Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zależy ile ma mtg. Mojego wujka 7711 miał ok 5000 mtg to spadło ciśnienie oleju to tylko wymienil pierscionki i zawory poustawial i cos jeszcze i wyszło 800 zł, (ale on ten ciągnik zakatował bo z 10 lat chodził w sieczkarni dwurzędowej w kukurydzy :lol: ) ciśńienie wróciło i jest ok, ale jak ma z 12 tys mtg to już tłoki i wszytko trzeba robić więc ok 3000 zł, na pewno nie powinno być taniej niż 2500 zł. A twój wujek nie ma zestawu naprawczego do zetora? jak kupował nowego to powinien dostać w standardzie w połowie lat 80, w każym bądź razie u mnie we wsi dostali zestawy naprawcze :P

Opublikowano
Zależy ile ma mtg. Mojego wujka 7711 miał ok 5000 mtg to spadło ciśnienie oleju to tylko wymienil pierscionki i zawory poustawial i cos jeszcze i wyszło 800 zł, (ale on ten ciągnik zakatował bo z 10 lat chodził w sieczkarni dwurzędowej w kukurydzy :lol: ) ciśńienie wróciło i jest ok, ale jak ma z 12 tys mtg to już tłoki i wszytko trzeba robić więc ok 3000 zł, na pewno nie powinno być taniej niż 2500 zł. A twój wujek nie ma zestawu naprawczego do zetora? jak kupował nowego to powinien dostać w standardzie w połowie lat 80, w każym bądź razie u mnie we wsi dostali zestawy naprawcze :P

 

mi chodzi o remont całego silnika ;] a 3000tyś to na pewno nie bo 3500 dałem za kapitalke C-330 xD a zetorek ma koło 8tyśmtg

Opublikowano

O matko przenajświętsza ja zapłaciłem za kapitalkę mojej drugiej c-330, która ma już nowego właściciela trochę ponad rok temu 2200 zł! :lol: A półtora roku temu miałem zaklepany remont kapitalny zetora za 2900 zł.

Opublikowano

Mnie remontr kapitalny silnika c-330 w zeszlym roku wyniosl 1700zł nie robilem tylko ukladu zasilania paliwem,no i nie licze robocizny,bo sam zrobilem.Czesci bralem z najwyzszej polki(tak mi przynajmniej mowil znajomt sprzedawca w sklepie-chyba z emnie zrobil w jajeczko :P) a szlif walu i glowice robilem u jednego z lepszych fachowcow na okolice :lol:

Takze remont zetorka bedzie kosztowal troszki wiecej,w koncu to dwie"dziury" wiecej do tego dojda panewki,inna glowica no i pewnie szlif walu bedzie drozszy...

Opublikowano

Myśle że do 7211 kapitalka to nawet 4000 tys złotych. Z drugiej jednak strony uważam że nie ma co oszczedzac. Jeżeli ciągnikowi sie należy bo swoje przepracował to i tak te 4 tys złotych to mało biorąc pod uwage to ze bedziesz miał prawie nowy ciagnik(stan techniczny). Napewno sie bardziej opłaca niż kupno młodszego rocznika ktory wcale nie musi byc lepszy. Według mnie lepiej kupić ciągnik starszy w gorszym stanie i samemu zrobić z niego super sprzet i wiedziec co w nim siedzi niz wierzyć sprzedawcy naszego nowego (Starego) ciągnika że ciągnik igiełka i i pracował nim stary dziadzia na 5 ha. takie jest moje zdanie pozdro

Opublikowano

popieram, rozmawiałem kiedys z mechanikiem, to mowil ze kiedys robił remont w 330 i koles ktory mu to zlecil skapil kasy na remont, podobno pokupowal cylindry i tłoki najtansze jakie znalazł (firma nieznana) to jak poskładali to nawet nie mogli zapalic.....

ja tez uwazam ze na remont ciagnika niema co skapic :lol:

Opublikowano

a do 5211 ceny podobne?

chodzi o remont silnika i wszystkiego co może być zrypane, podnośnik również, skrzynia może nie chociaż..

a napęd? gdyby był 4x4 to ile trzeba liczyć za kompletny remont przodku ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano
A jak ktoś robił kapitalny to ile mu to zajeło jak robil sam To znaczy ile czasu tak ogólnie?????

Jak ma się części to spokojnie w tydzień można zrobić, no chyba że wał jest do szlifowania to trzeba trochę poczekać na szlif. Jeden dzień schodzi na rozbiórkę, drugi na jeżdżenie po części i zawiezienie wału, głowicy, pompy itp do naprawy. Składanie to gdzieś dwa dni roboty. Jak się ma wprawę to naprawdę szybko idzie, ostatnio silnik mf 255 rozebrałem w jakieś 4 godziny.

Opublikowano
hmmm... powiedzmy generalka. Wszystkie części ruchome żeby był jak nowy ;)

nie no bez przesady, felgi chyba mogą np zostać, czy półosie czy jak sie to zwie, ale krzyżaki pewnie trzeba zmienić, jakieś łożyska i wyeliminowac luzy-to chyba najważniejsze..

Opublikowano

komplety naprawcze -640.szlif walu.panewki,korbowody-450.uszczelnienia.simeringi.lozyska-120.szlif glowicy-50[po znajomosci]olej -100.mechanik-900.do tego sprzeglo-lozyska,tarcze-350.ceny moga sie roznic w zaleznosci od sklepu i jakosci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v