sklep-gre...ducts_id/173388

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/255578-podgrzewacz-plynu-w-ursusie-c-360/page__total__31__st__20

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    796

Doprowadź silnik do porządku jak kiepsko pali w zimie. Ogólnie 30-ki pod względem palenia w zimie nie są specjalnie uparte.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

ja mam taką grzałkę i rewelacji nie ma :x ale zawsze coś ale jak masz dobry akumulator to świece podgrzej i kręć trochę dłużej na odprężniku i nie ma mocnych żeby nie zapalił na tej grzałce trzeba dobre pół godz grzać a i tak gorąca nie jest ;X

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    534

Moja nie pali "cudnie", ale jeżeli zapalam w zimę to podgrzewam misę w celu rozgrzania oleju i zaoszczędzeniu akumulatorów które mają już min. 10 lat (nie mylę się) zapalam 1 może 2 razy w ciągu zimy.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1058

ojciec kiedyś miał grzałkę w misce olejowej montowaną i podobno to pomagało przy rozruchu


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kryniu1206    0

Dzięki wszystkim za odpowiedź. :) Rolniku360-Jaką moc ma ta grzałka, którą masz? I czy masz ją w ciapku czy 360 ?

Ale chyba jednak przekonam się do podgrzewacza przepływowego, tylko wydaje mi się że jak jest termostat to podgrzewacz przepływowy nie podgrzeje do takiej temperatury płynu aby termostat przepuścił płyn do bloku. Jeśli się mylę to mnie poprawcie :)

A i czym można wywiercić taki otwór o średnic np. 5-6cm w bloku i czy da rade go bez problemu nagwintować ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

A i czym można wywiercić taki otwór o średnic np. 5-6cm w bloku i czy da rade go bez problemu nagwintować ???

Dać da radę, bez problemu - nie. Nagwintować jak się dobrze postarasz, to się uda, ale ten gwint będzie g...no trzymał. blok w c330 to zwykłe żeliwo szare o niegrubych i nieregularnych ściankach. Gwint 50 to tam zerwiesz wkręcając ręką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dragonmt852
      Witam podłączyłem alternator tak że czerwony przewód (B+) do rozrusznika a przewód D+ czyli od kontrolki podłączyłem do pina widocznego na zdjęciu ( tylko od był wolny) i problem polega na tym że na tym wyjściu nie ma w ogóle napięcia, na alternatorze nie ma żadnych oznaczeń ale wydaje mi się że ten pin to jest D+.Co jest nie tak, alternator uszkodzony?


    • Przez Przemek2001
      Witam mam problem z traktorem marki Ursus 1212 po wyjeździe stał 1 dzień na dworze,na drugi dzień nie chciał odpalić.
      Przy odpalaniu słychać było ,,trrr,,(które robiło tzw,,zwora,,) po zajrzeniu na forum obejrzałem dokładnie zwore i akumulatory,okazało się że jeden miał zepsutą cele więc wymieniłem , zwore kupiłem nową (Polską) i niestety dzieje sie to samo czy to może być wina drugiego akumulatora czy coś w instalacji?
    • Przez krystian1983
      witam potrzebny mi jest schemat instalaci renki 110 .54 badz katalog napraw 
    • Przez michał2435
      Witam.Od pewnego czasu doprowadzam do ładu władimirca,a mianowicie elektrykę.Gdy już było wszystko ok tzn.światła stop kierunki ładowanie coś mnie podkusiło zajrzeć i zobaczyć czemu wycieraczka nie chodzi.Po odchyleniu podsufitki zobaczyłem popalone kable.Gdy ruszyłem wiązkę poszedł tuman  dymu!I od tej pory znów nie działają światła kierunki i do tego nawet  nie zakręci.Bezpieczniki całe(dziwne)Nie dochodzi prąd do listwy  a amperomierz  stanął na -30...I teraz pytanie gdzie  szukać przyczyny?Czy  to amperomierz  umarł i nie podaję prądu na listwe??

    • Przez mateusz330
      Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy wiec nie wiem czy w dobrym dziale mam mały problem jak podpiać wskaźnik temperatury od poloneza w ciapku bo wceśniejszy uległ awari czym on ma być sterowany jeden kabelek od czujnika ale co jeszce podpiać do tego pozdrawiam iz góry dziekuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.