Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam taki mały problem z głowicom w moim wladku mam zerwany gwint przy szpilce smarowania głowicy myślałem nad wkręceniem helicoil jak uważacie dobre będzie to rozwiązanie ???

 

post-160708-0-79481800-1481403287.jpg

Opublikowano

Mi tokarz dorabiał taką szpilkę tylko zrobił mi tak że część wkręcana w głowicę była grubsza a pod rurkę i nakrętke zrobił tak jak oryginalnie. Po wkręceniu w głowicę trzeba sprawdzić czy jest dobry przepływ bo jak będzie za długa i za głęboko się wkręci to może przytkać kanał olejowy.

Opublikowano (edytowane)

Bylem u ślusarza i dorobi mi taką szpilkę ze z jednej strony będzie M12 1,25 i z drugiej strony M14 ale nie na zwykły gwint tylko 1,50 zęby sie tak szybko nie zrywał.

Edytowane przez piotr95
Opublikowano

Panowie dzisiaj ojca t25 zaczął pluc między tłumikiem a kolektorem. Sam już nie wiem czy to ropa czy olej. Po zdjeciu kolektora taki widok jak na foto. Po przekreceniu wałem tak aby zawór się obniżył widac ze gniazdo całe mokre. Od czego zacząć? 

IMG_20200414_162055_BURST001_COVER.jpg

Opublikowano

Zdjąć pokrywę zaworów, klawiaturę, podeprzeć zawór tłokiem i wypiąć sprężyny. Wtedy zobaczysz czy zawór ma duży luz w prowadnicy albo czy prowadnica nie pęknięta.

Opublikowano

Ostatnio była zaczepiona łuparka świdrowa i chodził na 1200 obr przez ok godz.i zaczeło sie lać .Wczesniej wałowałem to nic nie było widać ale wieksze obroty to pewnie  wypalało sie od temp. na bieżąco .Odpalilem go bez kolektora i z tego cylindra  więcej jest dymu niz z 2-go .Lub bardziej niebieski .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v