Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

6713S miał @Kos_pl za ponad 300 tys. Ale taki już wypasik. 

6713S miał @Kos_pl za ponad 300 tys. Ale taki już wypasik. Dokładnie 310 plus 38 za ladowacz 

Ładowacz do MF serii 67xxS - około 38 tys. zł netto -  przygotowanie plus wysięgnik. Wypasiony przedni tuz około 15 tys. zł netto, a taki jak u JD to + 10 tys. zł netto. Cena samego traktora 6712S-6713S - mniej więcej w cenie wypasionego JD 6120M. Dopłata do Dyny 6 to ponad 20 tys. zł (20-25 tys. zł), ale np. Autodrive lepiej sobie radzi z Dyną 4. DynaVT + około 40 tys. zł netto.

Opublikowano

Wczorajsza wycena OFERTA SPRZEDAŻY Ciągnik Massey Ferguson 5712S Dyna-4 EFFICIENT 1 ZZN07 MF5712S Dyna 4 - 4cyl - 4,4 l – Agco Power - Tier4f 1 CC019 SCR Technology 1 ED003 Elektroniczny gaz 1 GO001 Moc znamionowa 120KM wg. ISO 1 ZB004 Ciągnik zalany 50% płynem przeciw zamarzaniu 1 EA637 DYNA-4 - 40kph - Autodrive + 1 EC022 Power Control Shuttle - MultiPad w podłokietniku 1 TG001 Prędkościomierz w km/h + 1 DP110 uklad zmienno-wydatkowy - 110 l/min. 1 KX011 1 para i 2 para wyjść hydraulicznych sterowanych elektrozaworami typu fingertips + 1 MU012 3 para i 4 para wyjść hydraulicznych sterowanych mechanicznie typu CCLS 1 EG001 Hamulce w kąpieli olejowej 1 GS062 Hamulce pneumatyczne przyczep + 1 YM028 – Regulowany zaczep transportowy Typ Gmm, dolna belka & Pitonfix 1 GC022 Kat. 3 k. hakowe, kule& kule z kol. Kat. 3/2 1 GK002 Sterowanie podnośnika z błotników 1 GT054 EHR standardowy udźwig 1 YG001 HD regulowane teleskopowe stabilizatory + 1 F1119 2500 kg przedni TUZ- dwustronnego działania 1 EE400 Standardowa kołnierzowa oś tylna + 1 NA032 Amortyzowana przednia oś 1 LC001 Standardowy napęd WOM - 2000 obr./min, 1 LB003 WOM blokada + On/Off na blotniku + 1 LA066 540/540e/1000 ster. z kab.1 + 1 WE110 Standardowe przednie skrętne błotniki 1 WD017 2.28m Tylne błotniki + tylne wydłużenia + 1 T0010 Trelleborg ogumienie + 1 W1286 Ogumienie przód 440/65R28 W i tył 540/65R38 WF RA2 felgi spawane 1 AD002 Regulowana kolumna kierownicza 1 AF011 Radio, CD, MP3,Bluetooth, USB, SD i Aux 1 AJ001 Pasy bezpieczeństwa 1 AU006 Ścięta maska 1 AL032 Teleskopowe lusterka szerokokątne 1 AN001 Lusterko wewnętrzne 1 AP000 Bez kokpitu 1 AM084 Mechanicznie amortyzowana kabina 1 AQ001 Klimatyzacja 1 AK001 Tylna wycieraczka ze spryskiwaczem 1 AI019 Standardowy dach 1 AG003 Fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa 1 AE027 Automatycznie regulowany obrotowy pneumatyczny fotel z podłokietnikiem 1 BA005 Analogowy i cyfrowy panel 1 VJ016 2 gniazda zasilające CEE 1 CE015 Termostat, 120 A Alternator 1 VK004 Robocze światła na poręczy i tylnych błotnikach AGRO-MAREK Wiesław Marek 33-156 Skrzyszów 518 NIP 873-103-27-92 Regon 850389238 1 VF017 2 lampy ostrzegawcze + trójkąt odblaskowy SMV 1 VG103 4 przednie i 4 tylne pojedyncze światła robocze 1 VE000 Prawy biały przedni reflektor 1 VC022 Elektryczny wyłącznik prądu 1 TC031 Instrukcja obsługi polska 1 ZX001 Czerwony MF 1 WG006 Ze skrzynka narzędziowa 1 YP001 Kliny do kół Cena netto PLN - 296,195.00 zł Cena brutto PLN – 364,319.85 zł w tym 23% VAT

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Laver napisał:

Cena po negocjacjach? Może wie ktoś ile jest dopłaty do dyna6?

