Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Tutaj dosyć ciekawy filmik o maszynach i ciągnikach jeszcze firmy pol-mot ale to samo co teraz ursus. Ogólnie silnik perkins to jeden z najlepszych na świecie. Ten napęd HEMA z Turcji, sam nie wiem co o nim sądzić. U nas w okolicy kupił sobie nowego pol-mota 8014h i jak narazie jeździ. Dźwięk z daleka ma podobny do zetora 7211 :)
Opublikowano

W zasadzie na wszystkie pytanie film Ci odpowiedział... Moim zdaniem jest to dobry ciągnik dlatego że ma niezawodny silnik perkins i układ napędowy od valtry A więc czego chcieć więcej. Cena to około 120tys zł brutto. Ja też niedługo kupuję tylko że 9014h

Opublikowano

Cała seria H to dobre ciągniki. Oryginalne Perkinsy jak wiadomo oprócz tego że żywotne to dodatkowo bardzo mało palą. Cena przystępna ale ja u dealera usłyszałem więcej niż 120tys brutto. Bodajże 129tys za 8014h a za 9014h 135tys. Ale ręki nie dam.

Ciekawa jest też gwarancja bo 1500mth na silnik i 3 lata na resztę i można przedłużyć za dopłatą o drugie tyle.

Mi się ten traktorek podoba i to bardzo.

Opublikowano

a dlaczego nikt nie pisze ze motogodziny nabija bardzo szybko

co do awari to pier**ly sie zdazaja

w moim jest akurat nieszczelny zbiornik paliwa

tankowanie to tragedia a jak jest tur to juz woglule idzie sie pociasc wlasne reka

dosc glosny w kabinie ale idzie wytrzymac muzyka z radia nadrabia a i jeszcze ten kurz dostajacy sie nie wiadomo zkad

klima dziala bardzo fajnie

a czy malo pali to nie wiem napewno ile mu wlejesz tyle spali

Opublikowano

Z tym małym spalaniem w tych Perkinsach to zwykła propaganda kolega ma ten silnik w Farmtracu 690DT i po zaoraniu 1ha spalanie wyszło 22l /ha jako ze ciągnik jest na gwarancji przyjechali przedstawiciele Perkinsa z Warszawy ze swoimi normami i po kilku próbach stwierdzili ze te silniki mogą tyle palić to kolega mówi im ze pusci te normy w internet niech się ludzie dowiedzą jak to jest naprawdę z tą oszczędnośćą to oni wtedy dopiero zaproponowali mu wymianę pompy paliwowej zobaczymy czy to pomoże .Ale z drugiej strony ja też posiadam ten ciągnik i u mnie pali 10-12 l /ha w orce.

Opublikowano

To jak się boicie takich nowosci bo i macie prawo się bac ciągnik niewiadomo czy sprawdzony niby podzespoły dobre ale nie wiadomo jak z montażem i wiele innych niewiadomych to nie rozumiem dlaczego tak się upieracie na te ciągniki bo co bo z 10 tys tańszy, tylko nijak ma się te 10 tys do ciągnika za 130-150 tys to może z 7% wartosci, w większosci i tak bierzecie to na kredyt więc rata wyższa o 30 czy 50 zł to taki majątek? jak tak dobrą opinie ma valtra serii A to po co szukać podzespołów tego ciągnika w jakims tam ursusie po prostu kupcie valtrę serii A, z takiego założenia wyszedł mój ojciec jak się wszyscy podniecali "3P" wolał wziąsc oryginał tak samo teraz Panowie nie stać was na tanie ciągniki, gdyby te polmoty belarusy pronary farmtracki i cała reszta była tańsza ze 40% od ciągników zachodnich znanych marek, ale jak widzę reklamówki z belarusami po 95 tys to się zastanawiam kto to w ogóle kupuje, jak ja nie zdecydowałem się 4 lata temu jak ten sam rusek na krzyżaku był za 70 tys

