Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W momencie wcisnięcia sprzęgła i zatrzymania skrzyni tryby mogą się tak ustawić że nie będą pasowały (ząbek w ząbek :P ) wtedy puszczasz sprzęgło i po sekundzie próbujesz jeszcze raz.

Świeca jest wkręcona w kolektor ssący.Idzie do niej ten gruby przewód .Na tym obrazku dobrze ją widać http://www.agrofoto....1-t-25-glowica/

Przekręcasz kluczyk w lewo i czujesz delikatny opór,w tym momencie powinna grzać świeca żarowa.Powinna to też sygnalizować czerwona kontrolka. Trzymasz kilka sekund i przekręcasz dalej w lewo aż usłyszysz rozrusznik.

Co do odprężnika zrób test.Odpal ciągnik i wtedy wyciągnij cięgno odprężnika jak ciągnik zgaśnie to odprężnik jest ok a problemem są tylko akumulatory.

Jak nie zgaśnie to niestety do naprawy.

Co do świateł to nie wina bezpiecznika.Bezpiecznik jest jeden od wszystkich świateł.A skoro część świateł masz to do sprawdzenia żarówki,oprawy lamp i przewody.

Edit;

Właśnie przejrzałem twoje fotki i masz tam straszny bałagan w instalacji.Dziwne przełączniki i te wiszące przewody.Ktoś tam ostro namieszał i musisz sam do dojść o co tam chodzi.

Mam też pytanie odnośnie włączenia świecy żarowej i stacyjki. Mamprzy niej dwa przyciski jeden to napewno klakson a drugi myślę że chyba od świecy wygląda tak samo. No i kierunkowskazy. Stacyjkę przekręca się w prawo dwa razy a w lewo jeden raz. Jakie pozycje za co odpowiadają prosze o podopwiedź również o włączenie świecy żarowej.

Stacyjka ma tylko ruchy w lewo (kluczyk w lewo,stacyjka przekreca się w prawo).Ten dodatkowy przełącznik może być od świecy ale sam to musisz sprawdzić bo jest to wynalazek poprzedniego właściciela.

Tak samo jak ta wajcha do włączania pompy hydraulicznej.To też nie jest oryginalne tylko dorobione.

Edytowane przez Voo
Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem zdjęcie z góry i wiedzę że chyba świec żarowych jak w tym nowym modelu silnika nie mam raczej.

Natomiast w kolektor dolotowy nie mam wkręconej świecy tylko jakiś wogóle nie podłączony czujnik temperatury cieczy wg. mnie (chyba ktoś zaślepil tylko otwór). Czy taka świeca w kolektorze dolotowym spełnia wogóle swoją rolę dobrze? bo bym zakupił i jakoś podłączył na chwilę obecną nie ma tam nawet kabla. (świece żarowe w komorze spalania zapewne idealnie się spisują jednak do takiej w kolektorze dolotowym mam wątpliwości). Jak to jest w praktyce?

post-125648-0-62652300-1395761044_thumb.jpg

Edytowane przez krzysiekj24
Opublikowano

Przy obecnych temperaturach nie ma potrzeby używania odprężnika a tym bardziej świec żarowych.Więc na razie możesz sobie odpuścić.

Czy spełnia swoje zadania? Od tego jest żeby pomogła w rozruchu,ale lepsze są świece montowane w nowszych głowicach ogrzewające komorę spalania. Niektórzy montują w to miejsce świece płomieniowe zaadoptowane z innych pojazdów.

A może masz założone głowice z nowszego modelu.Odepnij tę blaszaną osłonę nad rozrusznikiem i zobacz czy nie masz tam czegoś takiego

76c0b6ce47f5a29em.jpg

Opublikowano

ok. sprawdze co tam siedzi. Ogólnie instalacje jest w kiepskim stanie tzn. przewody porozłączane mam tylko światła z lewej strony patrzyłem te 3 bezpieczniki jest w gnieździe tylko jedeni to w dodatku zanitowany ciekawe od czego te dwa wyżej są (może od świateł- muszę trochę nazbierać rzeczy do zakupienia i doprowadzić do porządku no i nowy akumulator bo ten co jest nie chce kręcić za słaby ładowałem nie pomogło wiele). Jak włożylem 12V 75Ah 720 z auta to odpalił nawet nieźle chociaż widać zę moc za slaba aku. Zastanawiam się czy wziąć 12V czy 2x6V oczywiście z uwagi na koszta.