Do dyna 6 w serii 5700 trzeba dopłacić około 6 tyś.zł. Tak czy owak spektakl astronomicznych cen trwa :(

Edytowane przez tomek15h
Opublikowano (edytowane)
Dnia 8.03.2019 o 15:10, konio1011 napisał:

Wycenial ktos mf 5713s i 6713s? Dyna 6 miekka os i kabina + tuz i podlokietnik??

320 tys. zł netto na 6713S w wersji Efficient + wyposażenie jak wyżej + koła ze stałymi felgami i markowymi oponami + skrętne błotniki z przodu - może być mało. Ale już też wiele drożej nie powinno być. D6 jest w standardzie 67xxS. Wcześniej dopłata wynosiła około 8 tys. zł netto... ale czy to już było po rabacie czy bez rabatu, tego nie wiem. Możliwe że bez, skoro tomek15h wspomina o 6000 zł netto.

@tomek15h

Na 280 tys. zł netto powinno dać się zejść.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

Wiecie może jak to jest ze skrzynią w Massey Ferguson 7715 czy biorąc 40. Km/h można ją później odblokować na 50. Bo przedstawiciel który u mnie był mówił że to inna skrzynia ale wydaje mi sie że to nie całkiem prawda może być

Opublikowano

Kurcze trochę drogo się zrobiło. Interesuje się ostatnio dużym ciągnikiem.  Valtra T174E - T144 , miękka oś, 4 pary wyjść hydraulicznych, pełen pakiet nawigacji, smart touch x 2, opony treleborg , przedni tuz , climatronic. Taki mniej więcej ciągniczek kosztuje ok 420 - 440  tyś netto. Wydaje mi się, że jest to sporo. 

 

Myślałem,  że kupię go za ok 370 netto - 400 max, a tu takie ceny. 

Opublikowano (edytowane)

NH T7 2xx na AC wyjdzie pewnie sporo taniej. A 2xx ma wzmocnioną skrzynię AC i wzmocnione osie względem np. T7 175.

@Macius - jeżeli jako wyświetlacz masz na myśli Datatronic to odpuść go sobie, znacznie lepszej jakości wyświetlacz masz między zegarami. Zaoszczędzisz 10 tys. zł netto. Datatronic (wygląda jak jakiś chińczyk z bazaru za 300 zł) z MF do IntelliView IV z NH nie ma startu, tyle że u NH wyświetlacz między zegarami praktycznie nie istnieje, więc IntelliView IV do NH jest bardzo przydatny. A MF śmiało bez Datatronica może się obyć. Już lepiej jak już to tabletowego Fieldstara, ale nie wiem jaką on ma dokładnie funkcjonalność.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano (edytowane)

Fieldstar jest za 7000 zł netto, być może cennikowo, to ten tablet. Datatronic kosztuje 12 000 czy 13 000 zł netto z cennika. Jak chcesz wszystko to trochę jak jeleń (chcę i tle jak małe dziecko ;) ) płacisz 19-20 tys. zł netto - rabat.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

Może i NH nie powala jakością, ale jeżeli ciągnik kosztuje 100tyś mniej to trzeba sobie zadać pytanie czy on mi sprawi na taką kwotę tyle problemów, bo jeśli założe, że coś się zepsuje i dopłace w przeciągu kilku lat do niego 20tyś to i tak jestem grubo do przodu i mówię to jako fan Massey'a ;) 

Opublikowano (edytowane)

Jasne, wsiądź do dobrze wyposażonego T7, wsiądź do dobrze wyposażonego 67xxS, 77xxS - podotykaj wnętrza, jakość plastików, przełączników ta sama, różnią się kolorem, kształtem, tym jak coś zostało zaprojektowane - nieraz jakaś rzecz będzie lepiej rozwiązana u jednego producenta, a inna już u drugiego. A na zdjęciach (edit: jakich zdjęciach - RENDERACH a nie zdjęciach (z broszur)) zawsze wszystko wygląda super. A u Valtry będzie na dodatek jeszcze raczej na minus, ale to symboliczne różnice. Pierwsze jazdy na porównywalnych skrzyniach - dość podobne wrażenia... a co będzie w przyszłości to kto to wie. Gdyby różnica wynosiła 100 tys. zł netto za porównywalne traktory, ja bym się długo nie zastanawiał. :D Ale szanuję wszystkie opinie :D

Edytowane przez Kos_pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v