Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
28 minut temu, Kos_pl napisał:

Tego nie wiem, dealera musisz się o to zapytać albo zobaczyć na etykiecie - przeważnie z tyłu kabiny - ciągnika z placu. Tylko uważaj, bo 610, 630, 650 najprawdopodobniej będą miały różne te parametry, ponieważ każda z tych maszyn ma inne DMC - od 10250 kg do 12500 kg, imo różnice w maksymalnym obciążeniu przedniej i tylnej osi na pewno między 610 a 650 będą znaczące.

Właśnie, a zagranicą coraz więcej jest traktorów z bezstopniówkami, więc rozwiązanie ewentualnych problemów z zagranicy łatwo nie przyjdzie.

Jeszcze żeby serwis miał chęci do pomocy, bo jak nie będą wiedzieli jak coś naprawić, to zawsze mogą wymienić skrzynię na nową, ale znając życie, to na pewno nie będą do tego chętni, jak nie będą wiedzieli co jej dolega. I tak mogą później zbywać - "Pojeździ Pan 4000 h godzin i na pewno się ułoży". Dramat!

No dokładnie może być dramat z tą skrzynią .... Może dojść do tego że trzeba będzie się sądzić. Oby nie. 

Co do ariona no to napewno różnice pomiędzy modelami będą, ale z drugiej strony co do max obciążenia osi to nh również nie powala. 

Ciężki orzech do zgryzienia

 

24 minuty temu, sumek666 napisał:

610 ma mosty z serii 500. 

Rolnikowi to zawsze wiatr w oczy 😑😂😂😂

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Kos_pl napisał:

RC, PC potrafią się szybko zepsuć, to raczej fakt... jednemu użytkownikowi będzie służyć i 10 000 h bez awarii a drugi przez 5000 h może ją naprawiać i 3 razy, potrafią się jeszcze zdarzyć jakieś fabryczne wady że i po 10 czy 100 h można mieć naprawę. Chociaż ci powiem że i Dyna6/Hexashift, czytając brytyjskie fora, to też nie jest idealna, z tym że może nie mają aż tak poważnych awarii (ale tylko do 150 KM, później są już problemy z wytrzymałością 3 zakresu), tylko raczej tu chodzi o szarpanie przy zmianie półbiegów lub przy ruszaniu. Z tym że Gima czy Agco czy Claas jakoś nie mają pomysłu na ich naprawę. A Anglicy cisną w bezsopniówki czy to w DynęVT/Fendt Vario, czy AutoCommanda czy AutoPower.

Tylko kto jeszcze wie jak będzie się spisywać skrzynia DC, pocieszająca jest tylko ta gwarancja na 4000 h lub 4 lata - czy jakoś tak. A mechanicznych elementów to jest śmiało do 2x więcej.

Nie wiem... co tu wybrać z tego zestawienia.

Dokładnie  tak jak piszesz , u nas  w gospodarstwie  posiadaliśmy dwa ciągniki z   skrzynią  RC 19 x 6     T6050  i  T7.185 .  O ile w  pierszym przy przelocie ponad  4 tyś mtg  skrzynia  pracuje  aż miło- nic nie  szarpie   to w   T7 od  nowości  skrzynia poszarpywała  przy zmianach biegów.  Nie wiem czy to była  wina  skrzyni  czy też  oprogramowania od niej.    Servis  pare razy próbował kalibracji  i  nic nie był w  stanie   z nią  zrobić.  Technicznie  byla ok ale irytwało nas to szarpanie.

1 godzinę temu, Kos_pl napisał:

RC, PC potrafią się szybko zepsuć, to raczej fakt... jednemu użytkownikowi będzie służyć i 10 000 h bez awarii a drugi przez 5000 h może ją naprawiać i 3 razy, potrafią się jeszcze zdarzyć jakieś fabryczne wady że i po 10 czy 100 h można mieć naprawę. Chociaż ci powiem że i Dyna6/Hexashift, czytając brytyjskie fora, to też nie jest idealna, z tym że może nie mają aż tak poważnych awarii (ale tylko do 150 KM, później są już problemy z wytrzymałością 3 zakresu), tylko raczej tu chodzi o szarpanie przy zmianie półbiegów lub przy ruszaniu. Z tym że Gima czy Agco czy Claas jakoś nie mają pomysłu na ich naprawę. A Anglicy cisną w bezsopniówki czy to w DynęVT/Fendt Vario, czy AutoCommanda czy AutoPower.

