Skocz do zawartości
padre1989

BELARUS 952 AWARIA........POMOCY!!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
padre1989    10

Ostanio napisalem co moze byc przyczyna stukania w skrzyni na wstecznym i co zrobic by to zlikwidowac....Niestety dziś skrzynia wysiadla.....chodzi o wsteczny bieg do przodu jest wsio ok.....trzymajac lewarek od biegow na wstecznym puszczam sprzeglo i na hama wyrywa lewarek na luz.....jutro mam zamiar rozbierac tylko niewiem od czego zaczac......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Macin2    0

Ostanio napisalem co moze byc przyczyna stukania w skrzyni na wstecznym i co zrobic by to zlikwidowac....Niestety dziś skrzynia wysiadla.....chodzi o wsteczny bieg do przodu jest wsio ok.....trzymajac lewarek od biegow na wstecznym puszczam sprzeglo i na hama wyrywa lewarek na luz.....jutro mam zamiar rozbierac tylko niewiem od czego zaczac......

 

Kolego ja bym na twoim miejscu najpierw rozebrał podłogę zdemontował górną pokrywę skrzyni biegów i zobaczył do wodzików dopiero potem zweryfikował czy porzebny jest demontaż skrzyni,jaki typ masz -zsynchronizowaną czy nie?słyszałem że zsynchronizowana jest dużo droższa w naprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

tylko to jest problem ze wstecznym a wsteczny jest niezsynchronizowany....reszta jest ok......wiec jesli cos bedzie do wymiany to mysle ze bedzie przesowka wstecznego i 1.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    194

Jeżeli masz katalog, zlokalizuj koło biegu wstecznego, powinno być ułożyskowane ł. igiełkowym.Jest widoczne przez wziernik z boku skrzyni. Lubi się wysypać, szczególnie obecne, które są w koszu z plastyku. Jeżeli to łożysko igiełkowe, to niestety niezbędne będzie rozpołowienie. Radzę wtedy wymienić resztę łożysk.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    677

Kosz łozyska igiełkowego. Bardzo często spotykane rozwiazanie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

że co? plastikowe części w skrzyni?

 

A widziałeś dzis łożysko igiełkowe z koszem nie plastikowym? Bo ja nie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

wiec....rozwalilo przsowke wstecznego i ten tryb co siedzi na tym koszyczku plastikowym...przy okazji wymienie lozyska ...za czesci czyli 2 tryby lozyska w tym koszyczek i uszczelki zaplacilem 370 zl....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
×