Skocz do zawartości
gomez104

Ursus 3512 Nierówna praca silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gomez104    0

a on jest jeszcze na gwarancji i ciekawe czy cos takiego by uznali a ile taka naprawa mogla by kosztowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    55

No jak na gwarancji to nie czekaj tylko od razu dawaj do naprawy. Jeśli nic sie nie stało z Twojej winy to bez problemu naprawią. Mam podobny problem w moim kombajnie JD. Mam w nim silnik perkinsa i pompę rotacyjną (praktycznie to samo co w 3512) i mam problemy z odpalaniem jak jest ciepły silnik. Znowu jak jest zimny to nierówno pracuje i cięzko wchodzi na obroty :). Po sezonie (zostało mi się jeszcze 5 ha do wymłócenia) oddaje ją do regeneracji bo już mnie to wkurza :). Ceny takiej regeneracji Ci nie powiem, bo nie wiem. Jak dzwoniłem go dościa co zajmuje się tymi sprawami to ppiwiedział, że najpierw musi zobaczyc co tam w niej się popsuło i wtedy poda koszt naprawy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez104    0

kurde no watpie zeby to zmojej winy bylo po co mialem 1h do stalerzowania i przy polowie zauwazylem ze cos na obroty nie wchodzi i zeby go nie meczyc zjechalem z pola i bede musial zadzwonic :) :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Jeśli maszyna jest na gwarancji, to tak jak napisałem, nie czekaj tylko szybko zgłaszaj awarie. A jeśli chpodzi o to czy z Twojej winy czy nie to już zależy od serwisu. Dla przykładu: w mojej okolicy kilka lat temu jeden znajomy rozwalił podnośnik przy 5314. Sam mi mówił, ze to było z jego winy bo miał źle ustawione te szpilki co podnoszą zaczeop rolniczy. Gdy miał podniesiony TUz na maksa to wszystko się rwało normalnie. Tak kilka razy i pompa siadła. Miał ciągnik na gwarancji i pompę wymienili mu bez przeszkód. A myusiałby zapłacić za nowa pewnie niezłą sumkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Ja miałem podobny problem w MF255- przy próbie zwiększenia obrotów silnik się "zaduszał"- co się poźniej okazało że jeden zawór w głowicy był źle wyregulowany i w złym momencie się otwierał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez104    0

no jak mu daj obrotow bez pracy zadnej tak na suchu to bez problem a jak wczoraj talerzowalem to schodzili z obortow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

To pewnie coś z układem paliwowym...

 

Ale jak masz na gwarancji to zgłoś to natychmiast.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez104    0

no wlasnie z jakies dwie godziny temu zadzwonilem prywatnie bo dzis niedziela i podeslo jakiegos czlowieka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    6
A ogólnie to calkiem dobrze tylko polecam maske metalowa

 

No ja tez jestem za metalowa maska bo ciągnik w tych plastikach wygląda hu*** :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez104    0

no i jest chyba bardziej wytrzymala bo jak byc cos uderzylo to nie wymieniasz calej maski na nowa tylko mozesz dac stara do renowacji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

u mnie w 4512 tez gasł podczas pracy ale działo się to dopiero po jakimś czasie...okazło się ze linka od gaszenia sama sie wysuwała :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

do tej pory to już naprawił ciągnik.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Ja tak miałem to winne byłu gumki na przewodach paliwowych niby ok a jednak były chyba nie tąs troną założone czy tam nowe założyli nie pamiętam ale napewno to byłu gumki na przewodach paliwowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glizda    0

Witam. Mam problem z Ursusem 2812 z 1993 roku. Do tej pory ciągnik pracował bezbłędnie. Ale problem pojawił się przy orce. Gdy silnik się trochę nagrzał zaczął przerywać a konkretnie wydawać taki dźwięk jak gdyby nie palił na jeden cylinder. Na wolnych obrotach pracuję normalnie. Ale na wysokich przerywa (dosłownie dźwięk silnika jest taki jak w c330). Dodam że na zimnym silniku wszystko działa dobrze problem pojawia się po nagrzaniu. W ogólnie nie dymi. Sprawdziłem filtr paliwa odstojnik pompe paliwa i wszystko jest dobre. Nie wiem gdzie mogę szukać usterki zastanawia mnie pompa wtryskowa i wtryskiwacze. Ale nie chciał bym tego rozbierać na darmo. Może ktos miał juz taki przypadek proszę o pomoc. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez uszak21
      Mam ursusa 4512. Podejrzewam słaby akumulator. Ciągnik nie odpala, dopiero jak podładuje akumulator to odpali. Choć czasem ma takie odpały, że odpali z marszu. Mechanik mówi, że to może być coś z silnikiem. Właśnie ojcu zgasł na polu i jedziemy do niego zajrzeć...
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez werben43
      witam. Jak się dobrać do termostatu? czy trzeba odkrecać bak?
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.