talibanone

Pytanie o rozdzielacz MTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
slaw17    22

Zadzwoń zapytaj i podaj nr. rozdzielacza. Koszt rozmowy 30gr/3min chyba nie jest wygórowaną ceną za dobranie odpowiedniego zestawu naprawczego.


antyfan AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talibanone    0
Napisano (edytowany)

Czy mogl by mnie ktos oswiecic i powiedziec co dokladnie mam podac z tej tabliczkie ktore to ( model, typ) bo naprwde nie wiem

ktore dane sa naistotniejsze co sa na zdjeciu

Edytowano przez talibanone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agromatik    620

P80-2/4-333 to powinno wystarczyć. Jak będziesz miał rozebrany rozdzielacz to warto przyjrzeć się czy nie należy wypolerować powierzchni współpracujących z o-ringami. Złe wypolerowanie, chropowatość, to najczęstsza przyczyna szybkiego zużycia uszczelnień. Ja wstawiam polskie o-ringi o 2/10mm grubsze, wszystkie powierzchnie dźwigni polerowałem. Koszt polerowania to jakieś 3l oleju.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Kup ten zestaw spokojnien będzie pasował. Ogólnie to dom nwymiany na bank masz trzy oringi i plastikowe gniazda na kulach. Tam się najczęściej leje bo to w dupe dostaje i non toper pływa to w oleju. Reszte możesz sobie darowa jeśli nie leje i jeśli nie jest popuszczone. Na kulach wymienisz bez wyjmowania rozdzielacza. Jakiś oring jest jeszcze na zaworze bezpieczeństwa i .... a gdzieś jeszcze były ale zdaje się że na wycieki nie mają wpływu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez sosik88
      Witam,
      Mam nadzieję, że piszę w dobrym miejscu bo żaden ze mnie forumowicz i założyłem konto specjalnie żeby przedstawić mój problem :). Posiadam nowy ciągnik MTZ 1025 i jest on mega zmulony w porównaniu do moich 3 innych mtz 82 i 2x820. Serwis gwarancyjny twierdzi że jestem przyzwyczajony do ciągników bez doładowania gdzie moment obrotowy jest od samego "spodu" lepszy niż w tych doładowanych i tego doładowanego turbina wręcz na niskich obrotach hamuje. Mechanikiem nie jestem ale coś mi się to nie widzi. Wydaje się że to niemożliwe bo gdy czasem widzę jak te modele sobie radzą gdzieś na filmikach to mam wrażenie że to idzie jak dzik w kukurydze. Mój egzemplarz dostaje "życia" ale to gdzieś od 1400-1500 obrotów a to dla mnie trochę  lipa bo ja zajmuję się zrywką drewna przyczepą gdzie nie ma potrzeby tak "cisnąć" jedynie gdzieś przy wyjazdach przy dużym ładunku. Trochę się boję że jak go wezmę do pracy to przy obrotach WOM ustawionych na 1000 jak włączę pompę przyczepy na obrotach niskich(prawie bez gazu) to mi zgaśnie maszyna. Pompa wtryskowa nie jest jak w moich zwykłych ruskach tylko MOTORPAL czeski. W ogóle reakcja na gaz jest jakaś opóźniona, po wciśnieciu pedału wydaje mi się że pierwszą sekundę ciągnik się "zastanawia" czy będzie się rozkręcał czy nie i dopiero zaczyna się coś dziać. Może użytkownicy podobnych modeli mogliby coś doradzić lub utwierdzić mnie że faktycznie muszę się przyzwyczaić do innego stylu jazdy.
    • Przez GenTur
      Witam wszystkich grupowiczów.  WOM w moim MTZ Belarus 1025 przestał kręcić. Podciągnął majster jakieś tarczki, ale nie przyniosło to rezultatu i pod prasą belującą po prostu stanął..😔. Kręci bez podłączonego Wałka. Do wymiany jest jakiś koszyczek, który można zamówić, tylko ktoś sie orientuję, jakie mogą być koszta wymiany tego mechanizmu? Jestem nowym użytkownikiem tego ciągnika. Z góry dziękuje za wszelkie info. Jeśli ktoś ma sprawdzony mechanizm i chciałby go odsprzedać, jestem zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    • Przez GenTur
      Witam klubowiczów. Potrzebny taki rozrusznik z 10 zębami od MTZ 1025 2010r. Czy ktoś mi podpowiedzieć, jaką markę rozrusznika wybrać?  Czy ta jest odpowiednia? Pozdrawiam

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj