Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A gdy wspomaganie szwankuje to podnośnik podnosi dobrze? Czy ma siłę podnieść coś ciężkiego?

Edytowane przez ppiotr
Opublikowano

olej jest do bani też tak miałem na agrolu jadąc drogą wspomaganie przestało działać a stało się to przed samym zakrętem na szczęście zaraz się włączył i to było na wyższych obrotach i zdarzało to się kilkukrotnie od czasu zmiany oleju nic takiego nie miało miejsca, a w ogółe jest odpowiedni poziom tego oleju? niestety wyrzuciłeś pieniądze w błoto kupując ten olej bo będziesz miał przez niego same problemy

Opublikowano

oleju jest tyle co trzeba i ten olej jest ponoć dobry jak pisałem na forum to prawie każdy go ma,chciałem zapytać się jeszcze gdzie znajduje się orbitol ?

Opublikowano

Co do oleju w silniku. Sprawdź pompkę paliwa. Membrana po roku mogła pęknąć tym bardziej jeśli pompka to jakas podróba itd. Drugie wyjście to uszczelnienie pompy wtryskowej przy rozrządzie. Innej opcji nie ma.

Co do skrzyni biegów jesli problemy zaczeły się po wymianie oleju i filtrów to na bank coś z nimi nie tak. Agrolu jest kilka rodzaji ale prawdopodobne, że to lej jest winny całego zamieszania. Czerwony tryb to kontrolka albo niskiego ciśnienia hydrauliki albo filtra. Jesli kupiłeś jakies badziewie z podróby to też moga byc problemy.

Opublikowano

panowie mam ten sam problem przybyło oleju w silniku koloru nie zmienił

w zeszłym roku wymieniałem membrankę tą w takiej niby przystawce przy pompie i co to znów ona by była przyczyna tego całego zamieszania.

Opublikowano

tak ;p

 

chyba nawet autor tego tematu tez rok temu ja zmienial i znowu ma przeciek

 

a MF nie ma innej mozliwosci ;p woda nie ma mozliwosci pojsc do oleju a ropa jedynie przez pompe :P (no chyba ze czegos nie wiem :D)

Opublikowano

panowie jest problem z masseyem ropa idzie do oleju.

w zeszłym roku były wymieniane wtryski

wczoraj sprawdziłem membranę w pompce zasilającej, ale jest ok. (chyba) dla pewności jutro zakładam nową.

 

co jeszcze może być przyczyna pompa wtryskowa?? ale on rano pali jak zegarek wszystko na dotyk

 

także co jeszcze jakie propozycje??

pierścienie??

 

niedługo robota w polu a nie chce zajeździć ciągnika

Opublikowano

to nic ze pali i cyka jak zegarek. Jeżeli wysypało Ci się uszczelnienie na wałku napędzającym pompę to wcale nie musisz tego odczuć a ropa będzie się lała do oleju. Wyjmij pompę i będziesz widział.

Opublikowano

Witam. U mnie też idzie paliwo do oleju. Silnik po kapitalnym remoncie. Wymieniłem pompke reczną, pompa wtryskowa po regeneracji. Trzeci raz już bede musiał wymienić olej w silniku... Co to może być? Może coś zle zapłon ustawiony lub zawory nie domykaja?

Opublikowano

Zapłon, zawory - raczej zły trop - odczujesz to po pracy silnika ( jak zawory są podparte to nie masz mocy, zapłon - nie pracuje poprawnie silnik).

Sprawdzić należy:

- pompka ręczna ( masz nową więc powinno być ok)

- uszczelniacz na pompie ( ja bym nie sugerował się regeneracja tylko sprawdził)

- świeca płomieniowa ( uszkodzony zaworek termiczny i leje paliwo)

- lejące wtryski ( tu też widać po tym że silnik dymi na biało, szczególnie jak dynamicznie dodajesz gazu to tego dymu jest sporo, lub pod obciązeniem mniej mocy i dym)

Masz jakieś objawy poza tym że olej w paliwie? A to napewno olej napędowy ( jaki kolor oleju?). Jak z płynem w chłodnicy - nie ubywa?

Opublikowano

Sprawa jasna. Poszedł jeden uchwyt klawiatury i zawór ssący sie nie otwierał. Prawdopodobnie przy dokręcaniu mógł pęknąc ten uchwyt. Pytanie czy można wymienić sam uchwyt czy trzeba całą klawiature?

Opublikowano

Ja kiedyś miałem taki sam przypadek w 3p ..Wina była po stronie złe luzów brak luzów .Powiem że nic nie zrobisz na silniku ,no jedynie jak na brzegach.Tam pamiętaj o tych segier .co spinający na wałku , musząm być tak samo w tych miejscach założone.Dotyczy to smarowania klawiatury

Opublikowano (edytowane)

jaki jest szacunkowy koszt regeneracji (wymiany uszczelnicza na pompie paliwowej aby ropa nie dostawała się do oleju)?

Czy jak jest średni stan (środek między min i max) i raz w żniwa podnosi się ponad max to wyjmować pompę i całą regnerować czy tylko uszczelniacz?

Edytowane przez 1210

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v