Skocz do zawartości

Polecane posty

DeF    0

Witam mam taką małą usterkę że jak skręcam kierownicą w prawo lub lewo to czasami mi wspomaganie coś szwankuje bo odrazu ciężko się skręca. I na panelu pokazuje się taka czerwona kontrolka i na tym tryb. Jak ktoś może to powie mi jeszcze gdzie jest jakiś zbiornik od wspomagania i jaki płyn tam wlać z góry dziękuje.

 

Ten problem mam w mf 3050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

Nie nie sprawdzałem możesz mi powiedzieć gdzie to się sprawdza tam z tyły kolo podnośnika czy gdzieś indziej bo ja jestem nowym właścicielem tej marki i jeszcze wszystkiego nie wiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

daniel394    10

Z tyłu ciągnika powinieneś mieć wlew oleju z miarką. W MF wspomaganie działa na tym samym oleju co skrzynia biegów. Może trzeba wymienić już filtry i olej. A jeśli jestes pewien że masz olej i filtry dobre to może pompa wspomaganie jest już do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

ale to się czasami robi a może to być dlatego ze jest mało oleju hydraulicznego ? czy nie ?

 

A jeszcze jedno w mf 3050 to jaki olej skrzynię zalewa się hipolem czy jakimś innym bo ja kupiłem go od handlarza i mu serwis wymieniał filtry oleje itp i on nie wiedział czym pozalewane to co mam zrobić i jaki najlepiej olej kupić ?

 

Jak ktoś wie to może mi powie ile może się znajdować tak mniej wiecej w skrzyni biegów mf 3050 litrów oleju

Edytowano przez DeF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    289

Większej ściemy nie słyszałem. Handlarz wezwał serwis do wymiany oleju i filtrów. A teraz zapala się kontrolka od zaniku smarowania skrzyni biegów.

Dołożył 60 litrów oleju i fitr za 250 PLN. Może założyć rubrykę z najlepszymi tekstami handlujących? Coś jak "złota ściema".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Spuść trochę oleju i zobacz czy wygląda na świeży i czy filtr wygląda na nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

mirro ogarnij downa typie jak nie pasi to nie pisz pajacu a co do mf 3050 to tak gdzie się znajduje ten filtr od oleju i ja go spuszczę to ile muszę go wlać żeby było dobrze bo to jest tak ze raz ładnie płynnie działa to wspomagania a raz ledwo co skręcam i to mam podczas orki i ta czerwona dioda mi się zapala. Proszę o normalne odpowiedzi a nie typu nic nie wiem a napisze jak np mirro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    289

1. Ogarnąłem.

2. Nie zauważyłeś że pisalem o sprzedającym a nie o Tobie?

3. Napisałem że 60 litrów

4.Filtr znajduje się na pokrywie bocznej obudowy tylnego mostu, po prawej stronie. numer katalogowy 36165791M2(krótszy),3581032M2(dłuższy)

5.Napisałem że kontrolka zaniku smarowania skrzyni biegów, co świadczy o spadku ciśnienia w całym układziedzie, ponieważ wspomaganie i sterowanie skrzynią zasila jedna i ta sama pompa.

6. Żeby było dobrze, należy go wlać tyle aby stan mieścił się między kreskami na wskażniku bagnetowym znajdującym się z tyłu ciągnika.

7. Zastosować należy olej typu STUO, UTTO- napewno nie hipol i nie Agrol U.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

DeF nie rzucaj się tak bo gdybyś wiedział tyle o MF-ach to byś tutaj o pomoc nie prosił. Szanuj człowieka jak Ci pomaga. To Ty się hamuj i uważaj na słowa... Gdyby nie tacy ludzie zabuliłbyś 100 zł/h porad serwisanta i wtedy inaczej byś śpiewał....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Handlarz wymienil olej w ciagniku dobre sobie haha. Ja myslalem ze to podstawa wymienic olej i filtry jak sie nie wie dokladnie co tam w lane jest, i posluchaj mirro bo ma racje zamiast sie unosic. Ja osobiscie swoje Mf-y zalewam Shell Donax Td10w30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Olej spuszcza się z lewej strony skrzyni tak bardziej z tyłu na wysokości tylnego koła taka mała śruba z boku. A jak przygazujesz to lepiej się skręca? jak mi pompa wysiadała to też się ciężko skręcało tyle że kontrolka się nie zapalała zapala się przy zatkanym filtrze bardziej niż przy wysiadającej pompie. A filtr jak będziesz wymieniał to nie patrz na cenę bo ja przez to pompę zmieniałem spojrzałem jaki jest i taki kupiłem do tego zamiennik pojedz lepiej do serwisu i poproś o filtr bo oni po roczniku i numerze vin będą wiedzieli jaki potrzebny wiem tylko tyle że krótki filtr idzie jak jest dodatkowy filtr na wspomaganie a jak nie ma to długi. Handlarz zakłada najtańszy o ile w ogóle zmienia za granicą też z resztą jak wiedzą że już do handlu to też aby tylko działało więc lepiej się rozeznaj zanim popełnisz głupotę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

