Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wcześniej łapały tak wyżej niż w połowie, i z tyłu nazwę to "ramiona" one w ogóle się nie ruszają lewy coś tam drgnie ale prawy w cale. To wtedy wina cylinderków ?

Edytowane przez dawid199303
Opublikowano

witam od niedawna posiadam ursusa 912 wszystko bylo napoczatku dobrze lecz po pewnym czasie swiecily sie ciagle swiatła STOP ,wiec zmienilem czujnik hydrauliczny , swiatla dzialaly jak nalezy i hamulce rowniez lecz z czujnika po paru dnaich zaczal wydostawac sie plyn hamulcowy przy naciskaniu pedalu. wczoraj zalozylem drugi nowy czujnik i po paru nacisnieciach pedalu znow leje sie z niego  plyn, nie wiem co moze byc przyczyna

Opublikowano

nie gdyz wczesniej nie bylo, tylko chyba sie nie rozumiemy. Płyn nie ucieka miedzy czujnikiem a lacznikiem  tylko w czujniku , mianowicie ta dziurka w srodku czujnika co jest wkrecona w nia mała srubka, dodam ze regulacja ta srobka nie pomaga

Opublikowano

Cześć, mam od pewnego czasu problem z hamulcami w moim 912, hamulce były robione ok 4 lat temu. Teraz mam tak że ciągnik na nożnym minie hamuje a na ręcznym tak, podczas odpowietrzania leci tylko płyn zero powietrza, ale po odpowietrzeniu lekko lewe koło zahamuje po uprzednim przepompowaniu dwukrotnie pedału. Jak naciągne trochę tę śrubę na ramieniu od hamulców to podczas jazdy hamulce mi się palą. podczas wymiany tarcz zostało zdjęte kilka tych cienkich blaszek bo inaczej tarczy nie dało sie wcisnąć. Zna ktoś może powód tego problemu?

Opublikowano

chyba założyłeś nie tą tarczę bo te blaszki to strefa dystansu pomiędzy luzem tarczowym  bębnem hamującym powinieneś sprawdzić czy cylinderki nie mają przecieku i czy pompki hamulcowe trzymają ciśnienie może trzeba wymienić w nich  uszczelniacze 

Opublikowano

panowie mam taki problem iż lewe koło najpierw zaczeło śmierdzieć potem sko ńczył żywot hamulec lewy , prawy hamuje, od czego zacząć ?

Reczny chodzi, prawie rok braciak latał na takich hamulcach, typu jak wcisnął pedał to blokowało koła a pod ciężarem popuszczały, taki odgłos " tyk tyk tyk" po prostu obmykał i jakoś to hamowało

 

Czy idzie zrobić hamulce jak w c 360 ? czyli lekko wcisnę i hamuje powoli, a jak wcisnę do końca to hamuje ostro ? irytuje mnie już blokowanie kół podczas hamowania ..

Opublikowano

odgrzebię trochę temat.

Mam mały problem w 1012. Prawe koło stary cylinderek stary przewód hamuje ok, wciskam pedał hamuje puszczam cylinderek się chowa. Lewe koło nowy cylinderek zetorowski ( już 3), nowy przewód, nowe tarcze hamulcowe (poprzednie się spaliły). Po wyregulowaniu śrubą (klucz 19) skoku cylinderka wciskam pedał koło hamuje puszczam pedał cylinderek chowa się około 3 mm (skok około 20mm). dodatkowo założyłem sprężynę aby ściągała dźwignię ( cięgno hamulca ) ale nic nie daje, bez cylinderka hamulec wraca do pozycji spoczynku (nawet bez dodatkowej sprężyny). Aby cofnąć cylinderek muszę spuścić płyn przez odpowietrznik. Wyczyściłem wyrównywacz i wymieniłem uszczelniacze w pompce. co może być powodem tego stanu rzeczy?? wyrównywacz, pompka, sprężyny na docisku hamulca??? skończyły mi się już pomysły a nie mam zamiaru kolejny raz wymieniać tarcz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v