Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@tomek15h

Jakie zaczepy z tyłu - wybierałeś pakiet  3 w 1 (górny automatyczny, dolny rolniczy  + piton fix)?

I jak z pneumatyką? 2+1?

Oprócz TLS dodałeś może amortyzowana kabinę?

Przednie błotniki skrętne czy zwykłe?

Negocjowałeś trochę cenę?

Opublikowano
7 minut temu, sumek666 napisał:

Ooo to dobra cena ;)

Liczony już w promocji?

chyba tak bo 5 tyś zjechał z ceny

 

9 minut temu, Kos_pl napisał:

@tomek15h

Jakie zaczepy z tyłu - wybierałeś pakiet  3 w 1 (górny automatyczny, dolny rolniczy  + piton fix)?

I jak z pneumatyką? 2+1?

Oprócz TLS dodałeś może amortyzowana kabinę?

Przednie błotniki skrętne czy zwykłe?

Negocjowałeś trochę cenę?

Zaczep górny automat ,dolny rolniczy,pneumatyka 2+1,kabina sztywna,błotniki skrętne .

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

@tomek15h Gdybyś się tomek zdecydował na JD, dodaj sobie prostą mechaniczną amortyzację kabiny, kosztuje około 3000-3500 zł u JD, czyli już niewiele w stosunku do ceny traktora.

Zaczepy opłaca się brać w pakiecie, o którym wyżej wspomniałem. Dobrze to wychodzi cenowo.

Edytowane przez Kos_pl
  • Like 1
Opublikowano

Nie bierz sztywnej kabiny!!! Boże broń! Jeździłem eMka z miękka osią ale na sztywnej kabinie. Ja to jeszcze w miarę ale też mną rzucało. Za to pasażer nie mógł się utrzymać na drodze asfaltowej gorszej jakości. Pomimo tego, że miał amortyzowany fotel.

1 minutę temu, Kos_pl napisał:

@tomek15h Gdybyś się tomek zdecydował na JD, dodaj sobie prostą mechaniczną amortyzację kabiny, kosztuje około 3000-3500 zł u JD, czyli już niewiele w stosunku do ceny traktora.

Zaczepy opłaca się brać w pakiecie, o którym wyżej wspomniałem. Dobrze to wychodzi cenowo.

Dokładnie. Mój diler nawet odradza pneumatyczna bo różnicy nie ma na tyle dużej jaką jest w cenie. 

Opublikowano
1 minutę temu, Kos_pl napisał:

@tomek15h Gdybyś się tomek zdecydował na JD, dodaj sobie prostą mechaniczną amortyzację kabiny, kosztuje około 3000-3500 zł u JD, czyli już niewiele w stosunku do ceny traktora.

Dzięki za radę .Osobiście nie gustuję w JD ale biorę go pod uwagę bo jest najbliżej.

Opublikowano
3 minuty temu, Kos_pl napisał:

@tomek15h Gdybyś się tomek zdecydował na JD, dodaj sobie prostą mechaniczną amortyzację kabiny, kosztuje około 3000-3500 zł u JD, czyli już niewiele w stosunku do ceny traktora.

Zaczepy opłaca się brać w pakiecie, o którym wyżej wspomniałem. Dobrze to wychodzi cenowo.

Dokładnie. Mój diler nawet odradza pneumatyczna bo różnicy nie ma na tyle dużej jaką jest w cenie. 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Kos_pl napisał:

@tomek15h zapomniałem się jeszcze zapytać o wyjścia hydrauliczne - wybrałeś pewnie 3 pary wyjść sterowanych mechanicznie w podanej cenie?

Tak 3 pary mechaniczne.Dla mnie JD 6120 m ma trochę słaby podnośnik max 5300 kg.wolał bym więcej udźwigu.

Edytowane przez tomek15h
Opublikowano (edytowane)

Przecież w JD M nie ma innych jak mechaniczne. Jedynie rodzaj gniazd można wybrać. 

Udźwig lipa. To prawda :/

wydaje mi się, że T6.145 ze skrzynia DC może wyjść drożej. I to znacznie :/

Edytowane przez sumek666
Opublikowano

Dla mnie próg cenowy na ciągnik 110-120 km to 260 tyś. A to dla tego że resztę kwoty z obszaru D pochłania drugi wnioskowany ciągnik 50-60 km. Tak więc o mega wypasie mogę zapomnieć.

Opublikowano
23 minuty temu, tomek15h napisał:

Tak 3 pary mechaniczne.Dla mnie JD 6120 m ma trochę słaby podnośnik max 5300 kg.wolał bym więcej udźwigu.

Wystarczający w zupełności, bie rozumiem tych wyścigów na moc podnośnika jak i tak nie można jej wykorzystać w pełni

  • Like 1
Opublikowano

Ale na 610 mm od haków jest już ok 3400 kg a środek ciężkości takiego Agromasz SN300T to ok 1000-1200 mm od haków a agregat waży ok 2100 kg plus 700 litrów pszenicy to daje nam +/- 2500 kg :/ z drugiej strony są dowody, że to działa: 

 

Opublikowano
1 minutę temu, sumek666 napisał:

2 ciągniki bierzesz!? 😮 

Z jakimi maszynami ma duży pracować? 

