Skocz do zawartości
leszcz8

Odpowietrzanie Case MX 110

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
leszcz8    40

Dziesięć dni temu zapowietrzył się nam Case MX 110 . Wujek próbował go odpowietrzyć ale przypadkiem urwał przewód od paliwa . Przewód jest już wymieniony .

 

Co zrobić żeby odpalić ten traktor ??? Dodam jeszcze że w lato też się zapowietrzył i odpowietrzenie jego trwało prawie cały dzień .

 

Czy wy też macie takie problemy z odpowietrzeniem swoich traktorów Case ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

pewnie pompa rotacyjna,,, jeśli wszystko jest ok. to 5 sekund kręcenia ; 10 sekund przerwy; i tak z 10 razy na maksa. jeśli nie odpali to coś nie tak z pompą. po ostygnięciu rozrusznika daj mu paliwa z bańki umieszczonej wyżej jak pompa i przezroczysty wężyk, będziesz widział jak pompa zasysa. możesz jeszcze popuścić przewody do wtryskiwaczy i czekać aż wyraźnie zacznie z nich tryskać paliwo.

Edytowano przez Ginterpol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Daj mu termostartu albo plaku do filtru ale nie za dużo powinien chwycić. Te silniki trudno się odpowietrza i dlatego trzeba uważać na to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mycek5120    27

Mój po popuszczeniu przewodów od wtryskiwaczy chyta po chcwili krecenia jak ma problem to mu dam samostartu to kolektora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho9711    0

Poluzuj wszystkie przewody od wtryskiwaczy i kręć silnikiem aż zacznie paliwo z nich lecieć póżniej dokręć przewody i powinien załapać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho9711    0

Może przez te mrozy nie chce załapać bo za wolno kręci , naładuj dobrze akumulator i samostartem spróbuj i daj ciepłe powietrze w kolektor ssący (np opalarka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

Czasami potrafi zablokować się zawór ciśnieniowy w pompie rotacyjnej koło Łopatków paliwa jest słabe ciśnienie. Proponuje odkręcić boczek lup popukać jakiś drewkiem . UWAGA na zaworek .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

Do "znaffców" pomp. W MX110 jest taka pompa: CIHJ932476.jpg

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszcz8    40

Po prostu był mocno zapowietrzony . Było dzwonione do serwisu , powiedzieli żeby odkręcić jakiś przewód . A mechanik jak to zobaczył to powiedział że przez to jeszcze bardziej się zapowietrzał .

 

Teraz mi John Deere 3400 nie chce zapalić :( Ale chyba gdzieś paliwo trochę przymarzło . Wciągnąłem go do obory to może odmarznie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Paliwo to jest bardzo pewne albo w baku masz z dołu ten smok co zasysa i na nim może być takie sitko obklejone syfem z paliwa musisz je odkręcić i wyczyścić bo to mogło przymarznąc miałem tak w CAse 4230

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszcz8    40

W MF 255 miałem tak to mi gasł cały czas . W żniwa pojechałem z gnojem na pole . Była tam taka wąska polna droga przez kukurydze i tam mi zgasł . To jak ojciec Case przyjechał żeby go ściągnąć to już dwa bizony tam stały :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mysza103    0

koledzy , ja mam takie pytanie.od czego może być kod błędu 14061 . Jeśli nie w tym dziale to prosze przenieść.Dziękuje

 

Oczywiście maxxum 110 x-line

Edytowano przez mysza103

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fider    0

koledzy , ja mam takie pytanie.od czego może być kod błędu 14061 . Jeśli nie w tym dziale to prosze przenieść.Dziękuje

 

Oczywiście maxxum 110 x-line

 

U mnie w instrukcji na temat kodów błędów jest tylko to, że kod jest czterocyfrowy i pierwsza cyfra odpowiada za ogólne lokalizowanie usterki.

W Twoim przypadku jeśli kod jest pięciocyfrowy to pierwszą cyfrą jest "14" i odpowiada ona za usterkę "pulpit przyrządów". Niestety nie mam całych danych dot. kodów i oczywiście chcą aby skontaktować się z autoryzowanym dealerem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×