Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie, pirometr to super sprawa. Ja przed sezonem puszczam maszynę tak na 30 min , latam w około i mierzę napinacze i inne szybko wirujące łożyska. Jak jakieś jest nie pewne to idzie wybadać i zmienić za wczasu.

Opublikowano (edytowane)

 

Dnia 16.07.2020 o 14:27, wygibas napisał:

jaki kombajn? rozdzielacz na linki? suwak w rozdzielaczu dochodzi do skrajnych pozycji?

 

 

JD 975, rozdzielacz na linki, suwak dochodzi do skrajnych pozycji, próbowałem regulowac linka przy rozdzielaczu ale nic to nie pomaga.

Jakies sugestie? zostalo mi jeszcze sprawdzic dlawik w rozdzielaczu.

 

Edytowane przez beni226
Opublikowano

w takim razie zostaje dławik. odkręcasz przy rozdzielaczu przewód zasilający siłowniki hedera, nypel i łapiesz wszystko co wylatuje. Chyba że wyciągniesz rozdzielacz na zewnątrz to jest dużo wygodniej i jeśli będziesz rozbierał takie rzeczy pierwszy raz to bezpieczniej.

Opublikowano

Mam u siebie problem bo chce podciagnac klepisko a tu juz mam opor bo brak regulacji bo skonczyla sie a szczeline mam miedzy cepem a klepiskiem ok 7mm, cepy proste i klepisko tez. Jak z tego wybrnac oraz jak wy macie u siebie

IMG_20200731_213702.jpg

IMG_20200731_214026.jpg

Opublikowano

Kolego popusc klepisko do połowy i podciagnij śrubami które są na cięgnach i wtedy podejdzie ci wyzej. Szczelina wylotowa równa się połowa szczeliny wlotowej. A jeśli chodzi o elektromagnes , mi to robił mechanik bo nie miałem takich dużych ściągaczy żeby to rozebrać, ale jeśli poradzisz sobie sam to jak rozbierzesz to między elektromagnesem a kołem są podkładki dystansowe cienkie jak kartka papieru, spróbuj wyciągnąć jedną , i powinno pomóc w twoim przypadku

Opublikowano
micgal39533 napisał:

A robił ktoś elektromagnes sieczkarni w jd 1075 bo mi zaczął rozłączać na nagrzanym i nie wiem czy szczotki, czy sprzęgło czy co innego jeszcze

przekaźnik sprawdźić


koledzy mam pytanie podsiewacz jd 1065 trzeba będzie wyciągać ,jak to idzie zrobić rozkręca się go przed koszem sitowym wieszaki i wysuwa pod mlocarinią nie mam praktyki jak to ogarnąć w praktyce

Opublikowano
15 minut temu, zdzichu124 napisał:

Kolego popusc klepisko do połowy i podciagnij śrubami które są na cięgnach i wtedy podejdzie ci wyzej. Szczelina wylotowa równa się połowa szczeliny wlotowej. A jeśli chodzi o elektromagnes , mi to robił mechanik bo nie miałem takich dużych ściągaczy żeby to rozebrać, ale jeśli poradzisz sobie sam to jak rozbierzesz to między elektromagnesem a kołem są podkładki dystansowe cienkie jak kartka papieru, spróbuj wyciągnąć jedną , i powinno pomóc w twoim przypadku

No wlasnie i w tym problem bo juz na ciegnach jest podciagnite na maxa klepisko i brak juz mozliwosci abym cos zrobil. Czy to normalne?a po drugie jak napisalem to niechce sie podciagnac wyzej bo zakres regulacji na 1zdjeciu doszedl juz do konca

Opublikowano

Nie chodzi o ten zakres co masz na zdjęciu tylko wyżej na cięgnach są śruby chyba na 27 klucz i tymi śrubami możesz podciągnąć. Tam jest taki zakres że możesz cepami po klepisku jechać, chyba że miałeś coś kombinowane , bo jak nie to napewno się da

Opublikowano

podsiewacz to trzeba sita wyciągnąć do tyłu, odkręcić go od wałka napędu, na 4 śruby m10, ściągnąć gardziel, odkręcić wieszaki podsiewacza i wyciągnąć to do przodu. Walczę tym właśnie, bo pękł wałek, wyklepało dziury na podsiewaczu, i narobiło bigosu. Ale dobrze ze popadało.

Opublikowano
Dnia 2.08.2020 o 06:38, zdzichu124 napisał:

Nie chodzi o ten zakres co masz na zdjęciu tylko wyżej na cięgnach są śruby chyba na 27 klucz i tymi śrubami możesz podciągnąć. Tam jest taki zakres że możesz cepami po klepisku jechać, chyba że miałeś coś kombinowane , bo jak nie to napewno się da

Wiem ze mozna podciagnac, tylko ze to mi nic nie daje bo wyzej nie podciagne bo skonczyl sie zakres do podciagniecia  tam co jest na tym 1zdjeciu

Opublikowano

O ile się nie mylę to siłownik rozbierasz przez króciec hydrauliczny ; śrubokrętem podważasz zabezpieczenie na nurniku i obracasz nim aż całe zejdzie potem wyciągasz nurnik .

Opublikowano

Panowie, pod koniec zniw przestał podnosić heder , oraz resztę funkcji, wszelkie objawy wskazywały na zużytą pompę, pompa wymieniona na nową, lecz dalej nie działa. Winowajcą najprawdoponodniej jest rozdzielacz, no olej krąży do okoła, po otwarciu sekcji idzie ale bardzo słabo, jak się zabrać do tego, oddać rozdzielacz do regeneracji ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v