Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was mam wzamysle wybudowac chlewnie na 100-150 tuczników jestem młodym rolnikiem chce wziac john deera w leasing pola mam 1 ha ale mam do wziecia w dzierżawe 20-30 ha ile by mnie kosztowała budowa chlewni ? dzieki Pozdrawiam

Opublikowano

jak masz 1 ha ziemii ta ja sprzedaj (najlepiej na dzialki) w zaleznosci gdzie jest polozona i idz do "normalnej pracy" a na pewno nie pozalujesz wyboru, ewnetualnie mozesz rozpoczac jakas wlasnadzialalnosc (dofinansowanie z urzedu pracy) a z rolnictwem to daj sobie spokoj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Opublikowano
Kolejny bajkopisaz ;[

Kolego niewiem jak ty ale z rolnictwem jestem zwiazany od małego wiec niewiem co ty wogule prubujesz mi wytłumaczyc ale ok rozumiem cie i twoje poglady :o

Opublikowano

no tak majac 15 lat wujek ma gospodarstwo na ponad 2500tys tuczników

sory za pomyłke jestem tu nowy wiec tak mam zamiar w przyszłosci postawic chlewnie na 150-200 swinek ile by mnie to kosztowało

Opublikowano
Kolego niewiem jak ty ale z rolnictwem jestem zwiazany od małego wiec niewiem co ty wogule prubujesz mi wytłumaczyc ale ok rozumiem cie i twoje poglady ;[

Wystarczyło ze przecztałem twoj post w temacie o Lexionie 600 i ten i to mi wystarczy :o

Opublikowano

POMOCY

Chciałbym wybudować od podstaw chlewnie na 200-300 szt..Czy ktoś coś takiego budował...??Jakie formalności trzeba dopełnić,jakie są wymagania odległości od domów,zbiorników wodnych rzek itp...??Jakie inne zezwolenia...??Jakie są koszty takiego przedsięwięcia(od fudamentów po dach)...??Zdięcia,projekty mile widziane....

Pzdr

Opublikowano
no tak majac 15 lat wujek ma gospodarstwo na ponad 2500tys tuczników

sory za pomyłke jestem tu nowy wiec tak mam zamiar w przyszłosci postawic chlewnie na 150-200 swinek ile by mnie to kosztowało

2500 tysięcy = 2 500 000

Bogaty ten wujek.

Opublikowano
POMOCY