Mam takie to małe pytanie co do halogenów sprawdziłem już wszystko żarówki bezpieczniki przeczyściłem styki wszystko i nic z przodu światła robocze działają a z tyłu nie i nie wiem dlaczego może mi ktoś pomoże jak wciskam przycisk do zapalenia świateł roboczych z tyłu to przycisk się zaświeca a halogeny się nie świecą pomoże ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

To może kolego przewód od włącznika do halogenów coś ci przegryzło albo się przetarł ewentualnie masy nie ma. A jak podłączysz z innego źródła zasilania to działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

już zrobione musiałem przycisk zmienić bo się spalił taka była przyczyna :D teraz tylko w prawej lampie muszę światła zrobić bo nie ma i już wszystko działa muszę zobaczyć bo chyba masy nie ma i dlatego nie świecą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek1990x    0

cześć koledzy ja mam podobny problem jak kolega od mf 3050 tylko żę ja mam mf 3060 u mnie tak samo zaświeca sie ta kontrolka czerwona dodam ze wtamtym roku na jesieni wymieniłem pompe oleju olej i filtr teaz zaczela mi sie podświecać ta kontrolka przy skręcani to wymieniłem orbitrol i dalej jest to samo macie jakieś sugestie co to może być z góry dzięki za pomoc

 

cześć koledzy ja mam podobny problem jak kolega od mf 3050 tylko żę ja mam mf 3060 u mnie tak samo zaświeca sie ta kontrolka czerwona dodam ze wtamtym roku na jesieni wymieniłem pompe oleju olej i filtr teaz zaczela mi sie podświecać ta kontrolka przy skręcani to wymieniłem orbitrol i dalej jest to samo macie jakieś sugestie co to może być z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Ale kiedy CI sie zaswieca jak jest juz cieply i na malych obrotach?? a patrzyles czy jak wlaczysz przedni naped to jest inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek1990x    0

jak jest ciepły to się zświeca na małych obrotach a jak przedni napęd jest włączony też na małych obrotach

 

i jak wiesz co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Jakby na przednim bylo dobrze tzn. sie nie swiecila i chodzilo wszystko normalnie to najprawdopodobniej bylo to co u kolegi w 3050, ale jak mowisz czy na przednim czy bez to samo to nie wiem gdzie przyczyny szukac, pewne jest ze gdzies gubi to cisnienie ale gdzie to jest pytanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek1990x    0

a co było u tego kolegi bo u mnie dodatkowo jak ta kontrolka się zaświeca to jak nawet napęd jest wyłączony to potrafi sie sam włączyć

 

a ona się nie świeci cały czas tyko tak nie caraz mygnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

U niego bylo do wymiany taka tulejka z oringami(pierscieniami) dwoma metalowymi. zeby do tego sie dostac to bedziesz musial wjechac na kanal spuscic olej i dostac sie do sprzegla od przedniego(mysle ze wiesz gdzei jest) je wyciagnac, i tam powinienes w zeliwie zobaczyc taka tulejke, ja wybic delikatnie, i zobaczyc czy te pierscienie sa wporzadku jak i sama ta tulejke, zobaczyc czy nie przytarta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez maxifarmer
      zakupiłem nie dawno mf-a 6180 i mam z nim kilka problemów otóż:
      -rewers elektrohydrauliczny nie przełącza się prwidłowo tzn, raz wejdzie a raz
      -podnośnik się zacina
      -czasem trace wspomaganie
      -często mróga kontrolka od ciśnienia oleju i jednocześnie włącza się kontrolka usterki właśnie przy przełączaniu rewersem
      nie wiem co może być przyczyną tych usterek, zaobserwowałem również to że te usterki zaczynają się dziadz dopiero po kilku minutach pracy dopuki ciągnik się nie nagrzeje to wszystko działa poprawnie
      mam kilka chipotez a mianowicie, może to być wina oleju w skrzyni (skrzynia zalana jest Agrolem ponieważ z takim olejem był zalany i przy wymianie zalałem takim samym), lub może filtrów,
      nie sądzę aby była to kwestia elektroniki ponieważ te objawy raczej związane są z olejem
      proszę wypowiadajcie się
    • Przez Bogdan675
      witam dzisiaj odpaliłem kombajn i nie działa wspomaganie kierownicy heder motowidła ok dolałem płynu bo było mało nic nie pomogło zbiornik z płynem mocno się grzeje .to mój pierwszy sezon jak go sprowadziłem to wszystko działało postał dwa miesiące i klapa może wymienić płyn w hydraulice pomocy
    • Przez adas157
      Witam mam taki problem z mf3070 jak jest silnik zimny i sie go odpali to wspomaganie na wolnych obrotach dobrze chodzi i podnosnik szybko podnosi a jak sie robi ok 3godz traktorem jak olej sie rozgrzeje to wspomaganie na wolnych obrotach chodzi ciezko i podnosnik wolno podnosi co moze byc za przyczyna czego to moze byc wina z gory dzieki
×