Tylko kto jeszcze wie jak będzie się spisywać skrzynia DC, pocieszająca jest tylko ta gwarancja na 4000 h lub 4 lata - czy jakoś tak. A mechanicznych elementów to jest śmiało do 2x więcej.

Nie wiem... co tu wybrać z tego zestawienia.

Dokładnie  tak jak piszesz , u nas  w gospodarstwie  posiadaliśmy dwa ciągniki z   skrzynią  RC 19 x 6     T6050  i  T7.185 .  O ile w  pierszym przy przelocie ponad  4 tyś mtg  skrzynia  pracuje  aż miło- nic nie  szarpie   to w   T7 od  nowości  skrzynia poszarpywała  przy zmianach biegów.  Nie wiem czy to była  wina  skrzyni  czy też  oprogramowania od niej.    Servis  pare razy próbował kalibracji  i  nic nie był w  stanie   z nią  zrobić.  Technicznie  byla ok ale irytwało nas to szarpanie.

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, Pioagri napisał:

No dokładnie może być dramat z tą skrzynią .... Może dojść do tego że trzeba będzie się sądzić. Oby nie. 

Co do ariona no to napewno różnice pomiędzy modelami będą, ale z drugiej strony co do max obciążenia osi to nh również nie powala. 

Ciężki orzech do zgryzienia

 

Rolnikowi to zawsze wiatr w oczy 😑😂😂😂

 

Tak na dobrą sprawę to o wytrzymałości skrzyni DynamicCommand czy odpowiedniku u Case - ActiveDrive 8 będzie można coś więcej napisać za rok lub dwa.

Z kolei w samochodach to DSG starych skrzyń manualnych to z pewnością nie objeżdża. 200 tys km i DSG powoli nadaje się do naprawy. Jak to będzie względem skrzyń PowerShift w traktorach, trudno powiedzieć.

Arion 550 może mieć nawet większa obciążalność osi, ma też tylny tuz o większym udźwigu od 610-tki. Tyle że rozstaw osi ma aż 26 cm mniejszy.

Inna jeszcze rzecz to że 6 cylindrowy silnik JD potrafi mieć niedobre przypadłości opisane w tym topiku (patrz wypowiedzi AchimR):

 

@Baarth  obecnie sprzedaliście ten traktor czy do tej pory się T7-mce nic nie poprawiło a serwis nie ma pomysłu na naprawę?

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

Czyli w zasadzie to każdy ciągnik ma plusy i minusy. Choć wydaje się, że za te pieniądze, które płacimy powinny one być z tytanu.... W sumie to takie jedzące domy na kołach patrząc na cenę 

Opublikowano
1 minutę temu, Pioagri napisał:

Czyli w zasadzie to każdy ciągnik ma plusy i minusy. Choć wydaje się, że za te pieniądze, które płacimy powinny one być z tytanu.... W sumie to takie jedzące domy na kołach patrząc na cenę 

Najważniejsza  to dobra   konfiguracja do potrzeb i oczekiwać.   My dopiero  przy zakupie  5  ciągnika   wyklikaliśmy wszysto co chcieliśmy,  nie o  wszystkim wspomniał diler :))))  Clasa  nie mialem ale  znajomy ma  10 szt i  wychodzi z nich  bo średnio mu pasują , czy inne  będą pasować nie wiem - czas pokaże.

Jak kupowaliśmy  fajnie wypasioną  T7.230  i porównywaliśmy ją do  JD  R 175  i  róznica wynosiła ponad 150 tyś  zł .  Róznica  nie do odrobienia w Polskich realiach .

Opublikowano
4 minuty temu, Baarth napisał:

Najważniejsza  to dobra   konfiguracja do potrzeb i oczekiwać.   My dopiero  przy zakupie  5  ciągnika   wyklikaliśmy wszysto co chcieliśmy,  nie o  wszystkim wspomniał diler :))))  Clasa  nie mialem ale  znajomy ma  10 szt i  wychodzi z nich  bo średnio mu pasują , czy inne  będą pasować nie wiem - czas pokaże.

