Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marekfarmer
Opublikowano

Wie ktoś może jak wymienić sprzęgiełko sprężarki i widełki bo mi wyskakuje a robię remont silnika i przy okazji remont sprężarki zrobię kapitalny

Opublikowano

Odkręcasz pompę wtryskową, zdejmujesz pokrywę rozrządu, demontujesz koło zębate, później głowicę i cylinder sprężarki. Teraz masz dostęp do sprzęgła i widełek. To byłoby tak w skrócie na ten temat. Problem możesz mieć podczas montażu, gdy trzeba będzie osadzić z powrotem wałek z łożyskiem i jednocześnie pilnować, aby nie uszkodzić korbowodu.

Opublikowano

Witam, mam problem z sprężarką w C-360, a mianowicie poluzowała mi sie nakrętka na wałku od sprężarki ta która trzyma trybo i oberwało klin. Więc wymieniłem klin na nowy dałem nową podkładkę i mocno dokręciłem. Po złożeniu i odpaleniu silnika okazało się że sprężarka pracuje pomimo iż jest wyłączona, ściągnąłem cylinder z głowicą spreżarki i rzeczywiście to sprzegło które tam jest nie jest zazębione a tłok chodzi góra-dół. Ustawiłem tłok u samej góry podłożyłem pod niego śrubokręt i zakręciłem kołem zamachowym i wtedy tłok stał w miejscu i dało się obrócić kołem zamachowym lecz cieżko... Wygląda na to że wał ociera i dlatego sprężarka pracuje. Wygląda na to że za mocno dociągnąłem śrubę na trybie o ile wgl. jest to możliwe? Jak rozwiązać ten problem? Z góry dzięki za pomoc :)

Opublikowano (edytowane)

To jedyna rzecz która może to powodować to zatarcie mimośrodu na wałku. Innej opcji już po prostu nie ma.

A właściwie to możesz tego nie widzieć. Sam mimośród nie ma na tyle luzu na wałku żeby miał się z niego zsunąć korbowód a korbowód ma luz na sworzniu więc mogło się przesunąć wszystko razem. Nie do wyczajenia sugerując się odległościami. Musisz sprawdzić czy mimośród jest luźny na wałku. Ewentualnie może idzie załorzeć się o wałek żeby go przesunąć w stronę pompy.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

Co może być przyczyną gdy sprężarka nabija powietrze w butlę aż na zegarach wchodzi na czerwone drugie pole ?? w pneumatyce jestem zielony także proszę o wyrozumiałość ;)

Edytowane przez rafto
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zegar może przekłamywac, regulator ciśnienia niesprawny lub podkręcony na wyższe ciśnienie.

Na początek sprawdż za pomocą inego zegara

Opublikowano

u mnie też tak się robi jak przygazuje to grzechoce dzwigienka jak by się cofała i po trybach chodzi a sprezarka nie pompuje podejrzewam ze sprzegiełko ma za duży luz i przy wysokich obrotach wyskakuje ale jak się dzwignie wcisnie na maxa i zabezpieczy to działa tak ze na razie zostawie to w spokoju

Opublikowano

Może ktoś wie gdzie szukać przyczyny że w c355 nie działa wywrot przyczepy a działał,olej w normie, przepraszam że nie na temat a nie chcę zakładać nowego.Przyczepa podłączona do innego ciągnika normalnie działa

Opublikowano

Może ktoś wie gdzie szukać przyczyny że w c355 nie działa wywrot przyczepy a działał,olej w normie, przepraszam że nie na temat a nie chcę zakładać nowego.Przyczepa podłączona do innego ciągnika normalnie działa

Przyczyny szukaj w szybkozłączu.

Opublikowano

Witam forumowiczów. Mam problem ze sprężarkom w Ursusie c 362 (to samo co 360). Mianowicie zaczęło się tak sprężarka niebyła używana przez jakieś hmm 6 lat. Aż do czasu kiedy jechałem po żwir wtedy jeszcze w miarę działała tylko była strasznie gorąca nie dało się dotknąć i później w ogóle przestała dawać ciśnienie. Obstawiam że to pierścienie jak myślicie ? Trudno jest je wymienić ? dużo trzeba rozbierać itd? i jeszcze jedno pytanie co mogło się stać z tym zaworem co steruje hamulcami od przyczepy że przestał blokować powietrze po wciśnięciu pedału ?

Opublikowano

Zrobiłem remont sprężarki w C-360 i ręce mi opadły- bardzo słabo pompuje!

Wymieniłem części na nowe ze sklepu:

-zestaw naprawczy;cylinder,tłok,pierścienie.

-nowa głowica z zaworami.

Rozbierałem ze 4-razy i lipa.Ciśnienie mierzone zaraz po wyjściu ze sprężarki to max 1bar.Króciec ssący trochę słabo ciągnie,praktycznie nie czuć ssania.

Czy przyczyną może być wadliwa nowa głowica z zaworami?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v