Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Adik_ziel

Kapitalka do zetora 7211

Polecane posty

Adik_ziel    3

Tak jak w temacie ;] Zetorek ma już swoje lata i stracił galancie kucyków i chyba nadszedł czas kapitalki ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0

Zależy ile ma mtg. Mojego wujka 7711 miał ok 5000 mtg to spadło ciśnienie oleju to tylko wymienil pierscionki i zawory poustawial i cos jeszcze i wyszło 800 zł, (ale on ten ciągnik zakatował bo z 10 lat chodził w sieczkarni dwurzędowej w kukurydzy :lol: ) ciśńienie wróciło i jest ok, ale jak ma z 12 tys mtg to już tłoki i wszytko trzeba robić więc ok 3000 zł, na pewno nie powinno być taniej niż 2500 zł. A twój wujek nie ma zestawu naprawczego do zetora? jak kupował nowego to powinien dostać w standardzie w połowie lat 80, w każym bądź razie u mnie we wsi dostali zestawy naprawcze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Zależy ile ma mtg. Mojego wujka 7711 miał ok 5000 mtg to spadło ciśnienie oleju to tylko wymienil pierscionki i zawory poustawial i cos jeszcze i wyszło 800 zł, (ale on ten ciągnik zakatował bo z 10 lat chodził w sieczkarni dwurzędowej w kukurydzy :lol: ) ciśńienie wróciło i jest ok, ale jak ma z 12 tys mtg to już tłoki i wszytko trzeba robić więc ok 3000 zł, na pewno nie powinno być taniej niż 2500 zł. A twój wujek nie ma zestawu naprawczego do zetora? jak kupował nowego to powinien dostać w standardzie w połowie lat 80, w każym bądź razie u mnie we wsi dostali zestawy naprawcze :P

 

mi chodzi o remont całego silnika ;] a 3000tyś to na pewno nie bo 3500 dałem za kapitalke C-330 xD a zetorek ma koło 8tyśmtg


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

miko    0

O matko przenajświętsza ja zapłaciłem za kapitalkę mojej drugiej c-330, która ma już nowego właściciela trochę ponad rok temu 2200 zł! :lol: A półtora roku temu miałem zaklepany remont kapitalny zetora za 2900 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Mój znajomy za remont kapitalny silnika i malowanie zetora 5211 zapłacił 3,5tyś zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

spokojnie sie zmiescisz w 3tys. komplet naprawczy220 razy 4 plus szlif wału,uszczelki i takie tam inne pierdoły starczy 3tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

duzo jeszcze zalezy jakiej jakosci i jakiej firmy bedziesz bral czesci :lol:

takiemu kolesiowi do 360 3p za same czesci (oczywiscie te najlepsze) powiedzieli 2700zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

Mnie remontr kapitalny silnika c-330 w zeszlym roku wyniosl 1700zł nie robilem tylko ukladu zasilania paliwem,no i nie licze robocizny,bo sam zrobilem.Czesci bralem z najwyzszej polki(tak mi przynajmniej mowil znajomt sprzedawca w sklepie-chyba z emnie zrobil w jajeczko :P) a szlif walu i glowice robilem u jednego z lepszych fachowcow na okolice :lol:

Takze remont zetorka bedzie kosztowal troszki wiecej,w koncu to dwie"dziury" wiecej do tego dojda panewki,inna glowica no i pewnie szlif walu bedzie drozszy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Pomyliłem sie remont silnika w C-330 2.5tyś ale nie 3.5 tyś ale sam bym nie robił remontu tylko do kogos pewnie dał a robocizna też troche kosztuje ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmichalkw    0

Myśle że do 7211 kapitalka to nawet 4000 tys złotych. Z drugiej jednak strony uważam że nie ma co oszczedzac. Jeżeli ciągnikowi sie należy bo swoje przepracował to i tak te 4 tys złotych to mało biorąc pod uwage to ze bedziesz miał prawie nowy ciagnik(stan techniczny). Napewno sie bardziej opłaca niż kupno młodszego rocznika ktory wcale nie musi byc lepszy. Według mnie lepiej kupić ciągnik starszy w gorszym stanie i samemu zrobić z niego super sprzet i wiedziec co w nim siedzi niz wierzyć sprzedawcy naszego nowego (Starego) ciągnika że ciągnik igiełka i i pracował nim stary dziadzia na 5 ha. takie jest moje zdanie pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

popieram, rozmawiałem kiedys z mechanikiem, to mowil ze kiedys robił remont w 330 i koles ktory mu to zlecil skapil kasy na remont, podobno pokupowal cylindry i tłoki najtansze jakie znalazł (firma nieznana) to jak poskładali to nawet nie mogli zapalic.....

