Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
47 minut temu, sumek666 napisał:

Przecież w JD M nie ma innych jak mechaniczne. Jedynie rodzaj gniazd można wybrać. 

Udźwig lipa. To prawda :/

wydaje mi się, że T6.145 ze skrzynia DC może wyjść drożej. I to znacznie :/

Sumek źle Ci sie wydaje - w grudniu albo listopadzie mi liczył 145 DC wsio na miekko opony 480/600 trelleborg, tuz zintegrowany 4 pary mechaniczne 250 netto. Wyslwitlacz mały monochromatyczny, joystick ruchomy.

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, tomek15h napisał:

Być może w zupełności wystarczy.Lecz mi nie chodzi o podnoszenie maksymalnych ciężarów a o spory zapas który pozwoli na bezawaryjną i bez przecieków  ,komfortową pracę podnośnikiem. Doświadczony pracą 5,5 tonowego podnośnika w U 1224 mam podstawę aby powątpiewać w podnośnik o udżwigu 5.3 t.

W JD 6120M są siłowniki o średnicy 75 mm i pompa hydrauliczna o ciśnieniu pracy do 200 bar. To są główne parametry mające wpływ na udźwig tylnego tuza.

Chociaż w praktyce jeszcze należy spojrzeć na długość dolnych cięgieł. Jeżeli np. udźwig na końcu haków w przypadku dwóch maszyn jest ten sam i wynosi np. 5000 kg, to jeżeli w jednej maszynie cięgła dolne mają długość 100 cm a w drugiej np. 105 cm. to ta druga maszyna ma silniejszy tylny tuz (o większym udźwigu).

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano
1 minutę temu, tomek15h napisał:

Nie dziękuję na pewno się przyda.

Teoretycznie nie ma takiej możliwości również gdy brałeś np 10 lat temu ciągnik nie ważne o jakiej mocy powielać teraz już nie można podobnie z innymi maszynami ale o tym chyba wiesz?

Opublikowano
6 minut temu, mickas092 napisał:

Sumek źle Ci sie wydaje - w grudniu albo listopadzie mi liczył 145 DC wsio na miekko opony 480/600 trelleborg, tuz zintegrowany 4 pary mechaniczne 250 netto. Wyslwitlacz mały monochromatyczny, joystick ruchomy.

Ile zaworów i jaką pompa? 

Dobra cena powiem. Chciałbym się częściej mylić w takim razie :)

Opublikowano (edytowane)

Ale ty też @sumek666 brałeś wycenę na T6 145 DC...

Moja na T6 145 z lata ubiegłego roku była na około 255 tys. zł netto. Miękka tylko kabina, 4 pary wyjść hydraulicznych sterowanych mechanicznie, std. pneumatyczny fotel, pompa tłoczkowa, siłowniki 90 mm w tylnym tuzie, generalnie wzmocniony tylny tuz, zaczepy - chyba górny automat, dolny rolniczy i piton fix, opony 420 70 R28, 520 70 R38 jakaś marka premium (wyszło taniej niż za 480, 600 z profilem 65), felgi stałe, dżojstik, bez przedniego tuza, obciążniki około 800-900 kg z przodu, bez monitora InteliV IV.

Więc ja mam obawy czy user @mickas092 nie dostał wyceny na EC. Jak najbardziej bym chciał, aby to była wycena na skrzyni DC, ale patrząc realistycznie, to aż nieprawdopodobne, żeby ceny z upływem czasu spadały i jeszcze 4 lata gw lub 4000 h dołożyli za darmochę.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano
10 minut temu, kewin123 napisał:

Teoretycznie nie ma takiej możliwości również gdy brałeś np 10 lat temu ciągnik nie ważne o jakiej mocy powielać teraz już nie można podobnie z innymi maszynami ale o tym chyba wiesz?

Pewnie wszystkiego nie wiem , bo też nie muszę, ale osoba która pisała wniosek jest powszechnie poważaną i cenioną za to co robi a pisaniem wniosków  zajmuje się od samego początku powstania ARIMIR .Nie sądzę aby ktoś taki puszczał mnie w maliny.Ale wszystko możliwe pożyjemy zobaczymy.

