Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie do 2000 też się nie zapala dopiero jak przekrocze 2000 pod obciążeniem to się zapala obroty orginalnie miałem 1900 ale zwiększyłem na 2200 traktor to belarus 952

 

przy 2200 w orce jest zdecydowanie mocniejszy

Opublikowano

Daj zdjecie z troszkę większej odległości.

Ja tak na chłopski rozum do tego doszedłem. Na pompie miałem plomby tylko na 2 srubkach, jedna odpowiadała za obroty, a druga mnie zaciekawiła i w ten sposób metodą prób i błedów doszedłem do zadowalajacych mnie ustawień :)

Opublikowano

a u mnie znowu plomba jest na śrubach zeby nie rozpołowić pompy i na śrubach co trzymają z tyłu dekielek a na śrubie od obrotów nie ma a śruby od dawki nie ma

 

zastanawia mnie ta kopułka do której dochodzi rurka od kolektora ssącego czy jak się jej nie zdejmnie tam nie ma tej śruby od dawki

Opublikowano (edytowane)

zaznaczyłem na zdjęciu regulator dawki paliwa na tym regulatorze jest duża nakrętka po jej odkręceniu jest pod nią taka membrana i śrubka od regulacji dawki paliwa i moje pytanie jest takie w którą stronę na tej pompie trzeba tą śrubke przekręcić zeby zwiększyć dawke w prawo czy w lewo? i o ile ją podkręcić?

 

 

http://zapodaj.net/d...84dc3e.jpg.html

Edytowane przez audi80b4
Opublikowano

Nie do końca jestem pewny czy tam jest regulacja dawki paliwa. Prędzej jakaś regulacja do korektora cisnieniowego. W pompach motorpal jest na pewno regulacja dawki pod pokrywka z lewej strony pompy od strony kabiny.

Opublikowano

jeden mechanik mi mówił ze pod tą nakrętką jest śrubka od regulacji dawki odkręciłem ją i faktycznie jest ale nie był pewien w którą strone się zwiększa

 

w ruskich pompach też regulacja dawki jest na korpusie ale można tez przestawić na regulatorze

Opublikowano

Widzę pompa tak sama jak w lublinie III tylko pewnie większa. To co zaznaczyłeś to korektor ciśnienia. Po prawej zaraz pod przewodem biegnącym od kolektora jest mała pokrywka na 2 śrubki a pod nią śruba od regulatora. popuszczasz kontrę okręcasz śrubę o 1 obrót i sprawdzasz efekt. Przynajmniej tak jest w silniku Andorii ale nie spodziewam się tu żadnych wodotrysków. A co do kontrolki od filtra powietrza to zdejmij monocyklon z filtra i przejedź się, zauważyłem że w 1025 jest 2 razy większy.

Opublikowano (edytowane)

no jest pod tą rurką idącą z kolektora taki mały dekielek na dwie śrubki jescze go nie odkręcałem jak go odkręce to w lewo ( jak bym odkręcał śrube) zwiększa się dawke? o ile przekręcić zeby był jakieś efekt ale zeby nie zrobić szkody silnikowi i zeby nie zaczął kopcić

 

pod tą dużą nakrętką co zaznaczyłem i odkręciłem jest śrubka od czego ona jest?

 

co do filtra to zdjęcie monocyklona nic nie daje a 1025 ma większy monocyklon jak i cały filtr jest większy i ma większe wkłady bo znajomy ma i byłem i widziałem ale nigdzie nie idzie dostać takiego większego filtra

 

 

 

 

http://zapodaj.net/35b60581c9de.jpg.html to ten dekielek?

Edytowane przez audi80b4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v