Tak wniosek złożony na 2 ciągniki.Duży będzie pracował z kombinacją uprawowo-siewną 3 m na hydropaku(siewnik talerzowy) +wał croscil na przednim tuz, talerzówka kompaktowa tolmet astat 3 m ,unia kombi 4,2m, akpil km 80/105 4 korpusy z przedpłużkami.

Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, tomek15h napisał:

Tak 3 pary mechaniczne.Dla mnie JD 6120 m ma trochę słaby podnośnik max 5300 kg.wolał bym więcej udźwigu.

To prawda. Ale to wynika też z co tu dużo mówić nie najlepszej tylnej osi. Ona może według dokumentacji technicznej przyjąć obciążenie max. 7070 kg. Ten podnośnik jest generalnie dobrany pod taką tylną oś i DMC (no jeszcze mógłby to być tylny tuz z modelu 6130R - 6000 kg na końcu haków). I tak na prawdę to dopiero model 6155 M lub R ma tylną oś gotową do maszyn, które wymagają podnośnika o udźwigu około 8-9 t na końcu haków, a więc np. i ciężkiego agregatu uprawowo-siewnego z broną wirnikową i wałem gumowym. A to że ludzie na małych modelach wożą ogromne ciężary na tylnym tuzie, to już jest na ich odpowiedzialność. Przy małych prędkościach to jeszcze może się udać.

NH T6 i T7 SWB mimo że mają tylny tuz o udźwigu na końcu haków odpowiednio 7864 kg i 8257 kg, to obciążenie tylnej osi mają też tylko 7300 kg. T7 SWB jest w szczególności źle zbilansowany - bo masz silnik 6 cylindrowy, potężny tylny tuz, DMC 10500-11500 kg, sensowny rozstaw osi - 273 cm, a tylna oś podług tych parametrów to zapałka. Co ciekawe przednią oś w T7 NH potrafiło dać dobrą - jak jej nie okroisz to masz obciążenie do 4900 kg. W modelu T6 przednia oś jest minimalnie słabsza niż u JD 6120M - obciążenie do 4100 kg (jak tylko ktoś nie zachce jakiejś słabszej), a u JD do 4380 kg, DMC bardzo podobne - około 9500 kg u NH i 9150 kg u JD.

Rozkład masy u wspomnianych wyżej modeli NH i JD to 40:60 - przednia oś, tylna oś.

MF-y seri 67xxS i 77xxS są bardzo dobrze skrojone. W modelu 6713S z Dyna 6 masz tylny tuz o udźwigu na końcu haków 8100 kg (lub 9600 kg z Dyna VT), DMC 12500 kg, przednią oś najprawdopodobniej o obciążalności około 5900 kg i tylną najprawdopodobniej z obciążalnością około 9000 kg. I jeszcze korzystny rozkład masy do dźwigania ciężarów na tylnym tuzie - 45:55. Cena to jednak sporo ponad 300 tys. zł netto... i najgorsze - słabe wsparcie serwisowe, Agco Anglików potrafi olewać to co dopiero nas...

Edytowane przez Kos_pl
  • Like 1
Opublikowano
11 minut temu, Bartek933 napisał:

Wystarczający w zupełności, bie rozumiem tych wyścigów na moc podnośnika jak i tak nie można jej wykorzystać w pełni

Być może w zupełności wystarczy.Lecz mi nie chodzi o podnoszenie maksymalnych ciężarów a o spory zapas który pozwoli na bezawaryjną i bez przecieków  ,komfortową pracę podnośnikiem. Doświadczony pracą 5,5 tonowego podnośnika w U 1224 mam podstawę aby powątpiewać w podnośnik o udżwigu 5.3 t.

  • Like 1
Opublikowano
22 minuty temu, sumek666 napisał:

2 ciągniki bierzesz!? 😮 

Z jakimi maszynami ma duży pracować? 

Jakie masz szansę na 2 ciągniki? Chyba 1 na prow a 2-gi gotòwka

Opublikowano
1 minutę temu, Bartek933 napisał:

Zmień rozdzielacz w ursusie to też da radę

Rozdzielacz jest ok i daje radę,często zdarzają się przecieki bywa że czasem pod dużym ciężarem nie opuści maszyny,ale pewnie obydwaj wiemy że to stara technologia i wysłużony sprzęt, z pewnością nowy będzie o wiele lepiej pracował przy tym udźwigu.

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, kewin123 napisał:

Jakie masz szansę na 2 ciągniki? Chyba 1 na prow a 2-gi gotòwka

2 na prow. Miałem naliczone 185 km na gospodarstwo rozłożyłem moc na 2 ciągniki.

Edytowane przez tomek15h
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v