ja tez uwazam ze na remont ciagnika niema co skapic :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzecho7245    0

A jak ktoś robił kapitalny to ile mu to zajeło jak robil sam To znaczy ile czasu tak ogólnie?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

a do 5211 ceny podobne?

chodzi o remont silnika i wszystkiego co może być zrypane, podnośnik również, skrzynia może nie chociaż..

a napęd? gdyby był 4x4 to ile trzeba liczyć za kompletny remont przodku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    55
A jak ktoś robił kapitalny to ile mu to zajeło jak robil sam To znaczy ile czasu tak ogólnie?????

 

A co sie dzieje twojemu zetorkowi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
A jak ktoś robił kapitalny to ile mu to zajeło jak robil sam To znaczy ile czasu tak ogólnie?????

Jak ma się części to spokojnie w tydzień można zrobić, no chyba że wał jest do szlifowania to trzeba trochę poczekać na szlif. Jeden dzień schodzi na rozbiórkę, drugi na jeżdżenie po części i zawiezienie wału, głowicy, pompy itp do naprawy. Składanie to gdzieś dwa dni roboty. Jak się ma wprawę to naprawdę szybko idzie, ostatnio silnik mf 255 rozebrałem w jakieś 4 godziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38
Dołączam sie do pytania ile może kosztować przypuszczlny remont przodka?

zalezy co bys chciał w tym przodzie wymieniac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0
hmmm... powiedzmy generalka. Wszystkie części ruchome żeby był jak nowy ;)

nie no bez przesady, felgi chyba mogą np zostać, czy półosie czy jak sie to zwie, ale krzyżaki pewnie trzeba zmienić, jakieś łożyska i wyeliminowac luzy-to chyba najważniejsze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

zabieraki. lozyska.przeguby.itd pasuja od 85 wiec koszt nie jest duzy wie z 500 wystarczy


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin95    0

Ja tez chciałbym tak zapytac ile może kosztowac remont 7711. ;) Mianowicie silnik, skrzynia, podnośnik.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Wujek mi dziś mówił że jak by chciał kapitalke mna tip top to by musiał dać z 5000tyś ale też dobry mechanik musi być


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

komplety naprawcze -640.szlif walu.panewki,korbowody-450.uszczelnienia.simeringi.lozyska-120.szlif glowicy-50[po znajomosci]olej -100.mechanik-900.do tego sprzeglo-lozyska,tarcze-350.ceny moga sie roznic w zaleznosci od sklepu i jakosci


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez Piotr30m
      Witam. Mam problem  z ciagnikiem, zetor 5211.  Wszystko było w porządku dopóki pompy paliwowej nie demontowalem do regeneracji. Po montażu pompy, ciągnik zapalił było wszystko ok.  Zetor mi się zapowietrza w czasie jazdy, paliwo spada zaraz po 5 minutach postoju. Filtry zmieniłem, nowe podladki, przewody paliwowe, opaski pompkę zasilajaca,  ostojnik.  Nadal  jest to samo, na dodatek ciężko jest odpowierzyć układ.  Przed demontaz em pompy ciagnik palił na dotyk nie trzeba było używać pompki ręcznej mimo że ciagnik stał dłuższy czas. Jeśli ktoś może jakoś pomóc, będę wdzięczny.
    • Przez lexiflexi
      Cześć koledzy mam pytanko ... Mam zetora 7245 i c360 w której jest słaby silnik ( zbyt niskie ciśnienie oleju a szlifu juz nie wyda ) i chciałbym włożyć do c360 silnik  zetora 7245 a do zetora wsadzic silnik z czegoś większego. Myslalem nad silnikami z 7745 lub Ursusa c385 lub zetora 8011 i czy da się wsadzić silniki z c385 lub 8011 do zetora 7245 ???( nie pytam o 7745 bo na pewno pasuje )
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.