Skocz do zawartości
Damianwp

Problem z obrotami Ursus C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Góra 2.4 tys. obrotów na minute. Od obrotów woda się nie grzeje, znajdź temat o grzaniu c-330 bo jest ich już kilka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Lepiej żebyś jeździł do 2.2tys obrotów, bo silnik się mniej zużywa, mocy nie przybywa i spalanie maleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zależy jaki pług i jakie brony, pług zapewne dwuskibowy to na 4. brony jak trójki to można na 5, jak brony piątki to na 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to raczej nie jest problem bo możesz jeździć na 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to zrób remont, albo podkręć dawkę paliwa na pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie widziałem pompy paliwowej w c328, bo chyba jest inna jak w c330, wiec nie wytłumaczę Ci jak to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nad regulatorem obrotów jest wystająca do góry śruba m6, możesz ją wykręcić jeden lub dwa obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Woda to się gotuje jak masz zawalona chłodnice brudem, kamieniem lub brudne żeberka. Również jazda na zbyt niskich obrotach to może się grzać.

A obroty w polu porównuj do ciężaru jaki ma ciągnik. Jeżeli 1600obr wystarczy to po co go deptać na 2200... Przecież chyba nie I raz jedziesz ciągnikiem i chyba czujesz co radzi a co nie.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

dzisiaj orałem to mi wywala olej przy pompie wodnej i przy korbowodzie o jeszcze przy odprężniku olej się pojawił przy uszczelce co sie stało ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    86

Wszystko jest ok, masz pompe po regeneracji i ustawione właściwe dawki paliwa a tak pracuje nie przy każdych obrotach jak zmniejszysz czy zwiększysz bedzie prawował równo a przy tych co ustawiasz tak jakby pulsuje a dla tego bo masz kolejnośc zapłonu 1-2-0-0 i taki efekt ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietrek1    1

czyli tak ma być przesłuchałeś jak chodzi ? właśnie nie za każdym razem chodzi nierówno zależy właśnie kiedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

streszczę sytuację pompa wtryskowa po regeneracji wtryski nowe ustawione ciągnik pali od strzała niestety pracuje tak jakby zmieniał obroty co o tym myślicie pytam fachowców bo wiem ze jest tu paru mechaników na forum http://w936.wrzuta.p...gVd5k/obraz_003

 

 

Pamiętaj nie zawsze po naprawie jest jak nowe , mnie też w c-360 jesien -zima i zimny silnik obroty falowały dopóki się olej w pompie troszkę nie podgrzal, mysle że to była chyba wina regulatora obrotów.Ja dawałem te pompe do naprawy 2 razy ( i po 2 razie tak się zaczeło dziac ale dopiero jesienia) a nie wiem ile razy poprzedni właściciel.Co ci szkodzi zapytać tez w warsztacie gdzie ja robili ewentualnie zawiez ja pod koniec gwarancji.Pozdrowienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekalf    0

ja od siebie dodam że kiedy 60 zalałem do pełna bio to więcej już nie zaleje gdyż pozatykało pompe i falowało na wolnych czyszczenie 100 zeta i śmiga do dziś

ujowe paliwo to pierwsza przyczyna kłopotów, koleś kupił paliwo w baniaku duużym po herbicydzie (może z pół litra na dnie i myślał że to ropa) i robił 2 pompy

Edytowano przez darekalf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Masz lekko rozbieżnie ustawione dawki paliwa ale tylko leciutko na pompie, to wyjdzie tylko na dokładnym stole probierczym, lub różnica w otwieraniu wtryskiwaczy jest wieksza niż 1mpa(10bar), ale z tym można żyć,nic się nie stanie i raczej nie minie samo.... u rockiego jest znacznie lepiej nawet bym nie ruszał ale drażni troche ucho nierówny warkot


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    663

Chodzi jak charczek ze stara. Daj mu troche czasu, czasem regulator ma ciężko szybko przekręcić sekcjami właśnie po remoncie. Sprawdzałeś kąt wtrysku? Mi się wydaje że coś klepie w cylindrach.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Butu
      Witam. Przez drobną nieuwagę, zapomniałem wlać wody do chłodnicy. Jechałem na przegląd ciągnika. Podczas jazdy zaczęło go lekko chwytać, zmienił trochę głos. Zatrzymując traktor, okazało się, że jechałem bez wody. Przejechałem około 1-1,5km - Ursus c335. Dolałem gorącej wody, aby nie pękł blok. Odpalił bez żadnych problemów, po czym zajechałem spokojnie do domu. Czy mogło się coś stać? coś pęknąć?
       
      Proszę o pomoc
    • Przez yaboll
      Witam co sadzicie o tym zeby załozyc wtrykiwacze od poloneza dokładnie koncowki wtryskiwaczy do c330m ? słyszałem ze duzo daja
    • Przez denis667
      Witam mam takie pytanie :
      Czy silnik z ursusa c-330 pasuje bez wielkich przeróbek do c-325 ?
    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Przez tata1
      Witam
      Na jesieni oddałem pompę wtryskową do regeneracji. Mechanik twierdzi że wymieniał sekcje. Wtryskiwacze są nowe założone (warszawskie) i ustawione. A mimo to ciągnik ciężko zapala, szczególnie w zimie. Na zimnie kręci ze 20 sekund i wychodzi biały dymek, po czym wreszcie zapala. Jak ciepły to prędzej. czemu tak się dzieje? CO może być.
×