Skocz do zawartości
mrcase85

problem z silnikiem mtz82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mtz82
mrcase85    1

Witam. od jakiegoś czasu zauwarzyłem, że dzieje się coś złego z silnikiem z moim mtz a mianowicie w tamte zniwa spadło mu ciśnienie oleju z 3.0 na 0.3 (na małych obrotach i po rozgrzaniu). Zauwarzyłem również ze zaczyna przybywać oleju miałem na miarce między jedną a drugą kreska a teraz juz brakuje miarki :wacko: . pompa paliwowa została zregenorowana 2 lata temu a 6 lat temu miał kapitalny remont silnika??? Pomocy koledzy bo się siewy zbliżają. Dziekuje za każdą odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

To ciśmnienie spada bo rozrzedza się olej. Znajdz przyczynę przybywania oleju, usuń, wymień go na świeży i pewnie wszystko wróci do normy. Na poczatek sprawdz pompke zasilającom bo to ona najczęściej puszcza paliwo do oleju. Jeśli to nie ona pozostają wtryski lub sekcje pompy.

 

He he racja. Dzięki Marcin.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Margoy    0

Przyczyną spadku ciśnienia jest paliwo w oleju które jest rzadkie i zmniejszyło jego gęstość i lepkość nie jest to dobre dla silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    175

No i podałeś przyczynę przybywania oleju w misce, i tym samym spadku ciśnienia. Wtryski Ci leja i to porządnie, Na niebiesko dymi silnik, gdy ma za dużo paliwa do spalenia podawanego przez wadliwy wtryskiwacz. Wymień końcówki i wyreguluj ciśnienie wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

No i podałeś przyczynę przybywania oleju w misce, i tym samym spadku ciśnienia. Wtryski Ci leja i to porządnie, Na niebiesko dymi silnik, gdy ma za dużo paliwa do spalenia podawanego przez wadliwy wtryskiwacz. Wymień końcówki i wyreguluj ciśnienie wtrysku.

 

 

I co najwazniejsze wymień olej a jak ćiśnienie nie wzrośnie to podkręć je trochę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    357

a co może być przyczyną niebieskiego dymu z tłumnika

To że bierze olej, czyli góra silnika do remontu (pierścienie zapieczone, gniazda zaworowe w głowicy do regeneracji) itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

To że bierze olej, czyli góra silnika do remontu (pierścienie zapieczone, gniazda zaworowe w głowicy do regeneracji) itd.

 

Kolego nie zawsze niebieskie dymienie oznacza zuzycie silnika,może tak jak ktoś wcześniej napisał byc przyczyną zlego rozpylania wtryskiwaczy co jest w tym przypadku potwierdzone przybywaniem stanu oleju w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×