Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

 

miałbym pytanko  małe takie , gdzie znajduje się rozdzielacz hydrauliki w modelach 1065 , 75 przy oględzinach chciałbym zwrócić uwagę na ten element

Edytowane przez STANK
Opublikowano

jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

Wpisujesz swój model i gotowe pózniej szukasz załadki combines i tam masz elektryka tylko po angielsku

Opublikowano

Witam, nie działa mi licznik motogodzin w JD1075 wraz z obrotami silnika... czy tam jest linka czy inne rozwiazanie?

 

u mnie jest sam licznik bez obrotomierza  elektryczny , to jest zegarek po wyjęciu  kluczyka  słychać jak jeszcze tyka przez chwilę.

Zbiornik oleju hydraulicznego , oczko od poziomu oleju płynie z pod niego olej , jak się to rozbiera , wykręca się z zewnątrz czy jest jakaś nakrętka w środku .

Opublikowano

Odnośnie paska  obrotów  młocarni to wystarczy kupic pasek specjalny do tego, koszt 120zł około. jest to pasek przeciety i łączony specjalna spinka. w pasku są specjalne dziurki na tą spinke. No chyba ze pończocha ale tego patentu jeszcze nie sprubowałem

Opublikowano (edytowane)

Witam! posiadam od 4 sezonów Jona 1166 kombajn śmiga aż miło ale po założeniu stołu do rzepaku{heder 4.20 stół Kowalski z Wrześni 80cm} kombaj ma małe problemy z podnoszeniem hedera tzn podnosi ale czuć że ma ciężko a bez stołu hula góra dół nawet bez gazu i tu jest moje pytanie czy iść w stronę pompy tzn założyć o większym wydatku czy założyć 3 dodatkowy siłownik do podnoszenia hedera?może miał ktoś podobny problem i go jakoś rozwiązał i teraz może się tym podzielić z góry serdeczne dzięki!

Edytowane przez Piotr291179
Opublikowano

Witam najprostrzym rozwiązaniem będzie podnieść lekko ciśnienie w układzie około 20 bar powinno pomóc. Dodatkowy siłownik jeszcze bardziej spowolni podnoszenie , pompa będzie musiała go napełnić . zastosowanie pompy o większym wydatku przyspieszy podnoszenie ale pod warunkiem wyższego ciśnienia.

Opublikowano

A w jaki sposób podnieść to ciśnienie?szukałem ale jakoś nie mogę znaleźć regulacji ciśnienia?dodam że mój znajomy pare lat temu kupił nowego MF z hederem pover flow i też miał problemy z podnoszeniem to service założyli mu dodotkowy siłownik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v