Skocz do zawartości
krystek1992

Problem Forterra 9641 w mróz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

krystek1992    4

problem polaga na tym że gdy mamy większy mróz po odpaleniu chodzi normalnie. Problem zaczyna się robić po pewnym czasie. Ciągnik zaczyna inaczej pracować, spadają obroty aż w końcu gaśnie. Po zdjęciu boczka i próbach pompowania pompką paliwową nic, ciągle pusto. Jedyne wyjście to odpięcie węża zasilającego i dmuchnięcie ustami w niego po czym dalej jest dobrze. Problem występuje często. I sam dokładnie nie wiem czego to przyczyna. Może jakieś podpowiedzi? Paliwo zimowe z Orlena, nie żadne ruskie wynalazki. Pozdrawiam. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może gdy byś miał zalany ten jak go nazwałeś ruski wynalazek a nie ten idealny z orlenu to może by się tak nie działo wychodzi na to że masz zalany letni olej napędowy lub z dodatkiem bio i dlatego tak się dzieje sprubuój dolać benzyny tak do 20% lub nafty i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl




lukasz321    1

kolego mam ten sam problem... już ci mówię co jest... po prostu masz syf w baku...jak przywiózł paliwo to zruszył osad w beczce a tankowałem zetora zaraz po tym... spuszczałem potem paliwo z baku i próbowałem trochę wypłukać ale coś tam zostalo po czasem jeszcze załapie i zatka ten smok w baku.... jak się zrobi trochę cieplej bedę musiał zdjąć bak i go wyczyścić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika. Jak zacznie się dusić to go odkręć.

Coś jest na końcu smoka w baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


krystek1992    4

Dziękuje za odpowiedzi. Zaleje bak do pełna ropą zimową ze stacji Orlen i powinno być dobrze. A co do brudu w baku to chyba odpada bo problem pojawia się w większe mrozy. I byłby brudny filtr paliwowy a jest czysty. Pozdrawiam Krystian. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Ale ten bród może być większy i skutecznie zatyka smoka a wystarczy że zatyka go w 50 % a to już za mało bo po krótkiej pracy zaczyna brakować paliwa.

Raz w C-360 pracował dobrze ale jak trochę z większym gazem się pojeździło to słabł i gasła po krótkim postoju wszystko wracało do normy dopóki znowu nie dostał większego gazu, na wolnych obrotach nic mu nie było. winny był paproch w kraniku baku, paliwo niby leciało ale widać było w wężyku pół na pół paliwo i powietrze, choć bak wyżej to pompa nie dała rady wciągnąć paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hvb3000    4

Sprawdź filtr przelotowy, czy nie wytrąciła się w nim parafina, która skutecznie blokuje przepływ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×