Skocz do zawartości

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kombinujecie jak koń pod górę.

Najprostszy i najtańszy sposób to zrobić tak jak ja pisałem, zasilanie podłączyć pod tylne wyjście (w razie będzie potrzebował 2 wyjść to przecież może odkręcić), a powrót oleju wpiąć do skrzyni i po kłopocie.

Opublikowano

Dzieki za tak liczne odpowiedzi i sugestie.

 

Pomysl z wpieciem sie w miejsce bagnetu tak srednio mi sie podoba - chce sprawdzic olej w skrzyni i juz musze to odkrecac, wylewa mi sie olej z weza, syfi wszystko wokol itp itd.

 

Dlatego chcialbym sie wpiac w srodku kabiny bo te weze ze zlaczkami sa i tak za krotkie jesli chcialbym je podpiac tam z tylu do gniazd, to musialbym kupowac dluzsze. Jesli wepne sie pod fotelem to raczej starcza. Druga wada jest taka ze beda podnosic ta plachte z tyłu, bedzie tam wpadac kurz itp itd.No i gorszy wyglad takiego rozwiazania.

 

Moge weze przekuc, przy takiej ilosci pracy i przerobek juz mi to nie robi roznicy, chce tylko zeby bylo to zrobione mozliwe najbardziej optymalnie jak sie da ;).

 

Linki konkretnie co kupic mile widziane :ph34r: .

 

Czyli jak bede chcial uzywac tura to musze miec ta dzwignie z kulka ciagle zablokowana ?

 

Mowiac szczerze ja najbardziej chcialbym sie wpiac wlasnie do tych srub pod fotelem ktore pokazalem na zdjeciu, prosze fachowców o linki do zlaczek jakie mam kupic aby to wszystko spiac :D .

Opublikowano

Skoro koniecznie chcesz w kabinie to moim zdaniem lepiej kupić 2 długie śruby przelotowe , podłączyć normalnie gniazda jak są i dołożyć przewody z końcówkami jakie będą ci pasować do przewodów od tura. Żeby przewód który zasila rozdzielacz od tura miał ciśnienie musisz i tak zablokować zasterowaną dzwignię

Opublikowano

Czyli jak sie wepne z oboma przewodami ze tak powiem pod fotelem to bede mial wtedy 2 gniazda wolne. I zalozmy ze chce np. wykiprowac przyczepe, to wtedy dzwignie zwalniam, zeby sterowac silownikami przyczepy, i co sie wtedy bedzie działo z turem ?

Opublikowano

Nic. Z przyczepą też. Bo jak nie za sterujesz olej pójdzie tam gdzie ma lżej. W tym przypadku przez rozdzielacz tura do skrzyni. Musiał byś założyć zawór i zakręcać rozdzielacz tura lub zawór trójdrożny przełączający z tura na wyjście i odwrotnie. Jest jeszcze inna opcja... dzielnik strumienia.

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej podłącz tura pod szybkozłącza bo inaczej za dużo kombinacji będzie.

Jak będziesz chciał podpiąć przyczepę to odepniesz wtyczkę od tura a podepniesz przyczepę,dużo roboty nie ma.

Edytowane przez check
Opublikowano (edytowane)

Lepiej trójdrożny zamiast trójnika. Dać go w dostępnym miejscy, połączyć wężami i po sprawie. Jedna pozycja idzie na tura, druga na wyjśćie zew.

 

http://allegro.pl/za...2309930675.html

 

W tym przypadku jeszcze trzy nyple mające z jednej strony gwint 3/8 cala a z drugiej taki jaki masz w wężąch. Są też zawory z innym rozmiarem gwintu i przepustowośći.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

Hmm a nie myślałeś by zasilanie tura podłączyć pod pompę od wspomagania? ewentualnie większą pompę wstawić i chodzi jak malina, parę razy już na forum pisali jak to zrobić, potrzebny byłby tylko dzielnik strumienia taki jak np. w cyklopie jest.

No i większy zbiornik na olej :)

Edytowane przez Filipoo
Opublikowano (edytowane)

Dziekuje za wszystkie sugestie. Widze ze jest tu wielu specjalistów od hydrauliki :D .

 

Wiec stwierdzilem ze nie bede sie jednak bawil w te dodatkowe zawory bo pewnie i tak zaraz by zaczely ciec, zreszta im wiecej polaczen tym wiecej potencjalnych miejsc wycieków, a wszystko to byloby w kabinie.

 

Wiec zrobie tak jak mi radziliscie na poczatku - jedna z ze zlaczek do prawego gniazda z tylu (zasilanie) a powrot w miejsce bagnetu skrzyni biegów. W sumie to olej w skrzyni sprawdzam raz na rok wiec nie powinno to nadmiernie przeszkadzac.

 

Potrzebuje wiec tylko nypel redukcyjny z m24x1.5 na gwint 3/8' .

 

Powiedzcie mi tylko prosze czy rozdzielacz moze byc zamontowany w takiej pozycji jak na zdjeciu ? I czy powrot oleju to to przylacze z boku rozdzielacza, bez wkreconego trojnika ??

 

 

img9263q.jpg

Edytowane przez vitoma
Opublikowano

W takiej pozycji oczywiście że może być, w niczym to nie przeszkadza. Powrót oleju masz tam gdzie jest trójnik.

Tu gdzie niema trójnika jest zasilanie dlatego że obok masz zawór od regulacji ciśnienia :)

Opublikowano

Jeśli masz siłowniki od podnoszenia tura dwustronnego działania to wywalasz trójnik. Jeśli jednostronnego to powrót z sekcji od ponoszenia podłączasz pod trójnik, a dalej wolny spływ do skrzyni.

