Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam! Od jakiegoś czasu mam problem z działaniem trzeciej sekcji w turze Zetor TL220. Wszystko jest dobrze gdy narzędzie ładowacza znajduje się na wysokości do ok 2m, lecz gdy tur jest podniesiony na ok 3m przestaje działać elektromagnes/elektrozawór i nie można otworzyć/zamknąć krokodyla. Wystarczy lekkko "szarpnąć"/opuścić/podnieść ładowacz i znów zaczyna działać. Przewód sprawdzony, prąd dochodzi, w tym magnesie też raczej nie ma co zawadzać, czy blokować w jakiś inny sposób. Zresztą nie da się go całkiem rozebrać. Ostatnią opcją jest rodzielacz, stąd moje pytanie czy ktoś go już rozbierał na części pierwsze? A może przyczyna leży całkiem gdzie indziej? Proszę o pomoc.

Opublikowano

Zdejmij cewkę, wykręć rdzeń i go rozruszaj, u mnie w jednym, po prostu lekko się zapiekł. Możliwe, że od strony rdzenia jest jakiś farfocel z pękniętej uszczelki, będziesz widział to po odkręceniu rdzenia.

Opublikowano

No ten cały rdzeń/trzop czy jak tam to nazwać wyjąłem i włożyłem spowrotem bo nic tam nie widać. Gdyby się zapiekł to by nie działał w każdej pozycji ładowacza, a nie tylko wtedy gdy jest wysoko

Opublikowano

A u mnie znowu jest tak, że źle podłączyli hydraulike w ładowaczu i na wychylaniu narzędzia, otwieranie/zamykanie jest na odwrót(joy biorąć w lewo otwiera się, a w prawo zamyka) ale trzecia sekcja jest normalnie, czyli w lewo po naciśnięciu przycisku krokodyl się zamyka a w prawo otwiera (ładowacz zetorwski). I teraz takie pytanie czy wystarczy przełożyć tylko przewody od hydrauliki czy przy elektrozaworze też trzeba zamieniać?

Opublikowano

ReMeK8250 przeł urz najpierw przewody od hydrauliki i sprawdź a jak nie będzie dobrze ci chodził krokodyl to najwyżej zaś zamienisz

 

 

Raczo podejrzewam że masz kabel przerwany jak się w pewnym momencie gdzieś naciągnie to rozłącza albo jakieś gniazdko przerywa a żeby sprawdzić lepiej podłącz wo gule osobnym przewodem prosto do elektor zaworu i sprawdź jak działa

Opublikowano

Witam nie chce zakładać nowego tematu więc piszę tutaj, mam problem z trzecią seksją w proximie w turze sl220 trac lift mianowiecie nie chce mi roztwierać chwytaka zamykać zamyka bez problemu a otworzyć za 10 razem załapie lub szarpie po 1 cm za każdym ruchem dżojem i nie wiem co jest miał ktoś tak? zaglądałem i wygląda wszystko ok ale dalej nie działa otwieranie

Opublikowano

Dochodzi prąd do cewki dzielnika oleju? Może gdzieś nie łączy (np na złączach, lub kończy się przycisk w joyu). Podłącz na stałe prąd do cewki i sprawdź czy wtedy działa prawidłowo. Jeżeli nie, może być tak że przycina się suwak.

Opublikowano

Witam. Mam ten sam problem co kolega pawloxhxx.

Mianowicie 1i 2 sekcja działa a na trzeciej działa tylko w jedną stronę(w zależności od podłączenia przewodów w chwytaka) obecnie tylko otwiera, bez puszczania przycisku przechodzę w zamykanie i albo nic się nie dzieje, albo szarpnie albo troszkę zamknie i przełącza na druga sekcje i chwytak wychyla się w dół. Pierwszym razem po rozebraniu i wypuszczeniu tego oleju z dzielnika działało może z 3tyg  teraz znowu się zacina. Przewody sprawdzone, napięcie właściwe, zamieniałem wszystkie przewody i jest tak samo. W sumie wczoraj na sterowaniu głównym źle podłączyłem przewody olejowe tak że sekcja1+ z sekcją2- i sekcja 1- z sekcją 2+ i wtedy nic nie chciało działać tylko szarpało ale po przywróceniu wyjściowej kolejności przewodów o dziwo zaczęło działać.  Zaraz idę znowu rozbierać i będę dokładnie czyścił i sprawdzał ten suwak.

 

Opublikowano

Witam do dzisiaj mialem podobne problemy i pomoglo podlozenie pod sprezynke 2 podkladek teraz dziala krokodyl i przechyl zaraz po nacisnieciu przycisku lub po jego puszczeniu perfektycjnie :D

elektromagnes nie ma nic do tego tylko z drugiej strony tego rozdzielacza jest sruba na 24 klucz ktora nalezy odkrecic i jest sprezynka pod ktora podkladamy podkladki w moim przypadku potrzebe były dwie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Czym się różnią te dwa typy mocowania osprzętu? Z tego, co się orientuję, to osprzęt do ramki sms ma haki dokładnie nad otworami pod sworznie zabezpieczające. Osprzęt do ramki euro ma szerzej rozstawione haki, czy może węziej rozstawione otwory pod sworznie?,a może jeszcze inne wymiary się nie zgadzają? jak to wygląda z praktycznego punktu widzenia? który rodzaj mocowania jest lepszy?
    • Przez Arturo1610
      kupię ładowacz czołowy mx t10 lub t12 do ciągnika mccormick imc albo od case mx c. moze ktoś wie gdzie mógłbym coś takiego dostać bo na olx ani nigdzie indziej nie mogę znaleźć takie adaptacji pod ten ciągnik
    • Przez velFoka
      Witam. Czy ktoś wie do czego służy te wejście w rozdzielaczu O1?

    • Przez MałyRolas
      Mam problem z szybkim zakresem biegów w fadrome. A konkretnie to z jego brakiem. Chodzi o te biegi przy fotelu nie te przy kierownicy. Kojarzy ktoś co może być tego przyczyną? I czy da się coś zrobić bez wyjmowania skrzyni?
    • Przez panmino
      Hej, czy myślicie że da radę pracować łyżką na takiej ramce na przednim tuzie? Chciałbym tym robić jakieś roboty ziemne, korytowanie przesuwanie skarpy itp,  dla których trochę szkoda ładowacza bo delikatny mam. Ma ktoś doświadczenie z pracy z taką ramką?
      Ramka: adapter euro ramka przejściówka TUZ  z siłownikiem.
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v