Opublikowano

Posiadam polmota 8014 od stycznia czytam sobie na tym forum wszystkie tematy dotyczące tych sprzętów i postanowiłem wyrazić tu swoje zdanie w końcu to to samo co ursus - ale do rzeczy. Nakręciłem do dziś 297 mth fakt szybko lecą ale z ciągnika jestem zadowolony ma mocny podnosnik dobrą(wygodną) skrzynie kierownica maleńka ale nawet przy pracy z turem można nią kręcić 1 palcem, ciągnik bardzo ekonomiczny w lekkich pracach choć podczas koszenia kuku sieczkarnia jednorzedowa też spalić potrafi. Jedyne co trochę irytuje (czytaj mnie) to włączanie wom oraz jakieś wadliwe radjo raz działa raz nie ciekawe co gwarancja na to bo nie zgłaszałem jeszcze. Z awarii do tej pory to jedynie przepalony bezpiecznik od zapalniczki przy 90mth. I wybita tylna szyba ale to brak uwagi. Wspomnę jeszcze o sprzęgłe bo gdzieś czytałem że ciężko chodzi - u mnie problem nie wystąpił. Na zakończenie powiem tak kupię sobie jeszcze jeden taki ciągnik bez zastanawiania jeśli tylko będę miał wolne pieniążki:-D

Opublikowano

Posiadam polmota 8014 od stycznia czytam sobie na tym forum wszystkie tematy dotyczące tych sprzętów i postanowiłem wyrazić tu swoje zdanie w końcu to to samo co ursus - ale do rzeczy. Nakręciłem do dziś 297 mth fakt szybko lecą ale z ciągnika jestem zadowolony ma mocny podnosnik dobrą(wygodną) skrzynie kierownica maleńka ale nawet przy pracy z turem można nią kręcić 1 palcem, ciągnik bardzo ekonomiczny w lekkich pracach choć podczas koszenia kuku sieczkarnia jednorzedowa też spalić potrafi. Jedyne co trochę irytuje (czytaj mnie) to włączanie wom oraz jakieś wadliwe radjo raz działa raz nie ciekawe co gwarancja na to bo nie zgłaszałem jeszcze. Z awarii do tej pory to jedynie przepalony bezpiecznik od zapalniczki przy 90mth. I wybita tylna szyba ale to brak uwagi. Wspomnę jeszcze o sprzęgłe bo gdzieś czytałem że ciężko chodzi - u mnie problem nie wystąpił. Na zakończenie powiem tak kupię sobie jeszcze jeden taki ciągnik bez zastanawiania jeśli tylko będę miał wolne pieniążki:-D

 

Jeśli chodzi o radio to sprawdź podłączenie anteny, fabryka pontuje tam anteny ze wzmacniaczem który nie jest podłączony do zasilania, wystarczy tylko podłączyć kabelek do wtyczki zasilającej radio i wszystko gra. Co do sprzęgła to są dwa rodzaje prowadzenia linek jak spojrzysz pod kabiną na tą linkę to w nowszych modelach linka idzie od góry a w starszych od dołu, jest dłuższa i pozawijana.

Opublikowano

Miałem niedawno okazję rozmawiać z posiadaczem polmota 8014H(to samo co ursus). Właściciel bardzo go sobie chwali, choć mówi że elektroniki sam by nigdy w nim nie naprawił. Narzeka też trochę na turbinę która zimna słabo działa i ciągnik nie mam mocy(musi być na chodzie z 20 min żeby dojść do sprawności). Z wad wspominał o kabinie która jest ciasna, jedna osoba się zmieści ale z większą ilością już jest problem. Chwalił ten ciągnik głównie za niezawodność, dużą moc i niskie spalanie.

Opublikowano

On ma zwykłą pompę wtryskową z zamontowanym elektrozaworem do odcinania paliwa aby go zgasić, może on mówił o pompce paliwowej przy filtrze paliwa to się zgodzę ale i tak ona nie jest elektroniczna tylko elektryczna. Najbardziej rozbudowana elektronika w tym ciągniku to RADIO, a reszta to elektrozawory i styczniki.

Opublikowano

Chciałem zasięgnąć porady. Od niedawna jestem posiadaczem 8014H mam na liczniku 40 motogodzin i jedna sprawa nie daje mi spać. Przy każdym dodaniu gazu (tak dosyć ostro) ciągnik dymi na czarno przez moment. Czy to w tych modelach normalka czy mam atakować serwis???

Opublikowano (edytowane)

To jest diesel, czarny dym to normalka przy gwałtownym dodaniu gazu.

 

PS: Zależy też czy tego dymu jest trochę czy pół wsi nie widać ;)

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Jest takie coś jak przepustnica powietrza..I to nią się reguluje dopływ powietrza....Przecież w fabryce by nie puścili pompy ze źle ustawioną dawką paliwa...

Opublikowano

Paliwa pobiera tyle ile jest w stanie się spalić, dostęp tlenu warunkuje spalanie, a dostęp do tlenu zawartego w powietrzu regulujesz przepustnicą. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v