Skocz do zawartości

Zetor szykuje ofensywę nowych modeli


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jedyne co mogę powiedzieć o ten hsx to że widziałem 1 w fino a po 2 to dają już chyba do zetorów takie kliny pod koła. Mam takie coś w agrotronie 120 rozkłada się i wychodzi trójkąt

Opublikowano

witam na allegro pojawiły się już hsx modele 120,140,110

wszystkie w bogatym wyposażeniu z kabiną lux cena za 120HSX to 220brutto ,cena za 140HSX to 230brutto,cena za 110HSX to 219brutto

wyposażenie to kabina de lux ,szersze ogumienie ,obciążniki przednie 700kg,obciążniki tylne 300kg itp więc taniej bo w cenniku za 100 jest za goła 205brutto

Opublikowano

Raczej normalna cena, gdyż jak doposaży "100" w to co te z ogłoszenia to będzie maksymalnie 12-13tys. droższa także mamy 218 brutto i te 2-3tys. różnicy między 110 a 100 i na jedno wychodzi :)

Opublikowano (edytowane)

Przepraszam, że nie zaglądałem ale to nie takie kliny. Znowu byłem na placu FINO. Ktoś mądry chyba zobaczył, że wlew paliwa jest źle zrobiony teraz jest większa przestrzeń od rury wydechowej. Chyba też zmieniają pompy oleju hydraulicznego (albo są inne w tych większych fortkach) ja w swojej mam pojedyncza teraz wsadzają takie podwójne. A co do HSX wydaje mi się, że zmieniają coś z wom bo na słupku z włącznikiem była jakaś naklejka niestety jedyne co widziałem to numerki 1 2 3 i słupki wysoki średni niski nie jestem pewien tej kolejności. Modernizują trochę te ciągniki za kilka lat będzie całkiem całkiem maszynka. Obczajcie bo jest opisane, tylko przybliżyć trzeba. Może ktoś już to wszystko mówił ale nie chciało mi się sprawdzać.

 

http://moto.allegro.pl/pompa-hydrauliczna-case-955-1055-956-1056-1056xl-i2477925453.html

 

http://www.zetor.pl/...rterra HSX.pdf

Edytowane przez Slawuss
Opublikowano

ja wybierałem pomiędzy 115 a 110 i wybrałem 110:

- 115 silnik 8V a 110 16V

- do 110 włożony filtr cząsetek stałych przez co spełnia normy spalin

i jak się dobrze targuje to nie jest to 18 tyś tylko 2/3 tej kwoty.

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie modele Zetora bedą miały ten filtr?

Bo w najnowszym katalogu jaki mam nie ma nic o tym wspomniane o nim jedynie jest to ze w silniki Stage IIIB od modelu Proxima 90 wzwyż mają miec 16 zawaorowy silnik :huh:

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

adik dla mnie tez jest to zbędna częśc którą trzeba będzie z czasem wymieniać ale spróbuj zarejestrować nowy ciągnik który nie będzie spełniał wymogów Stage III B.

MgrLukach nie wiem czy we wszystkich bo mnie interesowała forterra i we wszystkich forterrach jest montowany filtr cząstek stałych - a przynajmniej w tych które już się zamawia z odbiorem po nowym roku. U dilerów jest jeszcze troszkę modeli bez filtra. Co do katalogów - zetor ma bardzo bałagan jeśli chodzi o kataligi, stronę interentowa i to co mają przedstawiciele - są duże rozbieżności pomiędzy informacjami. Dla przykładu:

- strona, prospekt i przedstawiciel - wszędzie jest podana inna masa ciągnika,

- na stronie nie ma jeszcze nowych modeli,

- w prospektach są prędkości WOM 540,1000 i opcja 750 a u przedstawiciele 750 jest w standardzie

i jeszcze kilka rozbieżnych informacji.

Opublikowano

tylko że na starym silniku już nie można zamówić ale jeszcze na placach stoją i być może te które już są wyprodukowane można będzie rejestrować. Co do ceny HSX nie pytałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v