Opublikowano
2 minuty temu, mickas092 napisał:

Pompa ccls 134l  (113 dla EC). silowniki tuz 90 mm, fotel delux , błotniki tylne szerokie. Oferta na DC. Ze skrzynią 50km/h 260 netto. 

W grudniu albo listopadzie to chcieli sprzedać żeby nie  rejestrować  , teraz  to mozesz rozmawiać o maszynie do produkcji  i tam nie bedzie ciśnienia na dobre ceny

 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, tomek15h napisał:

Pewnie wszystkiego nie wiem , bo też nie muszę, ale osoba która pisała wniosek jest powszechnie poważaną i cenioną za to co robi a pisaniem wniosków  zajmuje się od samego początku powstania ARIMIR .Nie sądzę aby ktoś taki puszczał mnie w maliny.Ale wszystko możliwe pożyjemy zobaczymy.

Pierwszy raz z taką sytuacją się spotykam  i chyba nigdy takie coś nie było tu opisywane -a śledzę temat dość często sam w lipcu wziąłem ciągnik i parę maszyn  ale być może jest taka możliwość -powodzenia

Edytowane przez kewin123
Opublikowano
13 minut temu, mickas092 napisał:

Pompa ccls 134l  (113 dla EC). silowniki tuz 90 mm, fotel delux , błotniki tylne szerokie. Oferta na DC. Ze skrzynią 50km/h 260 netto. 

Czyli wersję  SideWinder II. Imo bdb. cena podług tego co ja wyceniałem czy @sumek666 ale on z kolei kładzie mnóstwo klamotów od prowadzenia równoległego i gps.

Opublikowano

Nh t6 155 DC skrzynia 40 eco z automatyka zmiany biegów, miękki przód i kabiną, przedni tuz oryginalny, opony 600 /480 vederstein, 4 pary hydrauliki mechaniczne, dźwignia command grip, podłokietnik, fotel delux obrotowy z ruchomym zaglówkiem, system start stop, tempomat, skórzana kierownica i dywanik, oświetlenie LED średnie, lusterka elektryczne podgrzewane, automatyczne stabilizatory podnośnika, udźwig 7864kg, chyba wszystko wpisałem.... Czeka na mnie na placu. Stary rocznik ale maszyna nowa spełniająca aktualne normy spalin. Przebieg zerowy. Obciąznik 1t na przedni tuz w cenie. Cena 268 tys netto

CLAAS ARION 610 ( 6 cylindrów) 135 mocy znamionowej, amortyzacja osi i kabiny, przedni tuz, skrzynia 24x24 HEXASHIFT z automatyka zmiany biegow, tylne auto stabilizatory ramion podnośnika, koła 650 /540 CENA 320 TYS NETTO

PRZY OPONACH 600/480 CENA 310 NETTO 

I CO TU WYBRAĆ? Gospodarstwo ciągle się powiększa aktualny areal to 52 ha. Produkcja tylko roślinna. Ciągnik jako główny do gospodarstwa do pomocy jest case jx 90.

Ktos coś doradzi? Dodam że na ciągnik w ramach PROW mam 270 tys czyli kupując claas Arion muszę dołożyć 100 % że swoich 

Opublikowano

Na testach miałem maxxuma 125 MC i nh t6 175 i według mnie dają radę z plugiem 4x 45 obrotowym. Nigdy nie miałem ciągnika 6 cyl. 

Mimo to że w prospektach te obecne 4 cyl maszyny maja moment  obrotowy bardzo zbliżony a czasami identyczny jak 6 cyl to jednak w ciężkiej pracy 6 cylindrów się inaczej zachowuje? 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, Pioagri napisał:

Nie ma problemu z tymi skrzyniami RC w t7? Podobno nie są zbyt trwałe 

RC, PC potrafią się szybko zepsuć, to raczej fakt... jednemu użytkownikowi będzie służyć i 10 000 h bez awarii a drugi przez 5000 h może ją naprawiać i 3 razy, potrafią się jeszcze zdarzyć jakieś fabryczne wady że i po 10 czy 100 h można mieć naprawę. Chociaż ci powiem że i Dyna6/Hexashift, czytając brytyjskie fora, to też nie jest idealna, z tym że może nie mają aż tak poważnych awarii (ale tylko do 150 KM, później są już problemy z wytrzymałością 3 zakresu), tylko raczej tu chodzi o szarpanie przy zmianie półbiegów lub przy ruszaniu. Z tym że Gima czy Agco czy Claas jakoś nie mają pomysłu na ich naprawę. A Anglicy cisną w bezsopniówki czy to w DynęVT/Fendt Vario, czy AutoCommanda czy AutoPower.

