Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.

Opublikowano

:blink: nie ma takiej opcji żeby olej dostawał się do paliwa,mam MF255 a więc taki sam silnik,przykro mi bardzo chodziło ci zapewne o paliwo w oleju ,a to już jest wina lejących wtrysków nie spalany jest nadmiar paliwa,lub pierscienie ,bo napewno nie olej w ropie,wtedy miałbyś nieszczelny układ paliwowy i by ci się zapowietrzał, a wierz mi te silniki są bardzo wrażliwe na to :huh:

Opublikowano

Może to być spowodowane tym że mogła ci pęknąc membramka w pompce zasilaącej bo ja kiedyś miałem podobny problem z moim C3603p tylko z ta rużnicą ze mi paliwo szło do oleju i niczyn odpowietrzyłem układ paliwowy to mieszanka oleju i paliwa wylewała się przez miarkę stanu oleju :blink: a winna była pompa wtryskowa i jak ją oddałem do regeneracji to wszystko wstawiłem nowe i teraz jest git majonez :huh: a sprawdzałeś stan oleju jaki masz i czy nie jest jakiś inny(za żadki czy coś podobnego)pozdrawiam wszystkich

Opublikowano

Po co głupoty pisać juz to kiedys pisałem jak mogą wtryski tyle paliwa wlewac do silnika żeby w misie przybyło trzeba troche pomysleć. Lanie wtrysków oznacza nie rozpylenie paliwa w komorze spalania a nie jak się komuś wydaje wlewanie tam nieokreślonej ilości paliwa. Sprawdź na początek membranę w pompce zasilającej. Jeśli chcesz się upewnic czy sprężarka nie przepuszcza oleju nałóz poprostu wąż do pompowania kół przyłóż palec i zobaczysz.

Opublikowano

witam, wymieniłem całą pompkę zasilającą i problem nie zniknął. Czy przyczyną przedostawania się oleju mogą być zaślepione przewody olejowe podające olej do sprężarki? spuściłem ropę ze zbiornika i jest czarna. na rurkę powrotu paliwa z wtrysków założyłem bezbarwny przewód i paliwo spływało do plastikowej butelki i było czarne.

Opublikowano

stary czarnamagia ten Twój problem jeszcze o takim czymś nie słyszałem , nierealną rzeczą jest aby olej przedostawał się do paliwa , odwrotnie to tak ale ... sam nie wiem , napewno nie jest to wina pompy ani wtrysków a skoro wymieniłes pompkę zasilającą to niema jak wpłynąc olej do paliwa poprostu , bo niby którędy ??

Opublikowano

Jak wlewasz paliwo nie jest czarne? A tak poważnie jeśli wymieniłes pompke zostaje jeszcze uszczelnienie pompy wtryskowej przy kole rozrządu chociaż tamtendy paliwo raczej powinno spływac do oleju ani olej do pompy. Innych miejsc gdzie moze zetknąć się z olejem nie ma. Co do odłączenia sprężarki mam nadzieje że napęd też odłaczyłeś.

Opublikowano

Witam mam takie pytanie, mialem zawsze wlany olej do silnika superol, teraz na wymianie wlalem 10L lotosa 15W40 do diesla, nic sie nie stanie przez zastosowanie tego oleju ? mam na mysli wyplukanie uszczelek itp. czekam na pomoc.

Opublikowano

koledzy potrzebuje porady, u mnie w c 360, zawsze pilnowałem by olej mieścił się w granicach na miarce, dzis z ciekawości zobaczyłem jak tam z olejem, i jest go dużo za dużo prawie pod sam korek od miarki, jak to możliwe że oleju przybyło, woda z chłodzenie na pewno nie, bo się nie zważył, ani mleczko się nie zrobiło, ale od pewnego czasu do pompy paliwa co 5 mth dolewam 0,5 litra oleju bo ubywa i wtedy głośno chodzi, i pyt, czy to możliwe że z pompy paliwowej olej zpiernicza do silnika. jak tak do jak temu zapobiec, ???????