W daszku kabiny zauwarzyłem jakiś wentylator nie podłączonyi w prawym błotniku pod taką klapką też coś jakby wentylator niepodłączone- czy to jest po prostu chłodzenie kabiny na lato? Ten ciągnik chyba nie ma ogrzewania kabiny z tego co zauwarzyłem - czymożna coś w nim takiego zrobić?

Pozostaje ta cała tablica do zdiagnozowania zegar ladowania działa od chyba ciśnienia też reszta nie chodzi temp. moto godz. będę musiał spróbować jakoś to podłączyć. Jest to moja pierwsza przygoda wogóle z ciągnikiem więc cieżko trochę połapać jednak myślę że mi pomożecie za co z góry dziękuję.

Opublikowano (edytowane)

Voo: Odprężnika nie używać powiadasz? To trzeba mieć dobre akumulatory. Może szybki rozrusznik częściowo rozwiązuje ten problem, jednak czasami po nocy, lub gdy się ochłodzi trzeba go użyć. Albo gdy zapowietrzony.

Co do świecy to polecam mój filmik:

Edytowane przez zbyszekbrzuze
Opublikowano

Mam problem odnosnie srób zwolnic z lewej strony (nie te przy skrzyni tylko blizej kola) wykrecaja sie same i oto moje pytanie jak dam je na kleju do srub przestaną się odkrecac ?

Aha i jakim kluczem te sruby mozna wkrecic bo zwykłymi to za bardzo sie nie da bo jest mało miejsca i nie idzie kluczem ruszyc macie jakies patenty?

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Z prawej strony z boku mam coś takiego jak na zdjęciu w środku jakiś wentylator jakby jakaś nagrzewnica ale oczywiście nie podłaczone - na jakiej zasadzie to działa z ką ciepłe powietrze jak tam chyba tylko jakiś wentylatorek jest?

post-125648-0-05289400-1395770765.jpg

Opublikowano (edytowane)

Fabrycznie ciepło było jak się olej w hydrauliczny rozgrzał.

 

 

Nie mam fabrycznej kabiny ale w oryginale był jakiś zawór czy coś podobnego na pompą od hydrauliki.

Edytowane przez Piotruniu25
Opublikowano

No, bo ty nie masz w tym T-25 rewersu :D Tamten filmik, który wstawił kolega jest dobry, ale tylko jeśli ciągnik ma rewers tzw. drugą wajchę :P Polecam przerobić go na 2 wajchy i będziesz miał o wiele łatwiej to zrozumieć. Wystarczy kupić taką kolumnę i ją zamienić z tą starą: http://allegro.pl/dz...4041908862.html

Rewers ma każdy t 25 czy to stary typ na 2 lewarki czy na 1 lewarek czy też 2 lewarki nowego typu tylko różnią się widełkami deklem i lewarkami.

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem,jadąc po równym (asfalt) na szóstym biegu zaczynają mi drżeć przednie koła, tzn. dostają wibracji. Ktoś miał z Was podobny problem i zna jego przyczyn?. Nadmienię, że zimą były wymieniane w tych kołach łożyska i prostowana przednia ośka, robiona kolumna kierownicza.

Opublikowano

krzysiekj24 Wentylator w daszku to chłodzenie kabiny i operatora :D A ten z prawej to nagrzewnica.Nad pompą hydrauliczną masz zaworek,posiada on dwa ustawienia lato-zima.Jak ustawisz na zima zmniejsza się średnica otworu przez który przepływa olej.Olej przeciskając się szybciej się nagrzewa a później oddaje te ciepło do nagrzewnicy.W pozycji lato też się nagrzeje ale o wiele mniej.Na twioim zdjęciu widać dokładnie ten zawór od grzania oleju

http://www.agrofoto....attach_id=12174

A wracając do instalacji.Ja wyrzucił bym te stare poklejone kable.Kupił nową instalację+ wszystkie przełączniki,lampy i zrobił tak jak trzeba.Na całość nie wydasz więcej jak 200zł .Na forum jest dostępny schemat instalacji.Podłączenie wszystkiego jest banalnie proste i sam to ogarniesz w kilka dni.Do tego nie trzeba mieć skończonej Politechniki :D .

Opublikowano (edytowane)

Za co odpowiadają te 3 bezpieczniki po maską?

Oraz mam pytanie odnośnie świateł mam tylko całą lewą stronę brak prawej czy miął już ktoś podobny problem?

Co musiałbym kupić żeby zniwelować luz na kierownicy? Chodzi mi o luz samej kierownicy nie drążków.

Kierownica bez oporu rusza się o (15min). jest to dość spory luz nie ma w tym czasie żadnego oporu.

Edytowane przez krzysiekj24

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v