Polecane posty

tomek9456    0

Mógłby mi ktoś powiedziedz gdzie znajduje sie w mtz'cie 82 przełącznik z 12 na 24v? Czytałem że jest koło akumulatorów ale tam go niema. Jak ktoś wie gdzie może się znajdować to proszę o odpowiedz. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1150

W mtz? Czy w belarusie bo to różnica, wersje eksportowe mtz miały ten przełącznik, normalne wypuszczane na nasz rynek miały zwykłą instalację 12V


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

W mtz 82 i mam go od nowości i w jego książkach pisze że ma ten przełącznik ale nie mogę go znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek9456    0

Wie ktoś może co jest przyczyną tego że przy takiej temperaturze czyli dodatniej rozrusznik przy mtz kręci tak wolno że ciągnik nie odpali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1150

Słabe aku, styki zaśniedziałe, przewodu mogą sie grzać, co jest najczęstszą przyczyną nieodpalania mtz, rozrusznik może dawać ciała, przyczyn jest wiele, zacznij od tej kolejności sprawdzanie;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

Akumulatory są dobre, przewody i rozrusznik też a wygląda mi to na to jakby zamało prądu zostało przekazywane na rozrusznik przez przełącznik 12/24 tylko nie wiem gdzie on jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

tomek9456 z tego co się orientuje to te roczniki nie miały oryginalnie zamontowanego przełącznika na rozruch 12/24V. Dopiero teraz do tych nowych Belarusów zakładają rozruch 12/24V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1150

Noooo właśnie, chyba że masz wersje eksportową albo, książkę nie od tego modelu, TSy z tego rocznika na pewno nie miały tego rozruchu


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

Czyli jak macie rację to ogromna lipa się okazuje i trzeba będzie wymienić rozrusznik na 12v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

A w jaki sposób masz podpięte akumulatory, szeregowo, równolegle?

Jeśli masz przełącznik 12/24 to od akumulatorów muszą iść do niego przewody wiec po nich dojdziesz gdzie jest jeśli jest.

Na jakie napięcie masz urządzenia(żarówki, alternator, rozrusznik)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

Reszta instalacji jest na 12v tylko rozruch ma być przełączany na 24v.

 

Akumulatory są połączone szeregowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

Może więc chce ktoś kupić rozrusznik 24v nowy nieurzywany bo nie pasuje do instalacji za okazyjną cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Zaraz akumulatory masz 2X12V połączone na stałe szeregowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Reszta instalacji jest na 12v tylko rozruch ma być przełączany na 24v.

 

Akumulatory są połączone szeregowo.

 

 

 

Z tego co mi pisałeś to moim zdaniem akumulatory masz połączone równolegle. Ale lepiej napisz jak to jest połączone na forum, niech się inni wypowiedzą, bo ja pewien nie jestem.

Edytowano przez zenekc330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

Nie ma co pisać zrobiłem błąd kupując rozrusznik na 24v bo nie spojrzałem na orginalny rozrusznik który był na 12v tylko sugerowałem się tym co było napisane w jego książkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Kup jeszcze przełacznik 12/24 i po sprawie. Podłączysz i będzie grało


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1150

Dokładnie, rozruch na 24V jest niezawodny i dużo skuteczniejszy od zwykłego na 12;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Normalnie nie ma opcji ale legalnie przez przełącznik 12/24V. Cała instalacja zostaje na 12 woltach a tylko przy odpalaniu na sam rozrusznik przełącza na 24V. Patent w mtz-tach i wielu innych maszynach stosowany dosyć częśto.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Konradr1235
      Witam ostatnio odłączyłem przewody od bezpieczników w mtz 82 i nie wiem jak teraz je dobrze podłączyć mógł by ktoś wysłać zdjęcie lub wytłumaczyć jak są one podłączone 
    • Przez jacek12345
      Witam,
      od pewnego czasu mój tata zmaga się z problemami  z wałkiem, mianowicie przy pracach takich jak koszenie czy zwijanie bel wałek często spada. Sprawdzaliśmy zabezpieczenia, nawet je wymieniliśmy jednak nie przyniosło to skutku. Dziej się tak nie tylko z jednym wałkiem bo mamy ich kilka(do każdej maszyny oddzielny). Czy problem może leżeć po stronie ciagnika? spotkał się ktoś z takim problemem ? 
    • Przez jacek12345
      Witam,
      mój tata posiada MTZ  82 i z biegiem czasu doszło do uszkodzenia szpilek w przednich kołach. Chcemy je wymienić ale nie mamy pojęcia jak się za to zabrać. Wymieniał ktoś może? albo może ktoś ma jakieś instrukcje? 
    • Przez DrJoint
      Witam.  Nie moge zrozumieć na jakiej zasadzie dziala regulator silowy, dokladniej o co chodzi z tą cienka rurka od rozdzielacza przy pompie do regulatora siłowego. Zeby regulator działał musi dostawac cisnienie także w tą rurke?
      Chce wyrzucić fabryczny rodzielacz i wstawic wlasny. Z pompy do rodzielacza od tura, kontunuacja cisnienia jako zasilenie nowego zwykłego rozdzielacza, z jego kontynuacja jako zasilenie regulatora siłowego. Jak zrobic by to działało? 
      Zostaje mi chyba tylko opcja zeby ten nowy rodzielacz kupić z 1 sekcja plywajaca wiecej i tam wpiąć silownik podnosnika?
       
    • Przez panmino
      Czołem, nadeszły upały a klima słabo działa W 952 mam chyba fabryczną jest trochę lepiej ale w 1025 dokładem  jako akcesoria dodatkowe dostosowane do belarusa oczywiście, No i w tym 10 25 na początku było dobrze a teraz pomimo sprawdzenia klimatyzacji słabo chłodzi, muszę głowę wkładać pod nawiew żebym miał poczucie jakiegokolwiek schłodzenia. Serwis w tym roku robiła inna osoba niż ten gość który mi podłączał tę klimę jako nową. Jakieś sugestie co można poprawić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj