Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
sthranislaw

nowa proxa 90 i problem z odpaleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sthranislaw    0

Mam mały problem (jutro dzwonię to serwisu) otóż w tym tygodniu przyprowadziłem proxime nową i wydaje mi się że mam mały problem otóż rano pierwszy rozruch jest ciężki jest takie hur hur i tak jakby nie na wszystkie "gary" palił (tak się mówi)dopiero póżniej wchoszi na obroty. Wydaje mi się że to nie jest normalne słyszałem o jakieś pomce podpompowaniu czy nie można nic takiego zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po co za każdym razem jak masz jakieś pytanie zakładasz nowy temat? :huh:

może masz kiepskie paliwo, a przed odpaleniem czekasz aż zgaśnie kontrolka od świec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthranislaw    0

dokładnie zawsze czekam az zgaśnie i dopiero odpalam problemy z odpalaniem wystepują tylko przy pierwszym uruchamianiu silinia dziennie, sorki za zakładanie tematów jednak tak mi się wydawało że jak się ma problem to powinno się napisać :( przepraszam

Edytowano przez sthranislaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tak z ciekawości, czytałeś kolego instrukcje? Jest tam wzmianka o użyciu ręcznej pompki, ewentualnie może nie grzać jedna ze świec i też tak bedzie.

Edytowano przez 6441Marcin6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthranislaw    0

własnie czytałem o czymś takim i nie wiem gdzie to jest czy to gaz ręczny ? Po drugie czy odpalamy na zaciągnietej na max dźwigni gazu ręcznego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    85

jak jest mróz to zawsze ciężko pali... możesz założyć grzałkę,albo dwa razy świece nagrzać np.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    73

dźwigni od gazu ręcznego wcale się nie dotyka podczas zapalania. jak uważasz że coś jest nie tak to nie kombinuj tylko dzwoń po serwis i koniec tematu. u mnie proxa po pięciu latach pali na dotyk bez żadnych dziwnych odgłosów i nie trzeba nic pompować. co do problemów z zapalaniem w silne mrozy to też nigdy takowych nie miałem. owszem przy ponad -20 stopniach praca jest nieco inna , no ale nie przy -5

Edytowano przez wojtas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luku1988    0

najprosciej!! kupic wsiasc i jechac! a wrazie co to po serwis sie zadzwoni!! no nie :blink:

 

własnie czytałem o czymś takim i nie wiem gdzie to jest czy to gaz ręczny ?

to co za instrukcje Ci dali? moze tak czytasz ze niema :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthranislaw    0

najprosciej!! kupic wsiasc i jechac! a wrazie co to po serwis sie zadzwoni!! no nie :blink:

 

 

to co za instrukcje Ci dali? moze tak czytasz ze niema :P

 

po nicku widzę Twój wiek wiesz ja takich wpisów nie potrzebuje to że zadzwonić trzeba to ja wiem i zadzwonię ale nie wiem czy orientujesz się że dziś dzień nieroboczy dla serwisu :P. Jutro to będę wszystko wiedzieć ale pytam posiadaczy zetora gdzie jest ta ręczna pompka paliwowa. A

 

Ps. a być może wystarczy podpompować gazem nożnym ? Poza tym ona odpala i to od pierwszego kluczyka (po uprzednich procedurach)jednak wydaje mi się że takie na początku jest hur hur tzn. tak jakby nie na wszystkie świece odpalał albo na początku zassał za mało paliwa i jakby mu go brakowało

Edytowano przez sthranislaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

pompowanie nogą nic nie da to jest pompa wtryskowa żeby cokolwiek podała to musi sie cokolwiek kręcić. To nie gaźnik że nadepniesz to coś tam psiknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthranislaw    0

oki faktycznie nie doszedłem do tego momentu w instrukcji znalazłem ale i tak zadzwonię do serwisu, a propo jak mi go przywieźli to klient / kierowca kazał nalać paliwa bo mówi że może nie odpalić bo ma tylko wlane ok. 5 liter ;) (akturt) pewnie jeszcze z tych pięciu spuścili prababli się zapowietrzył troszku.

 

@Zorzyk eno ja mu wlałem już ok. 60 l więc nie powinno być mało (moja sześcdziesiątka to by miała fula :))

Edytowano przez sthranislaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Szczególnie zimą trzeba mieć jak najwięcej paliwa w zbiorniku, by nie kondensowała się woda z powietrza. Na powietrzu chodził nie będzie, więc nalej mu tego paliwa i wtedy opisuj wrażenia z uruchamiania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavvelek    1

też mam nowa proxime tyle ze 100 plus, takie dzwieki jak opisałeś wydawała raz ale wtedy gdy było zimno, ale dlatego ze od razu odpaliłem nie czekając na rozgrzanie się świec żarowych. A tak nie ma żadnego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Jak odpalam to ciagnik tez nie idzie odrazu na równych obrotach, minute idzie na 700 obr potem dopiero zabierze na 850. Według mnie to jest normalne, bo silnik jest zimny i paliwo musi dosc wszedzie zeby nabrał odpowiednich obrotów. Później pyrka sobie z 5 min zeby wszystko sie zagrzało, potem juz mozna jechac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    11

a jak odpalacie zimny silnik (tak jak już na dworze jest poniżej zera) to nie chodzi wam silnik przez pare sekund na początku tak jakby pali nie na wszystkie gary?? bo u mnie czasami tak jest, kręcic długo nie trzeba, ze 2, 3 razy przekręci i pali tylko przez pare sekund tak pyrka jakby nie na wszystkie tłoki chodziła ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthranislaw    0

beret serwis klasa jedzie drugi tydziń normalnie zaje.... jak pompuje pompką wydaje mi się że paliwo nie ciągnie tzn. nie wiem jak to jest w proxe ale np. 360 jak pompukesz to czuć i w dodatku leci paliwo a tutaj pompuje i nic nie czuje

 

mam jeszcze jedno pytanie ile a tylu macie obciążników na kołach ja mam po cztery i mówili mi że ma po 270 kg ale jak podzielić 270 kg na 4 to przecież bzudry wychodzą .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    52

A ja mam Proxe 65, brana w 2011r. Próba odpalenia jej przy -20 nie ma szans (przy -10 były problemy). Paliwo zimowe, pompa je podaje bo dymi jak kreci rozrusznik. I mysle ze wlasnie w rozruszniku jest problem, a mianowicie wolno (ciężko) kręci. Dopiero z pomocą samostartu udało sie go uruchomić. Myslicie że powinienem to zgłosić na serwis. Inni piszą że u nich nie ma problemu z odpaleniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Jezu ludzie ile wy będziecie zakładać tych tematów to mi zetor nie pali to mf to landini to jd przyczyna jest jedna i ta sama mróz !!!!!!! i słabe paliwo no i dilerzy ostatnio zakładają co ras to mniejsze akumulatory poczytajcie na forum niektórzy mają większe w samochodach niż w swoich nowych ciągnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthranislaw    0

oki ale ja już się nie czepiam odpalenia czekam na serwis i jak mróz zelżeje

chodzi mi o to :

 

mam jeszcze jedno pytanie ile a tylu macie obciążników na kołach ja mam po cztery i mówili mi że ma po 270 kg ale jak podzielić 270 kg na 4 to przecież bzudry wychodzą .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

oki ale ja już się nie czepiam odpalenia czekam na serwis i jak mróz zelżeje

chodzi mi o to :

 

mam jeszcze jedno pytanie ile a tylu macie obciążników na kołach ja mam po cztery i mówili mi że ma po 270 kg ale jak podzielić 270 kg na 4 to przecież bzudry wychodzą .....

Na jeden obciąznik wychodzi 67,5kg więc jest to możliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    11

bo talerze są chyba po 25 kg czyli 8 talerzy daje 200 kg i plus jeszcze te "piasty" na których mocuje sie talerze po 35 kg czyli 2x35 = 70 + 200 = 270 kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Gorczyk
      Witam, mam taki problem z przednim napędem w Zetorze proxima 90, a dokładnie z jego wyłączeniem. Ostatnio podczas transportu przy przedni napęd włączył się podczas hamowania a później już nie chciał odbić. Na pewno nie jest to wina bezpiecznika, zajrzeliśmy również do zaworu, wyczyściliśmy go ale to też nic nie pomogło, co jeszcze można zrobić? 
    • Przez Szymekrolnik912
      Wie może ktoś jaki jest schemat zmiany biegów w zetorze
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez damian513
      Witam parę miesięcy temu zakupiłem ciągnik zetor proxima power 95 z 2010 roku  i chciałbym zamontować do niego ładowacz czołowy ale jakiś z tańszej półki i dobrej jakości. W gospodarstwie pracuj do ciężkich prac ładowarka teleskopowa . Tur miał by służyć do ładowania bel na polu. Dalsze trasy po siano , ładowanie big bag z nawozem na polu czyli takie lekkie prace. Jaki ładowacz czołowy waszym zdaniem był by dobry ? A jak są te nowe tury po 10,000 tyś  to te konsole pasują do tura czy to dorabiają jak to jest dokładnie ? 
    • Przez tomi382
      czy ma ktos nową proxime z adblue? Na ile wystarcza pełny zbiornik ad Blue? jak z awariami tego systemu?
×