mrcase85

problem z silnikiem mtz82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mrcase85    1

Witam. od jakiegoś czasu zauwarzyłem, że dzieje się coś złego z silnikiem z moim mtz a mianowicie w tamte zniwa spadło mu ciśnienie oleju z 3.0 na 0.3 (na małych obrotach i po rozgrzaniu). Zauwarzyłem również ze zaczyna przybywać oleju miałem na miarce między jedną a drugą kreska a teraz juz brakuje miarki :wacko: . pompa paliwowa została zregenorowana 2 lata temu a 6 lat temu miał kapitalny remont silnika??? Pomocy koledzy bo się siewy zbliżają. Dziekuje za każdą odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

To ciśmnienie spada bo rozrzedza się olej. Znajdz przyczynę przybywania oleju, usuń, wymień go na świeży i pewnie wszystko wróci do normy. Na poczatek sprawdz pompke zasilającom bo to ona najczęściej puszcza paliwo do oleju. Jeśli to nie ona pozostają wtryski lub sekcje pompy.

 

He he racja. Dzięki Marcin.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Margoy    0

Przyczyną spadku ciśnienia jest paliwo w oleju które jest rzadkie i zmniejszyło jego gęstość i lepkość nie jest to dobre dla silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    620

No i podałeś przyczynę przybywania oleju w misce, i tym samym spadku ciśnienia. Wtryski Ci leja i to porządnie, Na niebiesko dymi silnik, gdy ma za dużo paliwa do spalenia podawanego przez wadliwy wtryskiwacz. Wymień końcówki i wyreguluj ciśnienie wtrysku.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

No i podałeś przyczynę przybywania oleju w misce, i tym samym spadku ciśnienia. Wtryski Ci leja i to porządnie, Na niebiesko dymi silnik, gdy ma za dużo paliwa do spalenia podawanego przez wadliwy wtryskiwacz. Wymień końcówki i wyreguluj ciśnienie wtrysku.

 

 

I co najwazniejsze wymień olej a jak ćiśnienie nie wzrośnie to podkręć je trochę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    363

a co może być przyczyną niebieskiego dymu z tłumnika

To że bierze olej, czyli góra silnika do remontu (pierścienie zapieczone, gniazda zaworowe w głowicy do regeneracji) itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

To że bierze olej, czyli góra silnika do remontu (pierścienie zapieczone, gniazda zaworowe w głowicy do regeneracji) itd.

 

Kolego nie zawsze niebieskie dymienie oznacza zuzycie silnika,może tak jak ktoś wcześniej napisał byc przyczyną zlego rozpylania wtryskiwaczy co jest w tym przypadku potwierdzone przybywaniem stanu oleju w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Voo
      Mam problem z wałkiem WOM w MTZ 82 A dokładniej z dźwignią od przełączania zależny -> niezależny. Po włączeniu womu niezależnego i kilku minutach pracy, dźwignia przesuwa sie sama w stronę zależnego i rozłącza wom. Trzeba znów ją napchnąć na własciwe miejsce. Dodam ze u mnie ta dźwignia chodzi bardzo luźno . Sasiad ma z małą kabiną ,dźwigni nie ma, tylko klucz zakłada żeby przełączyć ale u niego to chodzi bardzo ściśło. I moje pytanie czy jest jakiś wodzik,zapadka która to powinna trzymać we właściwym miejscu ?
    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez sosik88
      Witam,
      Mam nadzieję, że piszę w dobrym miejscu bo żaden ze mnie forumowicz i założyłem konto specjalnie żeby przedstawić mój problem :). Posiadam nowy ciągnik MTZ 1025 i jest on mega zmulony w porównaniu do moich 3 innych mtz 82 i 2x820. Serwis gwarancyjny twierdzi że jestem przyzwyczajony do ciągników bez doładowania gdzie moment obrotowy jest od samego "spodu" lepszy niż w tych doładowanych i tego doładowanego turbina wręcz na niskich obrotach hamuje. Mechanikiem nie jestem ale coś mi się to nie widzi. Wydaje się że to niemożliwe bo gdy czasem widzę jak te modele sobie radzą gdzieś na filmikach to mam wrażenie że to idzie jak dzik w kukurydze. Mój egzemplarz dostaje "życia" ale to gdzieś od 1400-1500 obrotów a to dla mnie trochę  lipa bo ja zajmuję się zrywką drewna przyczepą gdzie nie ma potrzeby tak "cisnąć" jedynie gdzieś przy wyjazdach przy dużym ładunku. Trochę się boję że jak go wezmę do pracy to przy obrotach WOM ustawionych na 1000 jak włączę pompę przyczepy na obrotach niskich(prawie bez gazu) to mi zgaśnie maszyna. Pompa wtryskowa nie jest jak w moich zwykłych ruskach tylko MOTORPAL czeski. W ogóle reakcja na gaz jest jakaś opóźniona, po wciśnieciu pedału wydaje mi się że pierwszą sekundę ciągnik się "zastanawia" czy będzie się rozkręcał czy nie i dopiero zaczyna się coś dziać. Może użytkownicy podobnych modeli mogliby coś doradzić lub utwierdzić mnie że faktycznie muszę się przyzwyczaić do innego stylu jazdy.
    • Przez GenTur
      Witam wszystkich grupowiczów.  WOM w moim MTZ Belarus 1025 przestał kręcić. Podciągnął majster jakieś tarczki, ale nie przyniosło to rezultatu i pod prasą belującą po prostu stanął..😔. Kręci bez podłączonego Wałka. Do wymiany jest jakiś koszyczek, który można zamówić, tylko ktoś sie orientuję, jakie mogą być koszta wymiany tego mechanizmu? Jestem nowym użytkownikiem tego ciągnika. Z góry dziękuje za wszelkie info. Jeśli ktoś ma sprawdzony mechanizm i chciałby go odsprzedać, jestem zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj