Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, borykam sie z problemem ze heder nie chce mi się normalnie opuszczac. Dawniej reagowal szybko a teraz do góry podnosi normalnie a na opuszczaniu bardzo powolutku. Co może być przyczyną>?miał ktoś tak?może jest jakiś dławik

Opublikowano

U mnie klepanie było związane z fartuchem gumowym pod podsiewaczem. Gryzoń wygryzł dziurę i zmieniłem na nowy trochę grubszy, a za tem sztywniejszy. I nie pamiętam czy się zawijał, czy nie układał odpowiednio ale on był przyczyną klepania. Wyjmij sita, wejdź do środka kosza a druga osoba niech kręci powoli młocarnią, może wtedy coś wypatrzysz albo wysłuchasz, bo jak stuka to muszą być jakieś ślady.


beni226 napisał:

Witam, borykam sie z problemem ze heder nie chce mi się normalnie opuszczac. Dawniej reagowal szybko a teraz do góry podnosi normalnie a na opuszczaniu bardzo powolutku. Co może być przyczyną>?miał ktoś tak?może jest jakiś dławik

jaki kombajn? rozdzielacz na linki? suwak w rozdzielaczu dochodzi do skrajnych pozycji?

Opublikowano

Mierz czy równo chodzi podsiewacz,  miałem taki sam przypadek,  po wymianie gum, nierówno chodził, klepał dopiero,  jeszcze inne gumy, ustaliliśmy żeby równo chodził i już śmiga 2 sezon , bo też trwał sita

 

Opublikowano

Wskazuje zbyt wysokie ciśnienie klimatyzacji , jeśli się zapali powinno rozłączyć sprężarkę w przeciwnym razie coś może puścić. Jesli zapali Ci się a nie rozłączy klimy to na potencjometrze ustaw jedna kreskę mniej , jeśli ciśnienie wróci do normy powinno dalej pompować. U mnie się tak działo przy mocnych upałach jak klima miała co robić, okazało się że miałem 300g czynnika za duzo. Po serwisie klimy wszystko wróciło do normy i kontrolka już się nie zapala.

Opublikowano

Jeśli nabijesz r134a narobisz bałaganu, rozpuści węże od środka i zapcha chłodnice i cały układ a na końcu zajedziesz sprężarkę. Prosze nie słuchaj nikogo i nie nabijaj r134a. Jedyne co mogę podpowiedzieć to szukać pomocy u serwisantów lad chłodniczych , zamrażarek przemysłowych w sklepach itp. Te sprzęty chodzą na gazie R12 i jeśli się dogadasz nabiją twój układ.

Opublikowano

Jeśli zostałby przerobiony to musiała zostać wymieniona sprężarka i na tabliczce sprężarki jest informacja o tym jaki gaz. Panowie mam prośbę, moglibyście sprawdzić u siebie jak jest złożone łożysko na ramieniu które napędza podsiewacz? Tam są dwie trójkątne blaszki które obejmują łożysko i są skręcone na trzy śruby. Teraz pytanie czy te blaszki są po jednej stronie i do nich ramie czy ramię jest w środku a blaszki po zewnętrznych stronach ?

Opublikowano

Mam problem z rozdrabniaczem słomy. Na koniec tamtego sezonu padło jedno łożysko w sieczkarni o mało nie spaliłem kombajnu przez to. Po sezonie kupiłem nowe łożyska górna półka Timkeny szybkoobrotowe. Składałem i rozbierałem kilka razy bo chwila po odpaleniu sieczkarni wszysko robiło sie gorące. Wkoncu udało sie po poł godziny pracy na pusto troche ciepłe. Dzis pojechałem na próbe w żyto. Przejechałem około 400m i łożyska gorace że rękę trudno utrzymać. Do jakiej temp. mogą się nagrzewać żeby można było bezpiecznie pracować?

Opublikowano

Tam są specjalne łożyska na takiej zaciskowej tulei , na której ustawia się wał i wtedy zaciska łożysko nakrętką. Masz takie łożyska ? Sprawdź po numerze w katalogu jakie powinny być, jak nie znajdziesz to po południu napisze ci numer

Opublikowano

Tak mam takie łożyska. Nazywaja sie chyba konusowe czy jakos tak. Wał ustawiony idealnie na środku obraca sie bez najmniejszych oporów. Zrobie poźniej fotke jak to wygląda.

Opublikowano

Sprawdź tez jak się je dokręca. Ja wymieniałem tez te łożyska w sieczkarni ale już nie pamiętam. Wiem że daje się chyba do oporu i jakiś kąt jeszcze coś takiego ale musisz się dowiedzieć

Opublikowano

Do oporu i o ćwierć obrotu cofnąć. Tak było skręcane. Znajomy który już wymieniał w swoim 1075 pomagał mi to zrobić. Trochę się grzeją. Po poł godziny pracy sa gorące ale tak ze jeszcze da się rękę utrzymać. Dziś popołudniu jadę w pszenżyto będzie widać co jakiś czas będę wychodził sprawdzał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v