Jak kupowaliśmy  fajnie wypasioną  T7.230  i porównywaliśmy ją do  JD  R 175  i  róznica wynosiła ponad 150 tyś  zł .  Róznica  nie do odrobienia w Polskich realiach .

 Ty osobiście zadowolony jesteś z Nh? Miałeś może styczność z serią t6? Jakieś wspólne wady ciągników tego koncernu? 

Opublikowano

Osobiście   jesteśmy zadowoleni ,   T6 nie miałem ale namówiłem kolegę na  t6.175 i jest bardzo zadowolony .  Największa  wada  CNH   to padający przedni napęd w osiach 2 kategorii - warto dopłacić do mocniejszej  przedniej  osi  bo naprawa  kosztuje  ponad 8 kpln netto  .Poza  tym    padały  zawory  EHR  w  starszych rocznikach - teraz to poprawiono.   W jednej z maszyn  wymienialiśmy też czujnik obrotów  wałka WOM - 2xx złotych kosztowało  także  nie było  tragedii. Odezwij się na PW  to  skontaktuję Ciebie z właścicielem  T6

 

 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

@Baarth, T6 na ElektroComandzie?

 

edit: sprawdziłem - obecnie przednia oś w T6 jest klasy 3, można chyba dopłacić do klasy 4, ale nie jestem pewien i nie wiem czy jest wtedy dostępna jej amortyzacja.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

TAA , wyje  ale   wg wielu  skrzynia  najwytrzymalsza  z  całego CNH.  Duże gospodarstwo   ziemniaczane   uważa  je za  najlepsze - pierwsze zaglądanie  do nich  dopiero po  przelocie  10 do 12  tyś mtg

Opublikowano

Właśnie, też tak czytałem - traktory działają jak sokowirówka, ale skrzynie są trwałe i potrafią wykręcić duże przebiegi. A newralgiczne jest przejście z 8 na 9 bieg.

Opublikowano

Moja opinia zasłyszana z   ust kierownika  serwisu . Mieliśmy również  ciagnik  t6050 na   EC skrzyni.  Ciągnik na  zwykłej  pompie rotacyjnej.  Pewnie zostałby u nas  do  samej  emerytury ale niestety brak  biegu eco przy dalekich przejazdach  wymusił wymianę

Opublikowano

Witam Panowie, związku z tym, że również stoję przed trudnym wyborem NH T6 125-145, JD 6120M, Case Maxxum 115 to dla  obecnego rozeznania przed świętami odwiedziłem Osadkowskiego-Cebulskiego (mój najbliższy dealer ciągników Case). Poniżej oferta którą otrzymałem bez próby negocjowania ceny. Kwoty przedrukowane to cena globalna obowiązująca niby w całej europie. Na końcu długopisem dopisana cena za jaką oferują mi ten model w Polsce. Przedstawiciel niby twierdził, że za te przedrukowane kwoty to ten ciągnik np. sprzedaje się w Austrii gdzie jest produkowany. Przedstawiciel podkreślał, że od nowego roku ceny troszkę pójdą w górę. Przepraszam za ten cień, ale już nie chciało mi się ganiać za dodatkowym źródłem światła. 

IMG_20190103_231522.jpg

IMG_20190103_231533.jpg

IMG_20190103_231541.jpg

IMG_20190103_231600.jpg

IMG_20190103_231616.jpg

Opublikowano

Każdy wie, że zejść mogą, a gadka przedstawiciela wygląda mniej więcej tak: "Panie bierz Pan, bo od nowego roku tylko w górę, ruszy modernizacja i do jesieni się Pan na ciągnik nie doczeka. Rabat, no wie Pan już się troszkę napociłem, żeby cenę zrobić Panu dobrą, spróbuje jeszcze coś wskórać, ale to muszę zadzwonić do swojego szefa czy wyrazi zgodę na dodatkowe kilka punktów procentowych rabatu." Dodam, że to ciągnika będę dobierał jeszcze przedni ładowacz, to za to sobie liczą ok. 35-45 tys. netto (bodajże za stolla). W NH proponowałem, żeby mi wycenili Xtreme 3 bodajże, to mi ładna Pani powiedziała, że z tym ładowaczem NH t6 nie sprzedają bo ogranicza on skręt w tym modelu - nie wiem czy to prawda.

