Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

mam pytanie jak zaspawac wzmacniacz momentu żółw zając żeby był na zającu?

Edytowane przez Marcin91
ortografia
Opublikowano (edytowane)

Witam zacznę od początku kupiłem do mojej 6 skrzynie i silnik od zetora 12145 :) dodam ze silnik i skrzynia nie była używana przez około 1,5 roku :unsure: ciągnik pochodził z NORWEGI. Silnik ładnie pracuje i ładnie zapalił ale mam problem z żółwiem a polega na tym ze jak ciągnik chodzi na małych obrotach na włączonym zającu to coś tak dziwnie rzezi w zającu lecz gdy przełączne za żółwia to jest cisza , gdy powrócę do poprzedniego położenia ząjąca jest to samo nadal coś rzezi. :( A gdy wduszę sprzęgło to też jest cisza. Olej w skrzyni jest nowy , żółw w trakcie jazdy ciągnikiem działa bez zarzutów tylko ze rzezienie ;[ . Może trzeba coś wyregulować proszę o pomoc jeśli ktoś coś wie o tym z góry wielkie dzięki

 

Połączony

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wszystkie tak mają, te ciągniki nie powinny pracować na zbyt małych obrotach.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ogrodnik70

 

Ja robię właśnie 12145 to znaczy skrzynia biegów i sprzęgło ale takie objawy to pierwszy raz słyszę, ale to na 100% wzmacniacz kosz satelitów bęben albo wałek jest wybity nic nie wskurasz to trzeba ciągnik rozpołowić i naprawić.

Opublikowano

witam wszystkich agrofotowiczów chciał bym się zapytać ile wam wytrzymują wzmacniacze momentu w ursusach i zetorach i czy je naprawiacie czy spawacie ?? proszę o odpowiedzi  ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v