 

A co do podłączenia rozdzielacza, to ja bym to zrobił tak:

skoro masz za krotki wąż od zasilania by podpiąć się pod szybko złącze to zakuj na nim oczko i podłącz go pod jedna z tych śrub razem z szybkozłączką, a powrót daj pod miarek w skrzyni.

Będziesz miał niby dwa wolne wyjścia wtedy ale jedną będzie działać. Np dajesz dźwignie do dołu i blokujesz-działa ładowacz, dajesz do góry-działa hydraulika zewnętrzna. Po co się pchać w koszty i kupować nowego dłuższego węża żeby wpiąć się pod szybkozłączkę? Zresztą pisałeś wcześniej, że będzie kurtyna zadarta i będzie pchał tamtędy się kurz.

Opublikowano

Silowniki od unoszenia sa jednostronnego dzialania.

 

Myslalem zeby zrobic tak jak piszesz ale caly problem wydaje mi sie ze bedzie z zakupem dluzszej sruby zeby podlozyc pod nia 2 oczka przewodow - nie wiem czy takie wogole wystepuja a jesli tak to czy beda w punkcie gdzie zakuwam weze.

 

Popatrzylem, i waz da sie przelozyc tak zeby kurtyna nie byla zadarta.

 

Zadnych zaworow dodawac nie bede, tak naprawde jest mi potrzebne 1 wolne gniazdo, a jakbym podpial tak jak sugerujesz (bez zaworu) to taka troche lipka by byla niby 2 gniazda a tylko 1 dziala.

Opublikowano

Do której wy siedzicie na kompie że takie godziny są u was na postach :blink: ?

 

 

Godziny są dobre...... Oni nie mają co robić i siedzą wiecznie w komputerach. :D

No ładnie, kiedy planujesz ukończyć ciągnik w 1oo % i zrobić fote na AF ?

Opublikowano

Godziny moich postów pewnie wynikaja z tego ze ostatnio codzinnie pracuje nad ciagnikiem od 10.00 do jakiejs 1.00-2.00 w nocy, a potem na chwile do komputera, cisne juz zeby to w koncu skonczyc.

 

Koniec ambitnie planowany na jutro.

 

58220519.jpg

 

Wspornik do rozdzielacza - kupilem na probe cynk w sprayu zeby zobaczyc co to jest warte.

 

98615023.jpg

 

Nowa rurka do wskaznika cisnienia - zrobilem ja sam - rurka miedz 1/4' zalutowana srebrem 40%.

 

89104485.jpg

 

Na wstepie podziekowalem za wspolprace orginalnemu systemowi spryskiwacza szyby.

 

76792841.jpg

 

Uchwyt teraz moze pelnic nowa funkcje.

 

59951709.jpg

 

13012797.jpg

 

Otwory pod halogeny i na przewody - kazdy otworek zabezpieczony farba.

 

18245911.jpg

 

Dorobiony uchwycik do przewodow wspomy.

 

28257308.jpg

 

Zmodyfikowane (dopasowane) oslony do kabiny.

 

56193883.jpg

 

Uchwyty weza do tura (zasilania).

 

63293751.jpg

 

Przyszyly naklejki od asharota - sa super :).

 

64702900.jpg

 

85636417.jpg

 

Podklad akryl na wszystko.

 

62831188.jpg

 

Uchwycik do wlacznikow halogenow i koguta.

 

46919352.jpg

 

Krotkie poszukiwania na allegro zaowocowaly zamowieniem...

 

65522107.jpg

 

Zbiorniczka spryskiwacza z MTZta wraz z pompka.

 

85715740.jpg

 

Jak sie okazalo w srodku byl takze wezyk i dysza. Super - bo org. dysza dodana do kabiny to jakas porazka. A ta ma regulowana glowke.

 

30443405.jpg

 

Rozpoczelo sie wciaganie instalacji do halogenow i koguta (a takze wycieraczki i lampki wnetrza).

 

Znowu pomogl mi moj kolega Jarek, bez niego napewno nie udaloby sie teraz zrobic. B)

 

Plan byl dosyc ambitny - schowac wszystkie przewody w profilach kabiny. :P

 

10613131.jpg

 

Pan elektryk przy pracy.

 

67857722.jpg

 

Plan udalo sie wykonac, ale zeszlo sie z samym wciaganiem przewodów ok 7 godzin :o .

 

HondaMtx- jednak da sie schowac wszystko w profilach ;). Trzeba tylko zdjac dach i poprzewiercac profile od gory (ja te otwory pozaklejalem potem klejem poliuretanowym Soudal Carbond). :)

 

35261950.jpg

 

Do skrzynki weszlo jeszcze 5l oleju - chce dolac pod gorna kreske aby z na maxa uniesionym i powychylanym turem oleju nigdy nie bylo za malo. Jeszcze i tak jest go troche malo, zaraz jade do sklepu kupic jeszcze 3l.

 

54717153.jpg

 

Przewody do Tura oczywiscie takze trzeba bylo przerobic - czesc za dlugich, ze 2 za krotkie i ze zlymi koncowkami.

 

10985329.jpg

 

Nowa kierownica - teraz kolega Wojtek juz nie powinien sie uzalac nad stanem kierownicy (ktory i tak byl niezly) :P .

 

59084801.jpg

 

Zaslepka ogrzewania z zaslepki na rure kan. 100mm.

 

29238101.jpg

 

Rura spiro 100mm jako dolot - tak mocno srednio to pasuje, i oleju nie da sie sprawdzic jak jest zalozona. Wiec bede jak zakladal tylko ja bedzie potrzebna.

 

73432068.jpg

 

MTZtowy zbiorniczek idealnie podpasowal rozmiarem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v