Opublikowano

Ja piszę   tobie o realny poziomie  rabatowania, do tego mogą dojść jakieś specjalne  2  -3 procent  jeśli aktualnie  CNH ma jakąś promocję. I nawet  jak to opuszczą to i tak  dobrze zarobią :) Walcz i nie  poddawaj się.  Konfig  fajny ma wszystko co potrzeba , ewentualnie  dopytaj się czy podnośnik można  wzmocnić. Bo to   z  czase robi się drogi problem :)

Opublikowano

Dobrze prawisz, na pewno będziemy ostro negocjować. Case wygrywa u nas głównie na serwis 12 km od domu. Chociaż do NH czy JD jest jakieś 20-30 km, więc na jedno wychodzi. Jeszcze nie byłem w JD, na razie porównuje z cenami jakie tutaj chłopaki podają. Bo np. latem za NH T6.145 EC na dzień dobry w podstawie krzyczeli ok. 250 tys. netto. Będzie umowa z Agencją podpisana to w tedy będziemy już na ostro szukać. Z tym podnośnikiem to racja, lepiej na nim nie oszczędzać, my mamy zestaw upr.-siew. AgroMasza trzy metrowy zębowy z wałem packer i siewnik na talerzach to będzie miał co dźwigać, tym bardziej, że jak będzie nowy koń to chcę zębowy zamienić na talerzowy z wałem packer (bardziej uniwersalny bo i ścierń nim zerwę), to tych kilo już się trochę robi do dźwigania.

Opublikowano (edytowane)

Oni chyba na T6 zmniejszyli ceny dlatego, że zaczęli mocno promować T7 165S za około 255 tys. zł netto (jesienią, i to nie w całkowitej podstawie) i T7 175 za jakieś 10 tys. zł więcej. Stąd trochę zeszli z ceną T6, tak mi się wydaje.

W Case na ten sam model jak T6 i w porównywalnym wyposażeniu miałem +20 tys. zł netto.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

Teraz sprzęty pracują z 1212 i tak pług mam AgroMasz PO 3+1 w rozstawie 85 cm (ostatnia skiba odkręcona i czeka na mocniejszego konia), upr.-siewny 3 m, to AS z wałem packer i SR na redlicach talerzowych (chciałem stopkowe,  ale tata namówił mnie żebym wziął talerzowe i nie żałuję). Gdyby będzie lepszy koń pociągowy to chcę AS wymienić na AT z wałem packer lub gumowym (będę mógł w tedy spróbować siać w mulcz, to teraz zęby by się pozapychały). W JD patrzę na 120M, ale gabaryty tego ciągnika są mniejsze niż NH, czy Case (przecież to to samo), boję się że nie będzie zbytnio stabilny. Tak czy siak ciągnik musi mieć przedni TUZ, żeby z 1200-1500 kg podczepić bo inaczej każdy nowy 4-cylindrowiec będzie bujał. 

  • Thanks 1
Opublikowano
9 godzin temu, tomek15h napisał:

Dzwonił dzisiaj przedstawiciel z case z informacją o noworocznej "promocji" +3% w górę.  ZŁODZIEJSTWO!!! Z jego gadki wynika że pasuje im sprzedać golasa 115 km za 300 000 netto. Nie mam zamiaru gonić za ich ceną ,zadowolę się czymś z niższej półki.

 

Gdy gadałem z typkiem na placu to powiedział, że nowy cennik ma być od lutego.

Opublikowano

Panowie te ceny są nie normalne  puma 150 19x6 Full wypas bez navi kupiona styczeń 2017 za 300 tyś. Za dwa lata będziemy mieli tutaj maxxuma 115 km za 350 tyś. 

 

Opublikowano

Taniej nie będzie. Inflacja to raz, a po drugie lepiej sprzedać mniej na większej marży. Za to płodów rolnych inflacja nie dotyczy i ,,trzeba zwiększać skale''. Pozdrawiam 

  • Like 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v