Opublikowano

to chyba sam sobie odpowiedziałeś nie?? po co zakładasz wogóle taki temat skoro wiesz co jest Oddaj pompę do specjalistów i ewentualnie wymień olej w silniku jeśli w pompie dolewałeś innego jeśli był ten sam to masz już wymieniony

Opublikowano

z tego co piszesz wynika że to pompa,najlepiej zanieś do regeneracji ,oprócz uszczelnienia to ci ją jeszcze sprawdzi i ewentualnie ustawi

Opublikowano

Najpierw sprawdź czy ten olej nie ucieka rurką od nadmiaru pompy, i czy olej w silniku nie śmierdzi ropą, z tego co piszesz jeżeli regularnie sprawdzasz olej w silniku, a w pompie ubywało od jakiegoś czasu a nie wzrastało w silniku, to może być nie to choć bardzo możliwe, jest druga możliwość strasznie lejące wtryskiwacze i ropa przedostaje sie poprzez pierścienie w dół do oleju, ale razem z tą drugą opcją zawsze też będzie lało kolektorem wydechowym, masz zalane? najlepiej najpierw sprawdzić wtryskiwacze bo i tak trzeba ich sprawdzić co jakieś 150mth przy dzisiejszej cenie paliwa, a później pchać się w koszty z pompą

Opublikowano

tą pompę kupiłem po regeneracji w zeszłym roku, jestem z niej bardzo zadowolony, odkąd ją założyłem silnik nie ten, równiutko zaczoł chodzić, i co najważniejsze mróz czy lato, odpala od strzała,

 

Na pompie ci oring wywaliło, skoro dolewasz do pompy to innej opcji nie ma.

oring, czy symering, da rade go samemu wymienić, czy on jest gdzieś na końcu pompy przy wałku ?????, nie chce jej wozić do regeneracji bo ciągnik pięknie na niej chodzi

Opublikowano

Zrób tak jak pisze bobytempelton . Sprawdz czy w oleju jest ropa. Zeby oleju przybyło pod otwór bagnetu od samego dolewania do pompy to musiał byś to robić codziennie przez długi czas dla tego możliwe że to ropa. A jeśli ropa to są tylko dwa miejsca. Wtryski leją i idzie przez pierścienie. Ale na bank musiał by ciągnik kopcić. Drugi to pompa. Jeśli pompa jest po remoncie nieszczelne sekcje bym wykluczył (o ile było zrobione jak należy) raczej leje pompka zasilająca i to zbiegło się z walniętym uszczelniaczem na pompie. A jeśli to olej z dolewania do pompy to też uszczelniacz na pompie.

 

Zdaje się że wymienisz samemu. Musisz wyjąć pompę, odkręcić i zdjąć sprzęgło, pod nim jest pokrywka przykręcona zdaje się czterema śrubkami. Odkręć, wybij uszczelniacz nabij nowy i po sprawie.

 

http://zapodaj.net/189354086797.jpg.html

 

 

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj odlałem olej do wiaderka, tak by na miarce był stan, równe 6,5l za dużo się okazało, wogulę nie śmierdzi ropom, ani olej nie wygląda podejrzanie, olej do pompy dolewam od wiosny, pisząc że sprawdzam olej regularnie chodziło mi że co kwartał co 3-4 mieś, trochę odpocznę bo jestem po robocie i wykręcę pompę no max godz roboty, i wymienię uszczelniacz,

dzięki koledzy, właśnie tego się chciałem dowiedzieć, czy istnieje techniczna możliwość przedostania się oleju z pompy do silnika, tego si ę dowiedziałem i ide robić, ciągnik nie kopci, jest po remoncie nowy wał, głowice, wtryski, tłoki , a pompa cyka jak zegarek, tylko ten fant, w silniku przybywa, a z pompy zpierdziela,

 

przed chwilą odkręciłem pompę, ściągłem zębatkę z klina odkręciłem tą pokrywkę z 4 śrubkami w niej jest uszczelniacz i co się okazało, uszkodzona pokrywka wraz z uszczelniaczem, coś takiego jak by wziął płaski śrubokręt wsadził między symering a obudówkę i pierdzielnął młotkiem ,

Edytowane przez milanreal1
post pod postem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v