Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

specyfikacja comforta jest bardzo dobra. Sprawdź jaką ofertę dostaniesz od Dealera na zakup w pakiecie razem z prasą lub ładowaczem czołowym. Zawsze kupując w pakiecie jest taniej a skoro dopiero zamawiasz to elementy zostaną cześciowo zamontowane w fabryce - tzw przygotowanie pod ładowacz czołowy

Opublikowano (edytowane)

skrzynie biorę PowrQuad 24/24. a jakie masz na myśli te opony?

 

Macie jeszcze jakieś pomysły? :):)

 

Nie pisz posta pod postem!!!

Edytowane przez robertbara
Opublikowano
Resorowanej osi nie można wziąć. a nad tymi felgami muszę sie zastanowić. Dzięki, a coś jeszcze nie wiesz? :)

 

Co ty wypisujesz, jak to nie można TLS-u wziąść :) Można na pewno i co tylko dusza zapragnie: TLS, resorka kabiny, AP bezstopniówka, pełne felgi, oponki polecam tył 650/65 R 38, przód 540/65 R 30, podłokietnik Command Arm, przedni TUZ z WOM itd. Lista długa

 

Oczywiście najlepiej do dilera na konfigurator :)

Opublikowano
Co ty wypisujesz, jak to nie można TLS-u wziąść :) Można na pewno i co tylko dusza zapragnie: TLS, resorka kabiny, AP bezstopniówka, pełne felgi, oponki polecam tył 650/65 R 38, przód 540/65 R 30, podłokietnik Command Arm, przedni TUZ z WOM itd. Lista długa

 

Oczywiście najlepiej do dilera na konfigurator :)

 

Nie do Comforta i Clasica nie mozna TLS-u wziasc :) tez sie dowiadywalem jak szukalem sobie JD.

 

A co dodatkowo to na pewno dodatkowe pare zloczy hydraulicznych no i oczywiscie szersze oponki...

Nie wiem czy za nowa dzwignie do zmiany biegow tez trzeba doplacic... ale z tego co wiem too fajna jest :) mozna tez pomyslec o wiekszym zbiorniku na paliwo... tylko z tym trzeba uwarzac bo strasznie kantuja.... :)

 

Znalazlo by sie jeszcze pare pomyslow ale wiesz wszystko zalezy od srodkow ktore posiadasz...:)

Opublikowano

Z tego co wiem narazie nie można jej zamówić. Co do TLS to pytanie jest kiedy chcesz kupić ten ciągnik? Ewentualnie kiedy będzie on produkowany? ;)

Opublikowano

Bede zamawial wyzej wymieniony ciagnik czyli JD6630 comfort i chcialbym wiedziec w co warto go wyposazyc;

Napewno wezme do niego ; opony 540 przód, 650tył, Tls, Przedni tu, pelne felgi, zaczep Hitch. 3 pary wyjsc hydraulicznych,.

W co moge go jeszcze doposazyc?

Tematy połączone

Opublikowano

Chyba Ty wiesz najlepiej do czego będziesz potrzebował ten ciągnik i co do pracy będzie Ci potrzebne? :blink:

 

 

Bo ja Ci powiem- Kup przedni WOM, dołóż prawie 20kafli a ciągnik będzie chodził tylko w transporcie i pługu...

 

Ale co zawsze się przyda w nowym, drogim ciągniku- Korek wlewu paliwa zamykany na klucz i w JD można zamówić inne zamki w drzwiach [dodatkowy kluczyk] żeby nikt postronny co ma innego JD nie otworzył i nie odjechał Twoim ciągnikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v