Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to jest wina pierścieni i nie rób głupot i nie kupuj nowej tylko spisz typ sprężarki pójdz do sklepu z częciami do cieżarówek i tam będą

Gość Profil usunięty
Opublikowano
ale to nie jest oryginalna od 3p. oryginalna jest do d**y. Wysiada szybko.... a ta od stara jest mocniejsza....

 

Co ty za herezję głosisz. U mnie sprężarka jest od nowości i jest wogóle niezużyta, a pracuje cały czas. 3P ma ponad 4500 mth na liczniku.

Opublikowano
Co ty za herezję głosisz. U mnie sprężarka jest od nowości i jest wogóle niezużyta, a pracuje cały czas. 3P ma ponad 4500 mth na liczniku.

 

Ja widziałem już kilka 3p które miały albo wymienione sprężarki albo oryginalne które ledwo sie trzymały...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To pewnie dlatego, że nie miały smarowania. W 3P sprężarka jest smarowana pod ciśnieniem z magistrali olejowej silnika. Pod śrubą mocującą przewód olejowy do sprężarki jest taki zawór dozujący (sprężyna i kołek), który jak się zatnie to nie puszcza oleju do sprężarki. Ale jeśli jest wszystko sprawne to sprężarka wytrzymuje bardzo długo.

 

PS

Sorry za ten tekst z tą herezją.

Opublikowano
To pewnie dlatego, że nie miały smarowania. W 3P sprężarka jest smarowana pod ciśnieniem z magistrali olejowej silnika. Pod śrubą mocującą przewód olejowy do sprężarki jest taki zawór dozujący (sprężyna i kołek), który jak się zatnie to nie puszcza oleju do sprężarki. Ale jeśli jest wszystko sprawne to sprężarka wytrzymuje bardzo długo.

 

PS

Sorry za ten tekst z tą herezją.

 

 

Nic sie nie stało... Widziałem również kilka 3p z eleganckimi sprężarkami..... To wszystko jest zależne od jej użytkowania...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zyskasz 2 KM i stracisz ładowanie, co jest bardziej potrzebne?

Nie lepiej rozszczelnić układ? Wtedy sprężarka pobiera minimalną moc.

Opublikowano
Zyskasz 2 KM i stracisz ładowanie, co jest bardziej potrzebne?

Nie lepiej rozszczelnić układ? Wtedy sprężarka pobiera minimalną moc.

nie o to chodzi są specjalne koła które zamienia się z oryginałem wszystko chodzi elegancko a sprężarka stoi albo chodzi jak chcesz właśnie takie zamówiłem

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tu nie chodzi o zyskanie mocy ale o możliwość wyłączenia sprężarki jak nie jest potrzebna, żeby się nie zużywała. Kolego @adam5068 mógłbyś napisać gdzie to koło zamówiłeś?

Opublikowano

Ja widziałem takie cos u goscia na pulu jak mu kosiłem. Na tym kole od spreżarki był taki pierscień którym sprzegało sie to koło z wałkiem spreżarki. Wyciągałeś go do przodu i sie rozsprzegało. koło kręciło sie samo napedzajac tylko alternator. Jedyny minus który mozna pomnac to załaczanie i rozłaczanie tylko przy zgaszonym silniku.

Chyba że załozyc sprzegiełko elektryczne jak w spręzarkach klimatyzacji. Można takie kupic.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Też myślałem nad sprzęgłem elektromagnetycznym tylko nasuwa się pytanie czy takie sprzęgło wytrzyma (czy nie będzie poślizgu) bo sprężarka pobiera dość dużą moc. Wieksze są też koszty takiego rozwiązania. Moim zdaniem nie warto wydawać pieniędzy tylko dlatego, żeby mieć możliwość załączania sprężarki podczas pracy silnika.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Możesz założyć jakiś mały zawór na przewodzie doprowadzającym olej. Jednak nie polecam takiego rozwiązania bo możesz zapomniec go otworzyć przy włączaniu sprężarki a wtedy wszyscy wiemy co się stanie. Załóż zawór dławiący tak jak powinno być w oryginale. Poprzez odcięcie dopływu oleju nie zwiększysz drastycznie ciśnienia oleju, więc nie ma potrzeby kombinować.

Opublikowano
Też myślałem nad sprzęgłem elektromagnetycznym tylko nasuwa się pytanie czy takie sprzęgło wytrzyma (czy nie będzie poślizgu) bo sprężarka pobiera dość dużą moc. Wieksze są też koszty takiego rozwiązania. Moim zdaniem nie warto wydawać pieniędzy tylko dlatego, żeby mieć możliwość załączania sprężarki podczas pracy silnika.

Sprzegło to napewno wytrzyma, bo sprezarka klimatyzacji także jest mocożerna, i wytwarza duże cisnienie. Na wolnych obrotach potrafi lekko dusić silnik.

A czy nie warto wydawac wiecej pieniedzy na takie rozwiązanie to zalezy jaki ktos ma priorytet przy zakładaniu takiego sprzegła. bo komuś może zalezeć na załaczaniu w biegu

Opublikowano

zalozylem dzisiaj takie kolo.napoczatku cos tarlo ale za chwile przestalo.sprezarka i tak wolno chodzi niezaleznie od obrotow.jest gdzies lekki luz na kole.jutro zobacze dokladnie.dzisiaj bylo juz ciemno i mrozik ladny trzyma

Opublikowano

kupione na allegro.luz zlikwidowalem,tarcie tez.sprezarka jest na wykonczeniu[jak by byla dobra to bym sie nie bawil w rozlaczanie],wali olejem.pewnie ma duzy luzy na pierscieniach i dla tego lekko chodzi,jak zaloze nowe pierscienie to sie zobaczy

Opublikowano

u mnie też spręzarka brała ogromne ilości oleju. Wieć zaślepiłem dopływ oleju ze silnika i założyłem sprężarke od C330. praktycznie ta sama sprężarka tylko że ma własne smarowanie;)

Opublikowano
kupione na allegro.luz zlikwidowalem,tarcie tez.sprezarka jest na wykonczeniu[jak by byla dobra to bym sie nie bawil w rozlaczanie],wali olejem.pewnie ma duzy luzy na pierscieniach i dla tego lekko chodzi,jak zaloze nowe pierscienie to sie zobaczy

dzisiaj odebrałem koło, też z allegro ogólnie wykonanie dość solidne ale przy pierwszej przymiarce trochę za płytko wchodzi trzeba przetoczyć otwór-a ty coś przerabiałeś?

Opublikowano

napisalem im zeby go poprawili.troche podszlifowalem kamieniem otwor i weszlo w miare.zmierze poziomnica to bede wiedzial dokladnie.wydaje mi sie ze mozna podpore przykrecona na silniku przesunac w otworach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v