Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ciągnikach ilość powietrza zasysanego do komory spalania może być korygowana ciśnieniem powietrza które jest dostarczane pomocą turbiny (oczywiście tylko w przypadku silników doładowanych). Można to korygować turbiną o zmiennej geometrii lub prostym zaworem westgate.

Opublikowano

wszystko zależy od generacji osprzętu wtryskowego diesla, są przepustnice na ssaniu które domykają się wraz ze wzrostem ciśnienia doładowania, zastępują one rozwiązania typu blow off, i wiele wiele innych kombinacji, generalnie diesle to jest jedna wielka partyzantka z patentami konstruktorów,

Opublikowano (edytowane)

Zamiast przepisywać cudze posty z innych for, lepiej znajdź jakiś przykład na potwierdzenie, np. zdjęcie lub filmik, bo na razie to nic sensownego nie napisałeś.

Edytowane przez jaco512
Opublikowano

Nie nic... ja w ogóle sensownie nic nie zrobiłem w życiu....Tylko sznur gruba gałąź i się wieszać :)

Pytałem się nauczyciela czy takie coś jest to mi powiedział że tak...nie w każdym ale jest....Ale no przedstawcie swoje racje bo przecież ja nie mogę nic dobrze napisać.....Dajcie kontrę mi :)

Opublikowano

wszystko zależy od generacji osprzętu wtryskowego diesla, są przepustnice na ssaniu które domykają się wraz ze wzrostem ciśnienia doładowania, zastępują one rozwiązania typu blow off, i wiele wiele innych kombinacji, generalnie diesle to jest jedna wielka partyzantka z patentami konstruktorów,

http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=13&t=6916

Czwarty post od góry, pierwsze trzy linijki. Zadziwiające podobieństwo?

Opublikowano

Dobra, niech Ci będzie, ale wprowadziłeś w błąd pisząc w temacie o ciągniku Ursus 8014H, który ma silnik Perkins 1104D że jest tam przepustnica powietrza. W tym silniku czegoś takiego nie ma. Może jest w innych silnikach stosowana, może w samochodach, ale to nie temat do tego więc ten wątek pomińmy.

 

Jak to się mówi- co ma piernik do wiatraka...

Opublikowano

@locke Pokaż, w którym Ursusie jest przepustnica, temat dotyczy Ursusa a nie driftów? Chciałeś błysnąć w temacie, tylko nie wychodzi tobie za bardzo.

Nie oszukuj, że napisałeś post na tamtym forum, sprawdź lokalizację najpierw. ADAMAT jest z Pleszewa, ty z Myśliborza..... Kłamstwo ma krótkie nogi.

Opublikowano

Dobra, niech Ci będzie, ale wprowadziłeś w błąd pisząc w temacie o ciągniku Ursus 8014H, który ma silnik Perkins 1104D że jest tam przepustnica powietrza. W tym silniku czegoś takiego nie ma. Może jest w innych silnikach stosowana, może w samochodach, ale to nie temat do tego więc ten wątek pomińmy.

 

Jak to się mówi- co ma piernik do wiatraka...

 

 

Nie no spoko, tylko że tutaj myśleliście że mi o ciągnik chodzi....A mi chodziło ogólnie :) Ale spoko już się wyjaśniło :)

 

@jaco512

Wiesz....Wpisanie miejscowości to też nie musi być prawda ;)

Opublikowano

No tak.Tylko jak na postoju nie kopci (na rozgrzanym) to jest dobrze.Przy gazowaniu będzie dymić....Każdy będzie dymić :) To nie jest spowodowane jakąś usterką.

Opublikowano

U mnie w 10014H przy zimnym silniku i wolnych obrotach lekkie dodanie gazu powoduje pojawienie się dymu przez dłuższą chwilę, na ciepłym silniku już tego za bardzo nie ma ale np. na uwrociach gdy puszczam nogę z gazu zmieniam bieg i znów dodaje gazu pojawi się ciemny dym na chwilkę. Sprawdzałem to trzymając silnik na wolnych obrotach, dodając gaz pojawia się ciemny dym na chwilkę, jak trzymam na średnich obrotach tak że turbina już daje ciśnienie po dodaniu gazu nie puszcza dymka. Według mnie jest to spowodowane tym że zwiększając dawkę paliwa przez chwilkę brakuje w silniku tlenu aby je spalić stąd pojawia się dym. Chyba że silnik kopci cały czas. Jeżeli zechcecie to jutro będę mógł nagrać filmik jak jest u mnie.

Opublikowano

ten model chyba tak ma u mnie tez tak jest przy dodawaniu gazu z wolnych obrotow puszcza dymka na chwile znajomy z sasiedniej wsi ma polmota z 2011 i ma to samo a jesli chodzi o sprzeglo to jak ktos juz pisal to chodzi bardzo lekko nie trzeba sily uzywac gdyz jest to spowodowane zmiana kostrukcyjna pozatym starsze modele mialy taki problem ze pedal sprzegla uszkadzal wiazke kabli do licznika i to tez zostalo juz zmienione i prowadzone sa ciut inna droga

Opublikowano

Ludzie każdy silnik diesla puszcza dym przy odpalaniu i przy dodawaniu gazu...Zobaczcie jak zetory kopcą przy odpalaniu....i na dodatek ciężko pali.... czy tak jakieś inne ciągniki np. JD też lubi trochę zakopcić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v