Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sumek666 napisał: Już dawno nie ma. Ze 2 lata. W to miejsce masz T4.75S z silnikiem 2,9 litra R3. Podziękuj Twojej cioci UE . . DZIĘKUJĘ EURO-KOŁCHOZIE za wybicie mi z głowy zatruwania środowiska

  • Haha 1
Opublikowano

Normy spalin zmieniaja sie dla okreslony grup silnikow, dla najwikszych sa bardziej rygorystyczne i z czasem schodza do mniejszych wiec te t4.75 jak jest ponizej 75 to moze byc jeszcze nie zarejstrowane

Opublikowano

robiłbym ursusem i też bym żył, a za to co nam UE zabrała i narzuciła to każdy bystry by na taki traktor uzbierał, a tak to my finansujemy zachód kupując ich produkty w ich marketach, biorąc kredyty w ich bankach itp itd

  • Like 1
Opublikowano

Kiedyś czytałem taka anegdota o Polsce. 

Polak pracujący w niemieckiej firmie, jeżdżący niemieckim samochodem, mieszkającym w mieszkaniu zbudowanym przez niemieckiego dewelopera, który wybudował blok z niemieckich i francuskich materialow, a na to wszystko Polak wziął kredyt w niemieckim banku. 

@Bartek933 ja mam w planie tylko niemiecki ciągnik. A rozsiewacz mam niemiecki w sumie :)

 

Opublikowano

@Bartek933 oglądałem kiedyś wywiad z kimś z zarządu Ursusa i jasno wypowiedział się, że na Afrykę idą traktory 30-40% tańsze poprzez brak takich norm emisji spalin jak u nas, więc wniosek jest prosty, dodajmy do tego te wszystkie gówniane przepisy, a nam sam koniec wystarczy sobie odszukać dane ile zyskaliśmy dzięki Unii, a ile włożyliśmy. Nie mówię jasno, że w naszym przypadku jest zła, lecz jeśli mielibyśmy mądrzejszy rząd to sami wykorzystalibyśmy środki, bo tak to 12 gwiazdek można nazwać pośrednikiem, który mimo, że nam daje to trochę zabiera dla siebie ;) 

Opublikowano

Bartek DPF to jest pić na wodę fotomontaż. Nie mam na to liczbowego dowodu niestety. 

Ale na logike. Zatrzymuje szkodliwe związki i cząstki stałe sadzy. A później to wszystko wypala na polu lub samochód w trasie. Czyli na jedno wychodzi a jeszcze przez DPF mamy większe zużycie paliwa i przymulony silnik. 

Opublikowano

Dlaczego nie? 

W momencie wykonywania pomiaru na pewno spaliny będą czyste. Tu chodzi o zbadanie składu spalin w trakcie wypalania. Bo przecież filtr DPF to nie katalizator w którym są neutralozowane szkodliwe substancje

 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Zamysłem tego filtra jest zbieranie cząstek sadzy, żeby nie rozpraszały się po środowisku (cząstki sadzy są potencjalnie kancerogenne). Jak DPF się wypala, to sadza zostanie spalona w filtrze, nie wydostaje się więc do środowiska, z kolei w filtrze DPF w wyniku cyklicznie zachodzącego procesu spalania sadzy gromadzą się popioły. I to one z czasem powodują konieczność jego wymiany lub umycia.

Edytowane przez Kos_pl
  • Like 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v