Tylko kto jeszcze wie jak będzie się spisywać skrzynia DC, pocieszająca jest tylko ta gwarancja na 4000 h lub 4 lata - czy jakoś tak. A mechanicznych elementów to jest śmiało do 2x więcej.

Nie wiem... co tu wybrać z tego zestawienia.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano
6 minut temu, Kos_pl napisał:

RC, PC potrafią się szybko zepsuć, to raczej fakt... jednemu użytkownikowi będzie służyć i 10 000 h bez awarii a drugi przez 5000 h może ją naprawiać i 3 razy, potrafią się jeszcze zdarzyć jakieś fabryczne wady że i po 10 czy 100 h można mieć naprawę. Chociaż ci powiem że i Dyna6/Hexashift, czytając brytyjskie fora, to też nie jest idealna, z tym że może nie mają aż tak poważnych awarii (ale tylko do 150 KM, później są już problemy z wytrzymałością 3 zakresu), tylko raczej tu chodzi o szarpanie przy zmianie półbiegów lub przy ruszaniu. Z tym że Gima czy Agco czy Claas jakoś nie mają pomysłu na ich naprawę. A Anglicy cisną w bezsopniówki czy to w DynęVT/Fendt Vario, czy AutoCommanda czy AutoPower.

Tylko kto jeszcze wie jak będzie się spisywać skrzynia DC, pocieszająca jest tylko ta gwarancja na 4000 h lub 4 lata - czy jakoś tak. A mechanicznych elementów to jest śmiało do 2x więcej.

Nie wiem... co tu wybrać z tego zestawienia.

Wiesz może ile wynosi dopuszczalne obciążenie osi w Arionie 610? No właśnie taki mam dylemat i nie mam pojęcia co zrobić. 

Dołożyć ze swoich te 40-50 to jak dla mnie nie jest mało, z drugiej strony podzielam Twoje obawy co do skrzyni DC w nh.... Nowość więc nie wiadomo jak to będzie. Gwarancja jest dobra jak serwis wie jak naprawić. Gorzej jak rozłożą ręce i będzie du...  zbita 😑

Claas pięknie mruczy... Czuć tę moc... Nie to co 4 cyl w nh

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Pioagri napisał:

Wiesz może ile wynosi dopuszczalne obciążenie osi w Arionie 610? No właśnie taki mam dylemat i nie mam pojęcia co zrobić. 

Dołożyć ze swoich te 40-50 to jak dla mnie nie jest mało, z drugiej strony podzielam Twoje obawy co do skrzyni DC w nh.... Nowość więc nie wiadomo jak to będzie. Gwarancja jest dobra jak serwis wie jak naprawić. Gorzej jak rozłożą ręce i będzie du...  zbita 😑

Claas pięknie mruczy... Czuć tę moc... Nie to co 4 cyl w nh

Tego nie wiem, dealera musisz się o to zapytać albo zobaczyć na etykiecie - przeważnie z tyłu kabiny - ciągnika z placu. Tylko uważaj, bo 610, 630, 650 najprawdopodobniej będą miały różne te parametry, ponieważ każda z tych maszyn ma inne DMC - od 10250 kg do 12500 kg, imo różnice w maksymalnym obciążeniu przedniej i tylnej osi na pewno między 610 a 650 będą znaczące.

Właśnie, a zagranicą coraz więcej jest traktorów z bezstopniówkami, więc rozwiązanie ewentualnych problemów z zagranicy łatwo nie przyjdzie.

Jeszcze żeby serwis miał chęci do pomocy, bo jak nie będą wiedzieli jak coś naprawić, to zawsze mogą wymienić skrzynię na nową, ale znając życie, to na pewno nie będą do tego chętni, jak nie będą wiedzieli co jej dolega. I tak mogą później zbywać - "Pojeździ Pan 4000 h godzin i na pewno się ułoży". Dramat!

Edytowane przez Kos_pl
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v